Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Daan Biesheuvel

Daan Biesheuvel

Personalia

Leeftijd
60 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • A - Motor
  • E - Aanhanger
  • G - Land- en bosbouwvoertuig

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een open en eerlijke persoonlijkheid met een hands-on mentaliteit en doorzettingsvermogen. Naast een sterke teamspeler kan ik ook zelfstandig goed functioneren. Ik ben leergierig, pro-actief heb goede contactuele eigenschappen, ben loyaal en flexibel.
In mijn vrije tijd ben ik actief in een activiteiten commissie van de voetbalvereniging en instructeur van waterpolo. Verder ben ik een fanatieke hardloper en fitness ik graag.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
  • commercieel medewerker binnendienst
  • salesmedewerker
Sector(en):
  • Detailhandel & retail
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-07-1986 tot 01-09-1987
Groeneweg en de Jong, Oud-Beijerland, Internationaal verkoper binnendienst

01-09-1987 tot 01-01-1994
PTT-Post, Baliemedewerker, Verantwoordelijkheden:
- Verkopen
- Beheer Cluster boekhouding

01-01-1994 tot 01-01-1999
Postkantoren BV, kantoorhouder op diverse locaties, Verantwoordelijkheden:
-Verkopen
- Beheer kantoor en personeel

01-01-1999 tot 01-02-2010
Postkantoren BV, Filiaalmanager City kantoor (Roosendaal Roselaar) van de landelijk 8 kantoren 2e plek van targets en doelen.
Verantwoordelijkheden:
-Vergroten van het bestedingsbedrag per klant met 10% door het op klant effectieve wijze(verplaatsen in de klant en vanuit het belang van de klant) komen tot verkoop en aanvullende verkoop.
- Realiseren van actie en jaartargets.
- Genereren van salesleads door het klantgericht verwijzen naar specialistische verkooppunten, of ander outlets.
- Klanten zo nodig helpen bij het gebruik van zelfbedieningsmodules.
- Informeren en adviseren van klanten met betrekking tot een breed producten en dienstenassortiment.
- Klachtenbehandeling en foutherstel.
- Opmaken van kassen, voorraadbeheer van o.a. artikelen, bankbiljetten, folders en postwinkel artikelen en afvoer van post.
- Bijdrage aan de veiligheid van het postkantoor.
- Toepassen van de gegeven legitimatievoorschriften.
- Verwerken van verkoophandelingen in het geautomatiseerde verkoopregistratiesysteem.
- Personeel aannemen, opleiden en ontslaan.
- Planning en beoordelingsgesprekken voeren.

01-02-2010 tot 01-12-2011
Boekhandel van der Kreek, Bergen op Zoom, Verkoopleider Postnl servicepunt, Verantwoordelijkheden:
Omzet maximaliseren door verkopen in het servicepunt.

01-12-2011 tot 01-10-2013
Postnl, Utrecht, Opleider Postnl Consumenten en Klein zakelijk;
Dagelijks retailers bezoeken en/of afspraken maken. Zes weken voorafgaande aan een opening werd een Kick-off(powerpoint) presentatie gehouden. Een dag voor de opening de winkel inrichten. Bij de opening twee tot vijf dagen opleiden al na gelang de grote van de winkel/filiaal. Vier weken na de opening een Fit for the job bezoek van een dag(opleiding). Alle administratieve zaken die samenhangen met al deze bovenstaande bezoeken(sms, email, telefoon, documentbeheer in Fusion)

Opleidingen

01-08-1976 tot 01-06-1983
Havo, Oud-Beijerland, Vakken: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Wiskunde, Economie

01-09-1984 tot 01-05-1987
Middenstandsdiploma, Oud-Beijerland

01-01-1987 tot 01-01-2010
Diverse bedrijfsopleidingen: Verkoop, Veiligheid, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid, klachtenafhandeling, HRM

01-05-2004 tot 01-05-2006
MBO-4 Filiaalbeheerder, ROC West-Brabant, Etten Leur

Meer over mij

Werkgebied

  • Steenbergen 50km
Talentcard®