Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Olga Hendrix

Olga Hendrix

Managementassistente; office manager; personal assistant; directiesecretaresse; secretaresse HR

Personalia

Leeftijd
53 jaar

Skills, Digitale vaardigheden

  • Facebook
  • Linkedin
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Powerpoint
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Illustrator

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een echte secretariële duizendpoot met een open, eerlijk karakter. Ik ben een doorzetter.
Ik zoek een nieuwe leuke afwisselende zelfstandige baan van 32-36 uur; <35km omgeving Stein.

Geef me iets waarin ik creatief bezit kan zijn, me in kan vastbijten & waar uitdagingen het beste uit me halen. Dat levert nog eens extra energie op!

Wanneer verneem ik van je?
Ik ben bereikbaar op 06-55343224 / opmhendrix@gmail.com.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Competenties: zelfstandig, doorzetter/vasthoudend, organisatorisch/planmatig, gestructureerd, verantwoordelijk/betrokken, analytisch, diplomatiek, integer, optredend, servicegericht/behulpzaam, creatief, begeleidend/ondersteunend/coachend.

Als persoon ben ik individualistisch, sportief, loyaal, sociaal, sensitief, open, eerlijk, behulpzaam & respectvol.
Mijn vrienden noemen me prettig gestoord maar ook een steun & toeverlaat.

Mijn huidige situatie

Huidige werkgever:
  • Werkzoekend
Functie(s):
  • office manager
  • directiesecretaresse
  • managementassistent
  • personal assistent
  • secretaresse
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Media Service Maastricht BV & MSM-Edison BV; 1998 / 2017
Ik ben in 1998 begonnen als directiesecretaresse maar in de loop der tijd heb ik me opgewerkt tot management assistente. De functie was meer te omschrijven als "duizendpoot" want ik deed nagenoeg alles (uitgezonderd verhuur, techniek & sales).
Deze functie is na de fusie in 2013 gewijzigd. Ik kreeg de taak invulling te geven aan de functie INKOPER, wel met nog wat resterende taken als management assistente erbij.
Ik heb zelf invulling mogen geven aan deze afdeling, met minimale begeleiding/zonder bijscholing.

De kracht van mijn functie is het brede takenpakket.
Mijn dagelijkse invulling omvat alles op het gebied van inkoop, kleine & losse verkoop.
Een wat kleiner onderdeel van mijn takenpakket zijn PR zaken, enige HRM taken, voorraad & facilitaire beheer.
Naast algemeen aanspreekpunt binnen het bedrijf vervul ik ook een soort controlefunctie wat betreft projectvoorbereiding tv de afdeling planning en correcte verwerking projectgegevens in administratie.
Overzicht houden over vele zaken aangaande inkoop, projecten als ook de orderportefeuille.

Deze functie vraagt communicatieve vaardigheden, inzet, inzicht, initiatief, analytisch vermogen, zelfstandigheid & veelzijdigheid.

***************************************************************
Jola's Fitcentre t/m Workout Geleen
1994 t/m 2015
Het incidenteel geven van spier- & cardio aerobiclessen.
PASE opleiding gevolgd en in 1995 afgerond met een 8.
Sinds 1994 werkzaam geweest bij Jola's Fitcentre te Geleen.

***************************************************************
Diverse bedrijven via uitzendbureaus
1991-1998
Alle diverse secretariële werkzaamheden gedurende diverse uitzendperiodes met uitzendperiodes van minimaal 1/2 jaar.

Opleidingen

MEAO Sittard; directiesecretaresse opleiding
1988-1991
Nederlands, Duits, Engels, Frans, computerkennis cq typvaardigheid, notuleren, stenografie, economie, privaatrecht, Management, praktijk & esthetische vorming.
VOLTOOID MET DIPLOMA

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Hobby's: aerobics; culinair dineren; lezen; korte reizen; styling mensen ((bruids-)mode), interieurs, tuinen, huizen (d.w.z. huizen zoeken, ontwerpen tuin/interieur, budgettering maken).

Werkgebied

  • Sittard 25km
Talentcard®