Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

In dit e-book lees je hoe je  ‘Ultieme klantgerichtheid’ kunt toepassen binnen jouw organisatie.

Dit is bedoeld voor jou als leidinggevende. Wat moet jij doen om ervoor te zorgen dat jouw medewerkers de klant vijf sterren service kunnen bieden? En wat is jou bijdrage aan wat jouw organisatie wil zijn voor de klanten? Om het klantgerichtheid in het DNA van je organisatie te krijgen, zal het immers vooral ook in jouw eigen DNA moeten zitten?!

In dit e-book lees je hoe je  ‘Ultieme klantgerichtheid’ kunt toepassen binnen jouw organisatie.

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid? Dit is bedoeld voor jou als leidinggevende. Wat moet jij doen om ervoor te zorgen dat jouw medewerkers de klant vijf sterren service kunnen bieden? En wat is jou bijdrage aan wat jouw organisatie wil zijn voor de klanten? Om het klantgerichtheid in het DNA van je organisatie te krijgen, zal het immers vooral ook in jouw eigen DNA moeten zitten?!

Dit e-book hoort bij de gelijknamige online training en kan uitstekend als naslag werk worden gebruikt. 

We wensen je veel succes en plezier toe bij het lezen en/of volgen van de training.