Kunstmatige intelligentie voor internetmarketing

Online cursus Kunstmatige intelligentie voor internetmarketing

In deze online training gaan we het hebben over onder andere het verschil tussen kunstmatige intelligentie en machinaal leren. Aan het einde van de cursus heb je een beter idee waar je je bewust van moet zijn als online marketeer, wat de toekomst van internetmarketing met zich meebrengt en hoe je je het beste voor kunt bereiden op deze toekomst.

Als je een succesvol bedrijf op wilt starten, moet je weten wat er gaande is. Dit betekent dat je vooruit moet denken en je voor moet bereiden op de veranderingen die impact hebben op jouw bedrijf. Alleen dan kun je je als bedrijf staande houden tussen alle andere. Een belangrijk onderdeel hiervan is internet marketing, en in deze cursus leer je alles wat daar mee te maken heeft.

Tegenwoordig kent iedereen wel de termen ‘kunstmatige intelligentie’ en ‘machine learning’, oftewel machinaal leren. Maar wat betekenen deze twee termen nou eigenlijk? En wat moet je hier als marketeer over weten? Als je als ondernemer weet wat deze begrippen inhouden en hierop in kunt spelen, dan ben je je concurrenten al een stap voor. Het is nu namelijk zo makkelijk om kunstmatige intelligentie en machinaal leren in te zetten voor het optimaliseren van je campagnereclames, waardoor je je advertenties zodanig aan je publiek aan kunt passen, dat jouw product niet meer te missen valt.

Doel van de cursus

In deze videocursus gaan we het hebben over onder andere het verschil tussen kunstmatige intelligentie en machinaal leren, over SQL, over RankBrain en over de toekomst van internetmarketing. Aan het einde van de cursus heb je dus een beter idee waar je je bewust van moet zijn als online marketeer, wat de toekomst van internetmarketing met zich meebrengt en hoe je je het beste voor kunt bereiden op deze toekomst.

Wat kan of ken je na de cursus

  • Het verschil tussen kunstmatige intelligentie en machinaal leren
  • SQL
  • RankBrain
  • De toekomst van internetmarketing.

Duur en studiebelasting

De cursus 'Kunstmatige intelligentie voor internetmarketing' duurt ongeveer 6 uur. Wil je het maximale rendement uit je e-learning halen, gebruik dan de downloads en het oefenmateriaal bij de cursus. De totale studiebelasting bedraagt 9 uur.

Doelgroep en vooropleiding

Deze online cursus is geschikt voor managers, leidinggevenden, teamleiders, projectteamleden, beleidsmakers en werkgevers. Deze online cursus is geschikt voor iedereen die graag meer wil leren over ''Kunstmatige intelligentie voor internetmarketing''. Advies vooropleiding: MBO2

Vaardigheden

Door het volgen van deze cursus werk je aan de volgende vaardigheden: Samenwerken en overleggen, Formuleren en rapporteren, Vakdeskundigheid toepassen, Analyseren, Onderzoeken, Creëren en innoveren, Leren.

Lesmaterialen

De cursus 'Kunstmatige intelligentie voor internetmarketing' bestaat uit: VideoCollege, E-Book, Instructie werken met 'Denkhoeden', Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), Instructie werken met 'Morfologische Matrix', Leerjournaal, Samenvatting, Aanbevolen aanpak. Aanvullend lesmateriaal: E-book Brainstormen op het werk.

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 3 modules. 

Toetsing

De cursus ''Kunstmatige intelligentie voor internetmarketing' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!