
Personalia
- Leeftijd
- 65 jaar
Skills, Digitale vaardigheden
Skills, Soft skills
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik zal mij even voorstellen;
Mijn naam is Henny van der Kraan, een oudere werknemer met daarom juist veel ervaring. Als
Commercieel- en financieel management | organisatie assistent .
Ik ben een positief en gemotiveerd persoon met doorzettingsvermogen. Van nature zorg ik dat zaken op rolletjes lopen. Bedrijfsprocessen worden opgevolgd en waar nodig wordt de structuur in het bedrijf verbeterd. Dat alles op basis van mijn ervaring, gevoel voor zaken, intuïtie en gezond verstand.
Mijn toegevoegde waarde:
- Breed inzetbaar door vele jaren werkervaring.
- Inzetbaar bij zowel financiële, administratieve en commerciële processen.
- Ervaring in plannen, assisteren en organiseren van beurzen en evenementen.
- Bij groeiende onderneming voorlopig één aanspreekpunt en besparing op personele kosten.
Zeker voor kleine ondernemingen ben ik een goede combinatie.
- Grote mate van zelfstandigheid.
- Collegiaal en sociaal ingesteld en tevens gewend om in teamverband te werken.
Hier ben ik écht goed in
Ik ben gespecialiseerd in het verzorgen van de algehele administratie, denk aan de financiële boekhouding voor zowel debiteuren, crediteurenbeheer, uw personeelsadministratie, begeleiding kredietaanvraag, aangifte OB, advisering. Kortom ik ontzorg u graag op het gebied van de administratieve zaken.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Een aantal van mijn eigenschappen op een rijtje:
Stressbestendig - ik laat mij niet snel uit het veld slaan en zet graag een stap extra om alles weer onder controle te krijgen.
creatief - Vermogen om probleem vanuit verschillende invalshoeken te bekijken. Als ik eenmaal een oplossing heb gevonden, dan laat ik het daar niet bij. Ik bekijk altijd of er nog meer mogelijkheden zijn om een probleem te benaderen.
Analystisch - Indien ik een probleem ontdek, verzamel ik alle benodigde informatie over de achtergronden en oorzaken, waardoor ik
verbanden kan leggen tussen deze gegevens en de oorzaken kan opsporen en met adequate oplossingen kan komen.
Behulpzaam - zonder bemoeizucht help ik graag een collega of een klant om verder te komen. Ik hou er niet van om mensen aan hun lot over te laten.
Accuraat - ik ben precies of punctueel en ik werkt ordelijk en systematisch, waardoor ik mijn doelen overzichtelijk kan bereiken.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Mijn werkervaring in het kort:
Commercieel medewerker: zowel verkoop, als inkoop en voorraadbeheer
Financieel medewerker: boekhouding voor meerdere BV's, BTW aangifte, voorbereiding jaarwerk, opstellen financiële overzichten
Management assistent: bijhouden van huurprojectadministratie, regelen onderhoud panden, opstellen van contracten, juridische aspecten en secretariële werkzaamheden
Opleidingen
2016– heden (incl.pauzetijd) Opleiding Praktijkdiploma Boekhouden van NHA
1990 Exactboekhoudprogramma E-
order/factuur
1985-1986 Secretaresse A van Ecabo –
Havo niveau
1973-1977 Mavo
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Tekenen/Schilderen
Wandelen in de natuur, vaak met hond
Dieren
Lezen
Uitgaan
Werkgebied


