Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Siem Bakker

Siem Bakker

Administratie, koerier, logistiek, chauffeur BE

Personalia

Leeftijd
66 jaar

Skills, Digitale vaardigheden

  • MS Acces
  • MS Excel
  • MS Word
  • Office 365

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Sinds 2018 werkzaam als chauffeur/koerier bij reclameverspreidingsbedrijf te Hardenberg. Sorteren, bundelen en daarna bezorgen van pakketten folders en huis-aan-huis bladen bij de bezorgers in de regio. Halen van nieuwe voorraden folders bij distributiecentra en drukkerijen.
Per 1-8-2020 geen contractverlenging wegens omzetdaling en sluiting van locatie.

Hiervoor heb ik jarenlang met veel plezier gewerkt bij Rabobank Groep ICT maar door reorganisaties in 2014 boventallig geworden.

Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe werkomgeving waarbij de voorkeur uitgaat naar facilitaire, logistieke, bezorger/koerier, administratieve werkzaamheden en/of werkplekbeheer ICT/intern servicepunt.

Ervaring vanuit vorige functies in ICT, telefonie, facilitair en administratieve onderdelen.
Gemotiveerd en enthousiast hoop ik deze zo spoedig mogelijk te vinden.
Zoekende naar een functie als ICT werkplekbeheer maar ook logistieke, facilitaire en administratieve werkzaamheden hebben zeer zeker mijn belangstelling.
Na in de afgelopen jaren met veel plezier te hebben gewerkt als ICT ondersteuner en daarbij veel kennis opgedaan te hebben over diverse automatiserings- en administratieve toepassingen ben ik nu op zoek naar een meer administratieve functie of informatieverzorger/archiefmedewerker. Ook belangstelling voor gebruikersondersteuning (ICT of facilitair) op b.v. een intern servicepunt van een bedrijf.

Ik ben een ervaren ICT medewerker voor het zelfstandig oplossen van incidenten, beantwoorden van ICT vragen van medewerkers en help hen wanneer ze problemen hebben met hun computer, printer, telefoon of andere ICT of facilitaire zaken. Daarnaast heb ik me bezig gehouden met het installeren, beheer, updaten en onderhouden van hardware en randapparatuur. Ook de administratieve afwikkeling, bijhouden van documenten, registreren van incidenten, autorisatiebeheer, het up-to-date houden van handleidingen en CMDB, het aanmaken en muteren van artikelen in vraagbaak-database. Beschik over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Kan zowel zelfstandig als in teamverband werken, ben betrouwbaar, secuur en oplossingsgericht. Door de diversiteit aan toepassingen en systemen bij mijn vorige werkgever heb ik geleerd om snel te kunnen schakelen, flexibel en stressbestendig te zijn en me snel nieuwe toepassingen eigen te maken.

Ik wil graag werken als

Functie(s):
  • administratief medewerker data-invoer
  • medewerker gebruikersondersteuning
  • medewerker informatievoorziening
  • medewerker polisadministratie
  • logistiek medewerker
  • medewerker voorraadbeheer
  • archiefmedewerker
  • chauffeur bezorger
  • koerier auto
  • facilitair medewerker
  • magazijnmedewerker
Sector(en):
  • Facilitaire Dienstverlening
  • ICT
  • Transport & Logistiek
Dienstverband(en):
  • Vast
  • Tijdelijk
Salaris:
  • 1.750 - 2.500
Aantal uren:
  • 24-32 uur
  • 32-40 uur

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • informatiebaliemedewerker
  • chauffeur koeriersdienst
  • facilitair medewerker
Sector(en):
  • ICT
  • Transport & Logistiek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Vanaf 2018 tot heden: Chauffeur/koerier bij Dommerholt reclameverspreiding
Vanaf 2005 tot juni 2014 1e en 2e lijns helpdeskmedewerker Rabobank Nederland groep ICT.
van 1990 tot 2005 Technisch systeembeheer lokale Rabobank Hardenberg
van 1988 tot 1990 Administratief medewerker afdeling bedrijfsvoering Rabobank
tot 1990 commercieel/administratief medewerker assurantie afdeling Rabobank Ommen.

Opleidingen

Opleiding HAVO - diploma 1974
2020 Basiscursus logistiek
2020 Excel Gevorderden
2016 Omgaan met emotioneel en agressief gedrag (Agressie Training COA)
2010-2012 Microsoft Windows, Office Specialist (MOS) MS Word, MS Excel en MS Outlook
2004 Foundation Certificate IT-Service Management (ITIL)
1992 Praktijkdiploma Informatica
1988 Praktijkdiploma Boekhouden
1979 Erkend Assurantie-agent (B)

Meer over mij

Werkgebied

  • Hardenberg 25km
Talentcard®