
Personalia
- Leeftijd
- 55 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben een enthousiaste gedreven dame die per direct heel graag een leuke uitdagende aanstelling wenst.
In mijn werk ben ik zeer nauwkeurig, ook op stressvolle momenten. Ik vind het een uitdaging om de dagelijkse gang van zaken waar nodig in goede banen te leiden, waarbij soms proactief optreden noodzakelijk is. Ik vind het prettig om te werken in een informele collegiale werksfeer, maar ik kan ook prima zelfstandig werken. Bovendien zijn eigenschappen als accuratesse, communicatieve vaardigheden, flexibiliteit, gevoel voor humor, improvisatievermogen, inlevingsvermogen, initiatiefrijk, organisatietalent, positieve instelling, praktische instelling, punctualiteit, samenwerkingsvaardigheden, stressbestendigheid, sociale vaardigheden, vingervlugheid, weetgierigheid, zakelijk inzicht, zelfmotivatie, zelfstandigheid en zelfvertrouwen mij op het lijf geschreven. Eveneens beheers ik de Nederlandse en Engelse taal uitstekend en ben ik een ervaren MS-Office gebruiker.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Automatiseringskennis:
- MS Word: uitstekend
- MS Excel: uitstekend
- MS Powerpoint: goed
- MS Outlook: uitstekend
- Lotus Notes: uitstekend
- Super Office: uitstekend
- E-abs: uitstekend
- Orvin: uitstekend
- Expertax: uitstekend
- CRM: goed
Mijn huidige situatie
Werkervaring
05-2011 - 05-2014:
bedrijf: Cunningham Lindsey Nederland bv, afdeling personenschade
functie: secretaresse: ondersteuning t.b.v. letselschade-experts:
werkzaamheden: telefoon aannemen, agendabeheer, uittypen/uitwerken/lay-out /zelfstandig opstellen van correspondentie en rapportages, zorg dragen van post- en e-mailverwerking, aanmaken/invoeren en aanvullen nieuwe schadedossiers, dossierbewaking, archiveren, dictafoon en declareren;
11-2008 - 04-2011:
bedrijf: Hanselman Expertises B.V.
functie: secretaresse: ondersteuning t.b.v. van schade-experts (brand/inbraak/water/stormschades, civiele schades (kabel- en leiding), bouwschades)):
werkzaamheden: telefoon aannemen, agendabeheer, uittypen/uitwerken/lay-out/zelf-standig opstellen van correspondentie en rapportages, aanmaken/in-voeren en aanvullen nieuwe schadedossiers, dossierbewaking, zorg dragen van post- en e-mailverwerking, ontvangen van gasten, archiveren, declareren, bestellen van kantoorartikelen, dictafoon, bestellen en verzorgen van lunch en koffie, opruimen en schoonhouden van de kantine;
11-2006 – 10-2008:
bedrijf: CED, afdeling Personenschade
functie: secretaresse: ondersteuning t.b.v. letselschade-experts en arbeidsdeskundigen:
werkzaamheden: telefoon aannemen, agendabeheer, uittypen/uitwerken/lay-out/zelf-standig opstellen van correspondentie en rapportages, dictafoon, aanmaken/in-voeren en aanvullen nieuwe schadedossiers, dossierbewaking, reserveren van vergaderruimte, zorg dragen van post- en e-mailverwerking, ontvangen van gasten, archiveren, declareren, bestellen en verzorgen van vergader/kantoorlunches;
11-2003 – 10-2004:
bedrijf: Bureau Jeugdzorg Stadsregio Rotterdam
functie: secretaresse/receptioniste/telefoniste: ondersteuning t.b.v. maatschappelijk medewerkers/begeleiders jeugdzorg:
werkzaamheden: telefooncentrale, ontvangen en begeleiden van gasten, algemene baliewerkzaamheden, agendabeheer, uittypen/uitwerken/lay-out/-zelfstandig opstellen van correspondentie en rapportages, zorg dragen van post- en e-mailverwerking, reserveren van vergader-ruimte, archiveren, bestellen van kantoorartikelen;
11-2002 – 10-2003:
bedrijf: Baker Tilly Berk Accountants & Belastingadviseurs
functie: secretaresse/receptioniste/telefoniste:
werkzaamheden: telefooncentrale, agendabeheer, ontvangen en begeleiden van gasten, uittypen/uitwerken/lay-out/zelfstandig opstellen correspondentie en jaarrapporten, zorg dragen van post- en e-mailverwerking, reserveren van vergaderruimte, bestellen van kantoorartikelen, bestellen van kantinebenodigdheden, bestellen en verzorgen van koffie en vergader/kantoorlunches, opruimen en schoonhouden van kantine;
05-2002 – 10-2002:
bedrijf: Ruseler NVM Makelaars
functie: secretaresse/receptioniste:
werkzaamheden: telefooncentrale, ontvangen en begeleiden van gasten, agendabeheer, contact met kopers en verkopers, uittypen/uitwerken/lay-out van koopakten, taxatierapporten en correspondentie, invoeren en aanmelden nieuwe koopwoningen, zorg dragen van post- en e-mailverwerking, presentatiemappen koopwoningen aanmaken en bijhouden, archiveren, etalagebeheer, bestellen van kantoorartikelen, bestellen van kantinebenodigdheden, verzorgen van koffie en lunch, opruimen en schoonhouden van kantine;
11-1998 – 04-2002:
bedrijf: De Brauw Blackstone Westbroek N.V.
functie: tekstverwerkster/typiste:
werkzaamheden: uittypen/uitwerken/lay-out van diverse notariele akten, waaronder hypotheekakte, akte van levering, statutenwijzigingen, successie-aangiften, fusieakten, testamenten, samenlevingsovereenkomsten en draaiboeken en het "passeerklaar" maken van verschillende akten;
08-1989 – 10-1994:
bedrijven: Diversen
functie: secretariaat/administratief medewerkster:
werkzaamheden: telefooncentrale, ontvangen van gasten, uittypen/uitwerken/lay-out van correspondentie, zorg dragen van post- en e-mailverwerking, reserveren van vergaderruimte, archiveren, bestellen van kantoorbenodigdheden, bestellen van kantinebenodigdheden, bestellen en verzorgen van lunch en koffie en opruimen en schoonhouden kantine.
Opleidingen
01-01-1998 tot 01-07-1998
M.B.O.-cursus te Rotterdam, secretaresse, certificaten behaald
01-09-1987 tot 01-07-1989
K.M.B.O.-opleiding te Rotterdam, richting administratief/secretarieel, diploma behaald
01-09-1983 tot 01-07-1987
Rozenburcht: L.B.O.-opleiding te Rotterdam richting administratief/secretarieel, diploma behaald
01-09-1976 tot 15-07-1983
Kralingse Werkgemeenschap, Basisschool te Rotterdam
Meer over mij
Werkgebied


