Creative Marketing
Leerlijn

 Creative Marketing

Hoe kun je drammerige verkoopboodschappen omzetten in informatieve en inspirerende verhalen? Hoe kunnen jouw foto’s voor meer interactie en bezoekers kunnen zorgen? Wat is het verschil tussen kunstmatige intelligentie en machinaal leren? En hoe kun je dit toepassen binnen de marketing? Dit zijn maar enkele vragen die besproken zullen worden in deze leerlijn.

In deze leerlijn nemen we je mee in de wereld van de creatieve marketing. Er komen o.a. de volgende onderdelen aan bod:

  • Content marketing
  • Foto marketing 
  • Ai en marketing

Hoe kun je drammerige verkoopboodschappen omzetten in informatieve en inspirerende verhalen? Hoe kunnen jouw foto’s voor meer interactie en bezoekers kunnen zorgen? Wat is het verschil tussen kunstmatige intelligentie en machinaal leren? En hoe kun je dit toepassen binnen de marketing? Dit zijn maar enkele vragen die besproken zullen worden in deze leerlijn. Ben je nieuwsgierig? Start dan snel met de eerste cursus!

Deze leerlijn begint met een uitgebreide cursus over content marketing. Content Marketing is een van de meest gebruikte strategieën op internet om aan klanten te komen. Content, of dat nu een blog, een tweet of een video is, moet aansluiten bij waar de consument behoefte aan heeft. Deze eerste cursus zal je helpen om drammerige verkoopboodschappen om te zetten in informatieve en inspirerende verhalen.

Goed dat je de eerste cursus hebt behaald! Je kunt nu verder met de tweede cursus. Deze cursus gaat over fotomarketing. Wil jij weten hoe je foto’s resultaatgericht kunt inzetten? Hoe jouw foto’s voor meer interactie en bezoekers kunnen zorgen? En hoe foto’s ervoor kunnen zorgen dat een websitebezoeker een betalende klant wordt? Dit en nog veel meer leer je in deze training.

Je hebt nu al twee cursussen voltooid. Nog één te gaan. De laatste cursus in deze leerlijn is een compacte cursus over kunstmatige intelligentie voor internetmarketing. In deze videocursus gaan we het hebben over onder andere het verschil tussen kunstmatige intelligentie en machinaal leren, over SQL, over RankBrain en over de toekomst van internetmarketing. Aan het einde van de cursus heb je dus een beter idee waar je je bewust van moet zijn als online marketeer, wat de toekomst van internetmarketing met zich meebrengt en hoe je je het beste voor kunt bereiden op deze toekomst!

Gefeliciteerd! Je hebt de leerlijn "creatieve marketing" voltooid. Je hebt nu veel geleerd over marketing en bent er klaar voor om dit toe te passen.