
Personalia
- Leeftijd
- 62 jaar
Skills, Soft skills
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Met mijn passie voor Beheer en Onderhoud manage ik een vastgoedportefeuille, waarbij ik de problematieken in kaart en breng en analyseer. Hierbij betrek ik alle stakeholders, ga ik doelgericht en gestructureerd te werk en motiveer ik leveranciers om optimaal te presteren. De vastgoedportefeuille wordt technisch en financieel gemanaged, beheer en onderhoud wordt ingericht op de toekomst en ik ga voor een verdere professionalisering.
Mijn kracht ligt in het duidelijk vertalen van de strategie naar plannen op tactisch niveau, en het managen van de operatie en leidinggeven aan medewerkers. Ook het leiden van onderhouds- en inkoopprojecten tot het analyseren van meerjarenprognoses en het vertalen naar concrete uitvoeringsplannen zijn aan mij toevertrouwd.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Oktober 2017 | Universiteit Utrecht
Objectmanager Centrumgebied; verantwoordelijk voor beheer & onderhoud vastgoedportefeuille (hard services).
2016 - september 2017 | ROC de Leijgraaf
Beleidsmedewerker Huisvesting | Projectleider
Verantwoordelijk voor Meerjarenonderhoudsprognoses 10 locaties.
Formuleren en uitvoeren beleid inzake o.a. huisvesting, veiligheid en wet- en regelgeving.
2014 - 2016 | Vesteda Property Management
Technisch manager
Vertalen van het tactisch vastgoedbeleid naar Meerjaren Onderhoudsbegrotingen.
Opstellen van PvE’s en werkomschrijvingen, uitvragen van prijsaanbiedingen, voeren van onderhandelingen, verzorgen opdrachtverstrekking en directievoering.
Overleggen met o.a. uitvoerende partijen, adviseurs, VVE's, huurders en interne afdelingen.
2013 - 2014 | Brabant Water
Manager Gebouwen en Installaties
Managen van de afdeling Facilitaire Services; leidinggeven aan 17 fte’s.
Afstemmen met diverse stakeholders (vertegenwoordigers van afdelingen) omtrent kwaliteit van huisvesting versus beleid en budget.
Verantwoordelijk voor de invoering van de uitbreiding van Planon.
Voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken met medewerkers.
2000 - 2013 | Rabobank Nederland
2010 - 2013 | Inkoopconsultant | Rabobank Nederland Concern Inkoop
Managen inkoopproces van bouwkundige en installatietechnische werkzaamheden.
Verantwoordelijk voor het opstellen van werkomschrijvingen; beoordelen van RFI en RFP; beoordelen en vergelijken van prijsaanbiedingen; voeren van prijsonderhandelingen; opstellen van contracten tbv de opdracht.
2006 - 2010 | Hoofd Gebouwbeheer Best | Rabobank Facilitair Bedrijf
Vertalen van strategisch vastgoedbeleid naar de invoering van Prestatiegericht Beheer. Verantwoordelijk voor de vertaling van tactisch en de invoering van operationeel beleid.
Bepalen en bewaken van KPI’s in relatie tot de afbreukrisico’s op het primaire bedrijfsproces van de Rabobank Groep.
Beoordelen, analyseren en acteren op rapportages van adviseurs en leveranciers van onderhoud.
Afstemmen van de performance van contractanten met interne stakeholders.
Leidinggeven aan de afdeling Gebouwbeheer. Verantwoordelijk voor het onderhoudsbudget en personeel.
Verantwoordelijk voor diverse complexe changes (uitvoer van risicovolle onderhoudswerkzaamheden aan technische installaties).
2001 - 2006 |Beheerder Eigenaarsonderhoud & Projecten |Onroerende Zaken
Namens de eigenaar van de gebouwen binnen Rabobank Groep verantwoordelijk voor de instandhouding van de toegewezen vastgoedportefeuille
(diverse hoofdkantoren en computercentrum).
Adviseren in tactische overleggen over het te voeren onderhoudsbeleid over
de toegewezen vastgoedportefeuille.
Eindverantwoordelijk voor de totale MeerJarenOnderhoudsPrognose (MJOP).
Projectmanager van diverse grote renovatiewerken binnen de klantomgeving.
Namens de eigenaar vertegenwoordiger bij diverse grote renovatiewerkzaamheden, verantwoordelijk oor bewaken van vastgesteld
beleid, kwaliteit en budget.
2000 - 2001 | Hoofd Gebouwbeheer Eindhoven | Rabobank Facilitair Bedrijf
Afstemmen met afdelingen over uit te voeren verbouwings- en onderhoudswerkzaamheden in kantooromgeving.
Leidinggeven aan de afdeling Gebouwbeheer (10 fte’s HBO en MBO-niveau).
Financieel verantwoordelijk voor onderhoudsbudget en personeel.
Opleidingen
Leergang Tactisch Inkopen bij de NEVI 2011
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Vrijwilligerswerk.
2013 - heden | Secretaris Bike Festival Brabant |Mountainbike evenement
Het 3-daagse evenement staat geheel in het teken van mountainbiken, waarbij de “Bart Brentjens 24-uurs race” als rode draad fungeert. Er wordt geld ingezameld voor o.a. de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting.
2013 - heden | Secretaris Zeelandse Motor Club
De motorclub uit Zeeland (NB) organiseert diverse activiteiten om het gezamenlijk motorrijden te promoten.
Werkgebied


