• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Stimuleer je carrière, volg je passie, blijf leren!

Werkervaring

WERKERVARING

Jan. 2011 – tot maart 2014
Just works B.V. te Hilversum
Functie: Project Manager/Product Management
Ik was een spin in het wep, regelde van alles, van het bestellen van de lunch tot account management. Zo heb ik bijv een zeer grote rol gespeeld in het aanbrengen van een nieuwe grote klant Sky Radio B.V. Omdat de eigenaren van Just Works zelf niet op de werkvloer aanwezig waren, stuurde ik samen met een collega het hele team aan. Verder werd ik door een bedrijf ingehuurd (One 2 See) om voor hun het hele Product Management te verzorgen.
Werkzaamheden: planning (orders inplannen en planning intern bijhouden), collega’s aansturen voor nieuwe en lopende opdrachten, contact met klanten, contact zoeken met evt nieuwe klanten, verkoop facturen maken, product management (binnenhalen van material, contact daarover met klanten in het buitenland, briefingen maken, controleren van artwork etc. etc.), office management (post, lunch e.d. bestellen, activiteiten voor bedrijf organiseren, eerste aanspreekpunt voor klanten etc. etc.) maken van sales sheets voor One 2 See met Indesign.
Ik heb een getuigschrift.

Jan. 2009 – tot eind Dec. 2010
Foreign Media Games/Easy Interactive te Hilversum
Functie: Fulltime International Product & Sales Assistent
Ik draag zorg voor het gehele reilen en zeilen van alle product en verkoop ondersteunende taken. Ik werk voor de directeur, new business manager, productmanager en key account managers.
Werkzaamheden: verzorgen post, agenda, telefoonbehandeling, reizen, beurzen, contracten verzorgen, infovragen Benelux en internationale klanten behandelen, verzamelen en maken van artwork en opvragen van masters bij leveranciers, testen en controleren masters, zorgdragen voor approvals van uitgevers, beheren van database en internetsite, schrijven van handleidingen, rapportages naar uitgevers, zoeken naar nieuwe titels uit het buitenland voor distributie of publishing in Benelux en contact opnemen met de uitgevers voor een eventuele deal (inkoop).

Sept. 2008 tot dec. 2008
Boertiengroep te Naarden via Uitzendbureau Olympia
Functie: Coördinator Open Trainingen
Werkzaamheden: Telefoon opnemen, adviseren deelnemers, inschrijvingen verwerken, intakeafspraken plannen, trainingen annuleren, post verwerken, archiveren.

Feb. 2007 tot Augustus 2008
High Fashion Music B.V te Hilversum
Functie: Fulltime Secretaresse.
Werkzaamheden: agendabeheer, voorbereiden, organiseren en follow up meetings, verdere algemene secretariële taken (correspondentie/telefoon etc. filteren email en opvolging geven), in- en uitgaande post verwerken, contracten maken op basis van standaard contracten, licentie aanvragen behandelen.

2006 – tot Jan. 2007
Jetix Europe B.V
Funtie: Parttime Receptioniste,
Werkzaamheden: bedienen telefooncentrale, doorverbinden, in- en uitgaande post verwerken, afdeling Online/marketing ondersteunen d.m.v. mail beantwoorden en ondersteunen van werkzaamheden van de HR Executive.

2005 – 2007
Jetset Zonnestudio
Functie: Parttime Office manager
Werkzaamheden: planning, roosters opstellen, klanten ontvangst, informatie verstrekken, contact leverancier, voorraad beheer, verhuur, kassabeheer, verkoop producten.

1996 – 2005
Diverse banen zoals: winkelbediende in een kledingzaak, receptionsite bij Canal +, Junior secretaresse, barmedewerker, bedrijfleidster in restaurant.

