
Personalia
- Leeftijd
- 44 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
In de afgelopen vier jaar heb ik gewerkt voor het eigenrisicodragersteam WGA bij het UWV. Ik ben op de hoogte van de WIA, de wet WOVON. Verder kan ik het instroomrisico en inlooprisico bepalen voor een eigenrisicodragende werkgever. Daarnaast ben ik ook goed op de hoogte van de andere werknemersverzekeringen (zoals bijvoorbeeld de WW), volksverzekeringen en de sociale voorzieningen die we in Nederland kennen.
Mijn sterke punten zijn:
- Sociaal;
- Loyaal;
- Hardwerkend;
- Communicatief vaardig.
Ik zoek een baan waarbij ik mezelf kan ontplooien, bij voorkeur een administratieve uitdaging. Maar ik sta voor alles open.
WERKERVARING
2010 tot 2013: Medewerker Eigen Risico Dragers WGA
UWV/ Alkmaar
• Het bepalen van het inlooprisico van nieuwe eigenrisicodragende werkgever en Administratieve afhandeling daaraan geven ;
• Het bepalen van het instroomrisico van eigenrisicodragende werkgevers;
• Uitvoering geven aan de Wet Overgang van Onderneming (WOVON);
• Het uitvoeren van de administratieve afhandeling bij veranderingen in de WIA-uitkering van verzekerden;
• Het telefonisch afhandelen van vragen van werkgevers;
• Verantwoordelijk voor de vermindering van de Eigen Risico Dragers posten op de Districtskantoren;
• Vraagbaak op de afdeling betreft uitvoering van de werkzaamheden;
• Het administratief afhandelen van bezwaarzaken.
2009 tot 2010: Medewerker Project Herstelslag Eigen Risico Dragers WGA
UWV/ Utrecht
• Het bepalen van het inlooprisico van eigenrisicodragende werkgevers en administratieve afhandeling daaraan geven;
• Het telefonisch afhandelen van vragen van werkgevers;
• Uitvoering geven aan de Wet Overgang van Onderneming (WOVON).
2007 t/m 2008: Administratief Ondersteuner afdeling RAB (Regionaal Afspraken Bureau)
UWV/Hengelo
• Het inplannen van afspraken voor de re-integratiecoaches;
• Het administratief afhandelen van Individuele Re-integratie Overeenkomsten;
• Het telefonisch beantwoorden van vragen van belanghebbenden.
2006 t/m 2007: Customer Service Representative
UPS/Dublin
• Het inboeken van afspraken voor het ophalen van pakketten;
• Het oplossen van calamiteiten;
• Het telefonisch beantwoorden van vragen van klanten;
• Het aanprijzen van de verschillende ophaalservices van UPS naar de klant toe;
• Het in overleg gaan met de klant voor welke service gekozen wordt.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Meer over mij
Werkgebied


