Nogal lange koekjes: zo schrijf je voor een merk

Nogal lange koekjes: zo schrijf je voor een merk

Ben je marketeer of contentmanager? Zet je namens je merk posts op Facebook of moet je teksten beoordelen van je reclamebureau? Dan is deze praktische gids precies wat je zoekt.

Ben je marketeer of contentmanager? Zet je namens je merk posts op Facebook of moet je teksten beoordelen van je reclamebureau? Dan is deze praktische gids precies wat je zoekt. Ben je nog niet zo heel lang copywriter, of heb je meer ervaring in website- dan merkenbouw? Ook dan is dit een handig boekje.

De 8 belangrijkste onderwerpen in dit luisterboek.

1. WAT IS STERKE COPY?

2. EEN STOOMCURSUS SCHRIJVEN

3. WAAROM EEN STERK MERK EEN TONE-OF-VOICE HEEFT

4. HOE VIND JE EEN TOON DIE KLOPT?

5. HULPMIDDEL: MAAK VAN JE MERK EEN BN'ER

6. U OF JE?

7. DE BOODSCHAP VERANDERT, MAAR JE TOON NIET

8. ZO LEG JE DE TONE-OF-VOICE VAST

Competenties

tone-of-voice; brandvoice; schrijven; copy; copywriter; tekstschrijven; commercieel schrijven; wervend schrijven; reclame; content; marketing; communicatie