Werkervaring

WERKERVARING

Jan. 2011 – tot maart 2014
Just works B.V. te Hilversum
Functie: Project Manager/Product Management
Ik was een spin in het wep, regelde van alles, van het bestellen van de lunch tot account management. Zo heb ik bijv een zeer grote rol gespeeld in het aanbrengen van een nieuwe grote klant Sky Radio B.V. Omdat de eigenaren van Just Works zelf niet op de werkvloer aanwezig waren, stuurde ik samen met een collega het hele team aan. Verder werd ik door een bedrijf ingehuurd (One 2 See) om voor hun het hele Product Management te verzorgen.
Werkzaamheden: planning (orders inplannen en planning intern bijhouden), collega’s aansturen voor nieuwe en lopende opdrachten, contact met klanten, contact zoeken met evt nieuwe klanten, verkoop facturen maken, product management (binnenhalen van material, contact daarover met klanten in het buitenland, briefingen maken, controleren van artwork etc. etc.), office management (post, lunch e.d. bestellen, activiteiten voor bedrijf organiseren, eerste aanspreekpunt voor klanten etc. etc.) maken van sales sheets voor One 2 See met Indesign.
Ik heb een getuigschrift.

Jan. 2009 – tot eind Dec. 2010
Foreign Media Games/Easy Interactive te Hilversum
Functie: Fulltime International Product & Sales Assistent
Ik draag zorg voor het gehele reilen en zeilen van alle product en verkoop ondersteunende taken. Ik werk voor de directeur, new business manager, productmanager en key account managers.
Werkzaamheden: verzorgen post, agenda, telefoonbehandeling, reizen, beurzen, contracten verzorgen, infovragen Benelux en internationale klanten behandelen, verzamelen en maken van artwork en opvragen van masters bij leveranciers, testen en controleren masters, zorgdragen voor approvals van uitgevers, beheren van database en internetsite, schrijven van handleidingen, rapportages naar uitgevers, zoeken naar nieuwe titels uit het buitenland voor distributie of publishing in Benelux en contact opnemen met de uitgevers voor een eventuele deal (inkoop).

Sept. 2008 tot dec. 2008
Boertiengroep te Naarden via Uitzendbureau Olympia
Functie: Coördinator Open Trainingen
Werkzaamheden: Telefoon opnemen, adviseren deelnemers, inschrijvingen verwerken, intakeafspraken plannen, trainingen annuleren, post verwerken, archiveren.

Feb. 2007 tot Augustus 2008
High Fashion Music B.V te Hilversum
Functie: Fulltime Secretaresse.
Werkzaamheden: agendabeheer, voorbereiden, organiseren en follow up meetings, verdere algemene secretariële taken (correspondentie/telefoon etc. filteren email en opvolging geven), in- en uitgaande post verwerken, contracten maken op basis van standaard contracten, licentie aanvragen behandelen.

2006 – tot Jan. 2007
Jetix Europe B.V
Funtie: Parttime Receptioniste,
Werkzaamheden: bedienen telefooncentrale, doorverbinden, in- en uitgaande post verwerken, afdeling Online/marketing ondersteunen d.m.v. mail beantwoorden en ondersteunen van werkzaamheden van de HR Executive.

2005 – 2007
Jetset Zonnestudio
Functie: Parttime Office manager
Werkzaamheden: planning, roosters opstellen, klanten ontvangst, informatie verstrekken, contact leverancier, voorraad beheer, verhuur, kassabeheer, verkoop producten.

1996 – 2005
Diverse banen zoals: winkelbediende in een kledingzaak, receptionsite bij Canal +, Junior secretaresse, barmedewerker, bedrijfleidster in restaurant.

Opleiding

OPLEIDING/CURSUSSEN

2012 BHV + AED certificaat
1996 – 1997 O&S (Oriënteren & Schakelen) diploma behaald
1995 – 1996 IVKO MAVO (kunstzinnig onderwijs)
1992 – 1994 Roland Holst College

Opleiding

OPLEIDING/CURSUSSEN

2012 BHV + AED certificaat
1996 – 1997 O&S (Oriënteren & Schakelen) diploma behaald
1995 – 1996 IVKO MAVO (kunstzinnig onderwijs)
1992 – 1994 Roland Holst College

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Eigenschappen

Persoonlijke vaardigheden:
Spontaan, goed georganiseerd, service gericht, gevoel voor humor, teamplayer, zelfstandige werkhouding, prioriteiten stellen, hands on mentality.

Eigenschappen

Persoonlijke vaardigheden:
Spontaan, goed georganiseerd, service gericht, gevoel voor humor, teamplayer, zelfstandige werkhouding, prioriteiten stellen, hands on mentality.

Mijn actuele situatie

  • Sector: Media & Journalistiek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Jojanneke Straalman te bekijken