Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Yvonne Oppewal

Yvonne Oppewal

Beschikbaar | Adviseren | Coaching | Leidinggevend | Commercieel

Personalia

Leeftijd
41 jaar

Portfolio

Skills, Digitale vaardigheden

  • MS Word
  • Afas
  • Facebook
  • Instagram
  • MS Powerpoint
  • MS Excel
  • Perfectview
  • Linkedin
  • Adobe Photoshop
  • AccountView

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Persoonsbeschrijving
Mijn persoonlijkheid wordt gezien als warm en enthousiast. Iemand die stevig in haar schoenen staat en uitdagingen niet uit de weg gaat. Met mijn vriendelijke en sociale karakter en sterke communicatievaardigheden heb ik de vaardigheid om mensen te overtuigen en met mij mee te krijgen. Door mijn leergierigheid en open opstelling geef ik niet zomaar op als iets niet lukt, maar zoek ik naar mogelijkheden om het desbetreffende toch voor elkaar te krijgen. Een goede samenwerking met collega’s vind ik in deze ook van essentieel belang. Naast mijn pittige en energieke karakter ben ik mensgericht en bereid te ondersteunen, mee te denken en te begeleiden waar nodig. Ik werk resultaat- en oplossingsgericht en als er zaken geregeld en georganiseerd moeten worden, ben ik de regelneef bij uitstek.

DISC, leer mij beter kennen

Om het rapport goed te lezen kijk je naar de vier afzonderlijke scores en de samenhang daartussen. Niemand is 1 kleur. Het geheel wordt bepaald door de mix van de 4 scores.

  • Taakgericht
  • Daadkrachtig
  • Extrovert
  • Inspirerend
  • Mensgericht
  • Stabiel
  • Introvert
  • Conformerend

Hier ben ik écht goed in

Resultaten:
• Tijdens het uitvoeren van mijn werkzaamheden heb ik in mum van tijd in de gaten waar de plus- en knelpunten zitten binnen het team. Door mijn ruime ervaring binnen diverse teams geef ik de knelpunten terug aan het management met opties hoe ze dit kunnen verbeteren zodat ze het team kunnen versterken.
• Op het moment dat er boze of onredelijke klanten aan de lijn of op kantoor binnen kwamen vond ik het een uitdaging om er zog voor te dragen dat de frustratie van de klant werd omgeturnd naar dat de klant tevreden ophing of het kantoor verliet. De kracht ligt hem in het luisteren naar de klant, zodat deze zich gehoord voelt. Hierdoor ontstaat er ruimte om de mogelijkheden met elkaar te bespreken. Er is met regelmaat gebak langs gebracht als dank.
• Tijdens mijn detacheringsperiode bij de Rabobank, heb ik collega’s gecoacht om hun adviesgesprekken te verbeteren en te personaliseren. Hierdoor ontstond een betere verbinding met de klant en werden er betere resultaten behaald. Het klantwaarderingscijfer is omhooggegaan van een 7,2 naar een 8.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

“Yvonne haar grootste drijfveer is anderen of de organisatie vooruithelpen. Binnen een team creëert zij duidelijkheid, verbondenheid en vertrouwen. Zij acteert heel kordaat en met veel respect voor de mensen in het team.”

Werkervaring

Juli 2019 – heden Flynth Accountants
Administratief medewerker
• Facturering
• Beheer van social media
• Secretariële werkzaamheden
September 2018 – April 2019 Fotocadeau
Teamleider klantenservice
• Voeren van ontwikkelingsgesprekken, sollicitatiegesprekken
• Rapportage ontwikkelen, bijhouden en anticiperen op wat er gebeurd
• Ontwikkelen van naslagwerk
• Structuur aanbrengen op de afdeling
• Ontwikkelen van de roosters
• Sturing geven aan social media beleid en dit uitgezet
September 2017 – Juli 2018 Tromppetter
Gedetacheerd bij Rabobank
klantenservice Verkoop en Service adviseur B/
assistent teamcoach
• Coachen en trainen van collega’s in het verbeteren van hun adviesgesprekken.
• Verkoop en advies aan bestaande en nieuwe klanten over bankproducten zoals: betalen, sparen, consumptieve financieringen en verzekeren (9+ klantbeleving).
Januari 2017 – Augustus 2017 Educatieve uitgeverij
Commercieel binnendienst medewerker
• Organiseren en presenteren van instructie dagen.
• Ontwikkelen van marketingplannen
• Maken van offertes en facturen en deze opslaan in het klantdossier
• Koude en warme acquisitie.
• Teksten schrijven voor marketingdoeleinden.
April 2014 – April 2016 Brunel Finance
Gedetacheerd bij Rabobank kantoren
Verkoop en Service adviseur B
• Coachen en trainen van collega’s in het verbeteren van hun adviesgesprekken.
• Verkoop en advies aan bestaande en nieuwe klanten over bankproducten zoals: betalen, sparen, consumptieve financieringen en verzekeren (9+ klantbeleving).
• Cross-sell over volledige diensten/producten pakket.
• Voeren van klachtgesprekken en uitvoering van oplossing.
Juli 2010 – April 2012 Harrows
Gedetacheerd bij Rabobank
Verkoop en Service adviseur A
Maart 2010 – Juni 2010 ING Telefonisch medewerker
Verkoop & advies

Januari 2009 – februari 2010 Bureau Ontnemingswetgeving Openbaar Ministerie
Medewerker Conservatoir Beslag
• Rappelleren (voortgangscontrole bewaken) van parketten,
domeinen en Politie op deponeringen en taxaties en de
achterstanden inperken.
• Facturen opmaken, versturen en bijhouden of het betaald was.
• Brieven opmaken voor adviseurs

Juni 2008 – December 2008 ING Bank
Adviseur retail kantoren
• Adviseren van particuliere klanten.
• Het opzetten en uitvoeren van commerciële belacties.
• Aansturen en begeleiden van de archiveerwerkzaamheden.
• Klachtafhandeling.
• Controle en ontwikkeling klantdossiers.
Januari 2008 – Juni 2008 CVO Sudwest Fryslan
Medewerker personeelszaken
• Onderzoek naar secundaire arbeidsvoorwaarden.

Opleidingen

Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, HBO Communicatie
Afstudeerrichting; Eventmanagement & Styling, diploma behaald 2007.

Meer over mij

Werkgebied

  • Sneek 25km
Talentcard®