Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Oscar Papenhoven

Oscar Papenhoven

Vastgoedbeheerder, Projectleider, Technisch manager

Personalia

Leeftijd
54 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben enthousiast, loyaal, probleemoplossend, klantgericht en denk altijd vooruit. De klant staat centraal. Hierin is een open communicatie (zover mogelijk) een must, ook bij impopulaire beslissingen.

Competenties: vakdeskundig werken, presenteren, kwaliteit leveren, vernieuwen en vooruit denken, omgaan met verandering, schrijven en rapporteren, anderen overtuigen en beïnvloeden, beslissingen nemen, werken volgens de regels, betrouwbaar en eerlijk zijn, klantgericht werken, kostenbewust zijn, logisch nadenken, aandacht voor anderen, ontdekken en verkennen, omgaan met spanning en tegenslag, samenwerken en overleggen, anderen begeleiden, leren.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2007 tot 2013
Bij Accommodation Management B.V. (onderhoud en gebouwbeheer in vastgoed en retail in de Benelux) te Beuningen in de functies projectleider, accountmanager en hoofd servicedesk:
- inspecteren gebouwen/gebouwonderdelen
- opstellen/uitwerken inspectierapporten, meerjarenonderhoudsplanningen
- opstellen periodieke managementrapportages/-prognoses (kostenbewaking)
- aanvragen/behandelen offertes, verstrekken opdrachten
- begeleiden/controleren onderhoudswerkzaamheden
- oplossen (complexe) bouwkundige/technische problemen
- beheren/onderhouden relatiebestand
- bijwonen vergaderingen
- bewaken procesgang, aansturen servicedesk
- controleren/accorderen inkoopfacturen servicedesk

2001 tot 2007
Bij VvE Diensten Nederland Arnhem B.V. te Huissen als assistent bouwkundig beheerder:
- technische klachtenafhandeling incl. controleren/accorderen facturen
- uitvoeren gebouwinspecties incl. opstellen rapportages
- opstellen meerjarenonderhoudsplanningen
- aanvragen offertes, verstrekken opdrachten incl. begeleiden/controleren werkzaamheden
- overleg met technische commissies
- schadeafwikkeling

1995 tot 2001
Bij Verbeek Vastgoed Management B.V. te Nijmegen (heet nu A.C.M. Groep) in de functies opzichter en assistent van het hoofd van de afdeling Onderhoud:
- inspecteren huureenheden t.b.v. mutaties en onderhoud
- afwikkeling klachten incl. controleren/accorderen facturen
- overleg met beleggers
- voorbereiden meerjarenonderhoudsplanningen
- financieel bewaken/verantwoorden uitgaven van begrote werkzaamheden

1995 tot 1995
Bij Adviesbureau Intermediair Projectondersteuning te Hoogland (gemeente Amersfoort) als bouwkundig medewerker (detachering), waarvan:
- 4,5 maand bij Stichting Centrale Woningzorg te Amersfoort op de afdeling Onderhoud
- 2 weken bij de Gemeente Amersfoort afdeling Civiele Werken

1994 tot 1995
9 maanden dienstplicht, waarvan 8 maanden in Seedorf (Duitsland)

1991 tot 1992
Twee halfjaarlijkse stages gelopen:
- bij Hollandsche Beton Maatschappij B.V. op het project Canisius Wilhelmina Ziekenhuis te Nijmegen
- bij Intervam (renovatie en onderhoud)

Opleidingen

1988 tot 1994: MTS Bouwkunde, Nijmegen
1983 tot 1988: Mavo-D, SSGN Nijmegen

Cursussen/workshops:
2011 tot 2011: Workshop Innovaties sanering na calamiteiten (Belfor en Recontec)
2008 tot 2008: Cursus Zakelijk en klantgericht schrijven
2007 tot 2007: Cursus De kracht van een klacht
2003 tot 2013: BedrijfsHulpVerlener
2003 tot 2003 :Cursus Cobouw: Nieuw Bouwbesluit
2002 tot 2002: Workshop duurzaam schilderwerk voor de opzichter (Sikkens)

Meer over mij

Werkgebied

  • Oosterhout 50km
Talentcard®