Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Jeanette Geerst

Jeanette Geerst

Personalia

Leeftijd
69 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Groot verantwoordelijkheidsgevoel, kan zowel zelfstandig als in teamverband goed
functioneren, initiatiefrijk, assertief, loyaal, accuraat, stressbestendig, goede contactuele vaardigheden, flexibele, dienstverlenende en collegiale instelling, groot doorzettingsvermogen

Opleiding / Cursus:
2005 : Basiscursus Excel, certificaat
1998 : Cursus Criterium gericht interview, verklaring
1998 : MS Windows 95 & MS Office 95
1996 : Training Methodiek Aanbodversterking, verklaring
1992 : Opleidingstraject voor Consulenten, certificaat
Module Bedrijfsbezoeken/Bedrijfscontacten, verklaring
1986 : Cursus "Gebruik Personal Computers" - CME
1985 : MBO (Arbeidsmarktpolitiek/Personeelsbeleid), diploma
1975 : Mavo-4, diploma

Overige
Kennis van Word, Excel en klantvolgsystemen (PGI, IW3, CVS, Workfit)
In bezit van rijbewijs BE en auto
Redelijke beheersing van de Engelse taal
Fulltime beschikbaar
Bereid zich verder bij te scholen

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-11-2-1976 tot 01-09-2003
Arbeidsvoorziening Drechtsteden -: diverse functies van administratief medewerkster tot arbeidsbemiddelaar en als laatste projectmedewerkster

01-09-2003 tot 01-05-2010
Salto Beweegt Mensen te Breda. Functie: Vestigingsassistente . Taken : Planning, registratie en verwerking van klantgegevens. Financieel administratieve werkzaamheden zoals controle op juistheid van facturen. Afhandeling van het administratieve proces op de vestiging .Schriftelijk en mondeling verstrekken van informatie aan klanten. In- en uitgaande correspondentie verzorgen. Verzorgen van de planning en coördinatie rondom trainingen. Verzorgen van de notulen van het werkoverleg. Project planning en beheer project administratie. Ondersteunen van de consulenten bij calamiteiten. Verzorging facilitaire zaken ten behoeve van de vestiging.

01-06-2010 tot 01-03-2012
Agens in Breda. Functie: Office medewerker . Taken ten behoeve van afdeling inburgering administratief ondersteunen. Registratie en verwerken van klantgegevens. Aanmelden ( bij DUO) en verwerken van examens in IW3. Financieel administratieve werkzaamheden zoals facturatie. Afhandeling van het administratieve proces op de vestiging. In- en uitgaande correspondentie verzorgen. Verzorging facilitaire zaken ten behoeve van de vestiging. Projectplanning en beheer project administratie.

01-09-2012 tot 01-09-2013
Sagènn Inburgering Dordrecht. Functie: administratief medewerkster. Taken :Verwerken van de aanmeldingen, intaken van nieuwe cursisten en het administratief verwerken in Workfit. Dossier opbouw. Verzorgen van de presentielijsten. Verzuim meldingen opnemen en verwerken en signaleren bij de opdrachtgever. aanmeldingen en uitslagen van de examens verwerken. overige telefoon en balie werkzaamheden. Verzorgen facilitaire zaken. Post verwerking.

Opleidingen

01-09-1982 tot 01-09-1985
SOSA :Middelbare beroepsopleiding Arbeidsmarktpolitiek/Personeelsbeleid (MBO AP/PB) te Rotterdam

Meer over mij

Werkgebied

  • Dordrecht 50km
Talentcard®