Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Anouk van Hees

Anouk van Hees

Personalia

Leeftijd
48 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Bescheiden maar vol enthousiasme breng ik mezelf graag onder uw aandacht: Mijn naam is Anouk van Hees, 37 jaar, uit Rosmalen. Aangenaam.
Een van mijn grootste krachten is het creëren en verstevigen van structuur binnen organisatorische processen: ik schep orde in de chaos en bewaak het overzicht in de hectiek. Hoofd- en bijzaken kan ik goed onderscheiden en prioriteren.

Wat is mijn toegevoegde waarde voor deze organisatie? Mijn opleiding P&O en de 15 jaar ervaring die ik inmiddels heb opgedaan binnen het Office Management hebben ervoor gezorgd dat ik goed weet wat ik graag wil en goed kan. Collega’s omschrijven mij als betrokken, geordend, perfectionistisch, toegankelijk en humoristisch. Ik durf dan ook te stellen dat ik, naast collegialiteit en toewijding, ook een aantrekkelijke dosis efficiëntie meeneem als spin in het web.

Alle ervaringen binnen mijn loopbaan tot nu toe maken dat ik weet wie ik ben, waar ik voor sta en in wat voor omgeving ik graag werkzaam ben.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • intercedent
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

2005 tot 2013
Medewerker bewonerszaken, Camelot Beheer BV, Eindhoven
Bedrijf: Levert totaal leegstandbeheer. Een compleet pakket diensten gericht op het minimaliseren van risico's en het maximaliseren van rendement gedurende de leegstand van vastgoed. Tevens operationeel in o.a. Engeland, Belgie, Frankrijk en Duitsland.
Verantwoordelijkheid: Als medewerker bewonerszaken ben je de belangrijkste intermediair tussen het bedrijf en de bewoners.
Verantwoordelijk voor plaatsing van de juiste bewoner(s) in overleg met de eigenaar van het object. Grote sloopprojecten behoren tot mijn portefeuille waar ik op locatie aanwezig ben om dit in goede banen te leiden. Administratieve aspecten zoals contracten opstellen en verwerken, bewonersmutaties afhandelen, website actueel houden en het beheer van de database behoren tot mijn dagelijkse bezigheden. Oplossingsgericht en georganiseerd werken is een must.
Prestatie: Senior medewerker bewonerszaken; eerste aanspreekpunt voor collega's met betrekking tot functie gerelateerde vraagstukken, inwerken nieuwe medewerkers, optimaliseren, innoveren, motiveren!

1999 tot 2005
Vestigingsassistente, Tempo-Team Werknet, 's-Hertogenbosch.
Bedrijf: Tempo-Team is met ruim veertig jaar ervaring specialist in flexibele arbeid. Met dagelijks ruim 35.000 flexwerkers aan het werk en bijna 300 vestigingen de tweede intermediair op de arbeidsmarkt in Nederland.
Verantwoordelijkheid: Directe en nauwe samenwerking met de vestigingsmanager. Onder mijn beheer vallen een 4-tal grote (productie)klanten waaronder TNT en DHL. Als vestigingsassistente neem je de dagelijkse personele planning uit handen alsmede de verloning. Je treedt op als juridisch adviseur naar klanten en als werkgever voor je flexwerkers.

1995 tot 1999
Allround medewerker Horeca, Theater ad Parade, te 's- Hertogenbosch.
Verantwoordelijkheid: Bardienst, suppoost werkzaamheden, verzorgen van grote evenementen, bioscoop werkzaamheden, gastvrouw.

Opleidingen

1997 tot 1999
Propedeuse, Personeel en Arbeid, Hogeschool 's-Hertogenbosch

1989 tot 1995
HAVO, St-Janslyceum 's-Hertogenbosch

Meer over mij

Werkgebied

  • Rosmalen 50km
Talentcard®