• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Mijn oudste zoon is verstandelijk beperkt en onlangs de deur uitgegaan waardoor ik erg veel tijd over houd. Zo veel dat ik graag wat meer wil gaan werken dan de huidige 9 uur die ik op dit moment…

Persoonlijk

Mijn oudste zoon is verstandelijk beperkt en onlangs de deur uitgegaan waardoor ik erg veel tijd over houd. Zo veel dat ik graag wat meer wil gaan werken dan de huidige 9 uur die ik op dit moment werk. Mijn huidige werkgever kan mij niet meer uren erbij geven dan de huidige 9 uur. Vandaar dat ik op zoek ben naar een leuke aanvullende baan op mijn huidige baan of een nieuwe baan voor maximaal 24 uur per week.

Lees meer
Stimuleer je carrière, volg je passie, blijf leren!

Werkervaring

* 2 jaar werkervaring op de administratie bij Brakel Interieurgroep te Hilversum op fulltime basis.
Ik verzorgde daar de crediteuren administratie, orderadministratie en diverse kaswerkzaamheden.

* 3 jaar werkervaring op de administratie bij Deux’emme Hostess Service te Blaricum op parttime basis.
Bij Deux’emme Hostess Service maakte ik mailingen aan voor diverse vakbeurzen voor het eventueel
kunnen plaatsen van hostessen bij bedrijven.

* 7 jaar werkervaring bij Stork N.V. te Naarden waarvan 3 jaar op de administratie fulltime en 4 jaar op
afdeling Treasury parttime. Op de administratie verzorgde ik de crediteuren administratie
coderen/inboeken), facturatie naar alle werkmaatschappijen toe.
Op de afdeling Treasury verzorgde ik de afdekking van vreemde valuta bij diverse banken en
overboekingen van werkmaatschappijen.

* 1 jaar werkervaring bij Johanniter tehuis Theodotion te Laren op de patiëntenadministratie op parttime
basis. Bij Theodotion heb ik zelfstandig een patiëntenadministratie opgezet zodat de patiënten met een
“eigen rekening” zelfstandig binnen Theodotion konden betalen.

* 10 jaar werkervaring bij Vlaanderen & van der Willik op de administratie op parttime basis. Daar verzorgde
ik de inkomende post, crediteuren administratie en uitgaande offertes.

* 7 jaar werkervaring bij mijn huidige werkgever. Ik werk op dit moment 9 uur per week bij een
advocatenkantoor en verzorg daar alleen de gehele financiële administratie waaronder het bijhouden van
de minuten, bankstanden, betalingen aan debiteuren, het declareren naar cliënten en/of
verzekeringsmaatschappijen, aanmanen, aanvragen toevoegingen, telefoon beantwoorden en het
opvangen van secretariële werkzaamheden bij afwezigheid van mijn collega.

Werkervaring

* 2 jaar werkervaring op de administratie bij Brakel Interieurgroep te Hilversum op fulltime basis.
Ik verzorgde daar de crediteuren administratie, orderadministratie en diverse kaswerkzaamheden.

* 3 jaar werkervaring op de administratie bij Deux’emme Hostess Service te Blaricum op parttime basis.
Bij Deux’emme Hostess Service maakte ik mailingen aan voor diverse vakbeurzen voor het eventueel
kunnen plaatsen van hostessen bij bedrijven.

* 7 jaar werkervaring bij Stork N.V. te Naarden waarvan 3 jaar op de administratie fulltime en 4 jaar op
afdeling Treasury parttime. Op de administratie verzorgde ik de crediteuren administratie
coderen/inboeken), facturatie naar alle werkmaatschappijen toe.
Op de afdeling Treasury verzorgde ik de afdekking van vreemde valuta bij diverse banken en
overboekingen van werkmaatschappijen.

* 1 jaar werkervaring bij Johanniter tehuis Theodotion te Laren op de patiëntenadministratie op parttime
basis. Bij Theodotion heb ik zelfstandig een patiëntenadministratie opgezet zodat de patiënten met een
“eigen rekening” zelfstandig binnen Theodotion konden betalen.

* 10 jaar werkervaring bij Vlaanderen & van der Willik op de administratie op parttime basis. Daar verzorgde
ik de inkomende post, crediteuren administratie en uitgaande offertes.

* 7 jaar werkervaring bij mijn huidige werkgever. Ik werk op dit moment 9 uur per week bij een
advocatenkantoor en verzorg daar alleen de gehele financiële administratie waaronder het bijhouden van
de minuten, bankstanden, betalingen aan debiteuren, het declareren naar cliënten en/of
verzekeringsmaatschappijen, aanmanen, aanvragen toevoegingen, telefoon beantwoorden en het
opvangen van secretariële werkzaamheden bij afwezigheid van mijn collega.

Lees meer

Opleiding

- L.E.A.O. te Laren 2 x diploma behaald in 1983 en 1984
- Middenstandsdiploma gehaald in 1985
- M.E.A.O. te Naarden (gestaakt in het 2e leerjaar)
- diverse typediploma’s 1979 en 2x 1984
- stenodiploma in 1984

Opleiding

- L.E.A.O. te Laren 2 x diploma behaald in 1983 en 1984
- Middenstandsdiploma gehaald in 1985
- M.E.A.O. te Naarden (gestaakt in het 2e leerjaar)
- diverse typediploma’s 1979 en 2x 1984
- stenodiploma in 1984

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

* Sporten
* Naar de bioscoop gaan
* Vakantie
* Computer/Ipad
* Shoppen
* Chillen in de tuin
* Uit eten gaan

Hobby's & interesses

* Sporten
* Naar de bioscoop gaan
* Vakantie
* Computer/Ipad
* Shoppen
* Chillen in de tuin
* Uit eten gaan

Eigenschappen

Ik ben zeer accuraat en heb een uitermate goed cijfermatig inzicht. Ik heb een zeer ruime ervaring op administratief gebied. Verder heb ik diverse computerprogramma's na uitleg zeer vlot onder de knie. Ik heb een goede gezondheid en ik rook niet. Mijn oudste zoon is de deur uit en mijn jongste zoon is volwassen en red zichzelf prima, voor kinderen hoef ik dus niet thuis te zijn ik ben dus ook zeer flexibel inzetbaar en heb geen 9 tot 5 mentaliteit.

Eigenschappen

Ik ben zeer accuraat en heb een uitermate goed cijfermatig inzicht. Ik heb een zeer ruime ervaring op administratief gebied. Verder heb ik diverse computerprogramma's na uitleg zeer vlot onder de knie. Ik heb een goede gezondheid en ik rook niet. Mijn oudste zoon is de deur uit en mijn jongste zoon is volwassen en red zichzelf prima, voor kinderen hoef ik dus niet thuis te zijn ik ben dus ook zeer flexibel inzetbaar en heb geen 9 tot 5 mentaliteit.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Jurdisch
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 0-8 uur, 8-16 uur, 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Erna Kuiper te bekijken

Mijn documenten