Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ineke Zwart - Goesten

Ineke Zwart - Goesten

Personalia

Leeftijd
68 jaar

Portfolio

Skills, Digitale vaardigheden

  • Adobe Illustrator
  • Exact
  • Facebook
  • Linkedin
  • MS Excel
  • Office 365
  • Adobe Photoshop
  • MS Powerpoint

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben flexibel - accuraat
Hobby
Paardrijden (passief)
*Jury op diverse wedstrijden tot en met Z2
*Instructeur: paardrijles geven aan kinderen en volwassenen
*Lezen, puzzelen

Hier ben ik écht goed in

DIV Digitale informatie voorziening
Het verwerken van de in- en uitgaande post zowel
digitaal als fysiek. Aanmaken / beheren van dossiers

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Accuraat
integer
betrouwbaar,
gemotiveerd
georganiseerd,
flexibel
enthousiast
doorzetter

Mijn huidige situatie

Huidige werkgever:
  • Leuke baan voor een bepaalde tijd, weer op zoek naar een nieuwe uitdaging
Functie(s):
  • programmeur internet
  • medewerker zeil- en tentenmakerij
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

In de onderstaande fucties:
Informatiebeheer - Dagelijkse verwerken, scannen, registreren, meta data toevoegen in/ en uitgaande post, wegwerken van achterstanden
Exxellence, Green Valley, E-suite, Veseon, Corsa,

***mei Bel Combinatie (samenwerking) gemeente Eemnes – Laren en Blaricum
***12-07-2018 tot 01-01-2019 gemeente Cranendonk
***15-01 tot 20-05-2018 gemeente Hilvarenbeek
*** 22-03 tot 31-12-2017 Werkzaak Rivierenland Geldermalsen Medewerker -Medewerker DIV
*** 09-05 t/m 30-09-2016 gemeente MijnDichtbij ( Boxtel / St.Michielsgestel) Medewerker DIV
•Ontvangst en verwerken van de
*** 06 t/m13-04-2016 gemeente Oirschot opschonen van bouwdossiers
*** 12-11-2015 tot 19-02-2016: gemeente Veldhoven (team van 12 personen)
- Medewerker DIV (Personeelsdossiers)
•(Op)schonen van personeelsdossiers
• Scannen
• Meta data toevoegen, verwerken in Corsa en termijn vernietiging aangeven.
*** 15-09-2014 tot 04-09-2015 E.ON – Benelux te Eindhoven (team 2 personen)
•Ontvangst en verwerking van de dagelijkse inkomende en uitgaande post, archiefwerkzaamheden
***01-01-2013 tot 01-04-2014
Politie Brabant Noord 01 januari 2013 tot 30 april 2014 politie ’s-Hertogenbosch en Eindhoven
- Personeelsdossiers
• (Op)Schonen van personeelsdossiers volgens nationaal vastgestelde selectielijst
• Voordragen van stukken uit personeelsdossiers voor vernietiging
• Herordenen van personeelsdossiers volgens nationaal vastgestelde methodiek
• Vastleggen geschoonde personeelsdossiers in DMS Corsa
• Controleren van door andere geschoonde personeelsdossiers
-Bedrijfsvoering van politieregio Brabant Noord bewerken van alle archiefbescheiden van politieregio
Brabant Noord ten behoeve van overdracht aan archiefinstelling
• Toepassen van de selectielijst van de Politie 2004 voor waarderen en selecteren van archiefstukken (schonen)
• Ordenen op zaak/dossier niveau van te bewaren stukken
• Voordragen van stukken voor vernietiging
• Invoegen stukken in reeds in semistatisch archief opgeborgen (zaak)dossiers
-Dossiers Beveiligingsbeambten / arrestanten
• Selectie op vernietigingsjaar
• Registreren in Corsa
***01-08-2003 tot 01-09-2012
Gemeente Maasdriel 01 augustus 2003 tot 01 september 2012 (eervol ontslag, met getuigschrift)
(afdeling bedrijfsvoering) postbehandeling en dossiervorming (DIV)
Digitalisering van post en archief (Verseon) dagelijkse werkzaamheden scannen
en verwerken (digitaal) van inkomende en uitgaande post, en het digitaal maken van dossiers.
Het vormen en ordenen van dossiers
-Zes jaar vaste invalkracht telefoniste / receptioniste.
-Betrokken bij de ontwikkelingen van de infobalie en KCC.
-Bel- en herstel lijn (met het bijbehorende programma)
-Bode werkzaamheden: (invallen) verzorgen van raads- en commissie vergaderingen – recepties
-Betrokken bij de ontwikkelingen van de infobalie en KCC.
-Zes jaar vaste invalkracht telefoniste / receptioniste.
***01-01-1989 tot 30-04-2003
't Arendje te Drunen 01 januari 1989 tot april 2003
(verhuur voor alles wat nodig is voor een feest op locatie, thuis of op een bedrijf)
Verhuur / verkoop – administratie – postbehandeling, archivering
Catering (regelen gehele feest, personeel, inkoop van hapjes, het klaar maken van eenvoudige
buffetten, bediening op vele feesten partijen – openingen – bruiloft – feesten thuis)
Eerst parttime (administratie en werk in de slijterij), de laatste jaren fulltime.
- Waarvan 3 jaar management assistente
Daarnaast regelmatig in de bediening en bar werkzaamheden op diverse locaties in de avonduren
*** 01 juni 1973 tot 01 april 1986 (eervol ontslag) provincie Noord-Brabant te ‘s-Hertogenbosch
3 ½ jaar typekamer en telefooncentrale,
9 jaar op de afdeling post- archief en documentatieverzorging

Opleidingen

*SOD
*Workshop Documentaire Informatievoorziening
*Opleidingen DIV (digitale informatievoorziening binnen bedrijven)
*Procesgericht archiveren in digitale omgeving VHIC
*Telefoontrainingen: Professionele telefonie, *Rceptie en conflicthantering /agressie
communicatie
*Sociale hygiëne voor de horeca

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

**Paardrijden (passief)
Les geven - jury - organiseren enz.
**Lezen
**Puzzelen

Werkgebied

  • Ammerzoden 50km
Talentcard®