Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Fred van Heel

Fred van Heel

Personalia

Leeftijd
57 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • C - Vrachtwagen

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Door mijn werkervaring die ik heb opgedaan als (Assistent) Vestigings Manager, Afdelingsleider en mijn jarenlange werkervaring in de Retail beschik ik over communicatieve,commerciële vaardigheden en leidinggevende en klant- en service-gerichte kwalificaties. Ik ben uitstekend bekend met het bewaken van omzet/marge budgetten, het maken van personele en logistieke planningen, het optimaliseren van de goederenstroom en voorraadbeheer, het zelfstandig beheren van inkoop en marketingaspecten en het begeleiden,aansturen en opleiden van medewerkers. Klantgerichtheid is mij op het lijf geschreven evenals resultaatgerichtheid. Het 1e-lijns contact met consumenten en collega's, het aansturen,coachen,begeleiden en beoordelen van medewerkers, het bewaken van bestelpeilen en voorraden evenals het verwerken van administratieve gegevens in verschillende systemen behoren voor mij tot de dagelijkse gang van zaken. Hierdoor ben ik tevens administratief goed onderlegd. Om samen met een team de gestelde targets, resultaten en KPI’s te behalen zie ik als een grote uitdaging.
Naast een commerciële drive heb ik een grote servicegerichte instelling. Klantgerichtheid vind ik zeer belangrijk evenals kwaliteitsgerichtheid. Ik ben van nature zeer organisatorisch ingesteld met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en ben altijd zeer betrokken met de werkzaamheden die ik doe en met de mensen waarmee ik samenwerk. Daarnaast streef ik altijd naar verbetering in mijn werkzaamheden en zelfontplooiing.

Persoonlijke eigenschappen die mij kenmerken zijn: accuraat, punctueel, sociaal, nauwkeurig, geordend, betrouwbaar, verantwoordelijk, flexibel, stressbestendig, leergierig, representatief, geduldig, zelfstandig maar ook een teamplayer. Ik ken geen problemen maar wel uitdagingen en het werken in wisselende diensten en onder wisselende omstandigheden is geen enkel bezwaar daar ik niet over een 9.00 – 17.00 mentaliteit beschik en een zeer gemotiveerde instelling bezit.

Tevens ben ik in het bezit van een uitstekende kennis in verschillende talen en vormt het werken met Microsoft Office en ERP/SAP geen enkel probleem.

Passie:
Ik ben van mening dat plezier in je werk absoluut dé sleutel is tot een succesvolle carriere. Mijn jarenlange ervaring en kennis kunnen overdragen aan collega's.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
Sector(en):
  • Horeca
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

1987 tot 1990
Van Erp B.V. Verkoper

Verkopen van Audio Video en Witgoed producten, verantwoordelijk voor winkelinrichting, leveren van producten.

1990 tot 2000
Expo Audio Video Telecom Verkoper/Filiaalleider

Adviseren en verkopen van Audio Video Telecom Witgoed producten en diensten, laatste 3 jaren als filiaalleider, verantwoordelijk voor winkelinrichting, omzetrealisatie, klanttevredenheid, aanleveren van advertenties

2000 tot 2005
KPN Primafoon Verkoper

Adviseren en verkopen van producten en diensten aan met name de particuliere consument, opleiden en begeleiden van nieuwe collega’s, winkelinrichting, realiseren van omzettargets, klanttevredenheid, 3 maanden ad-interim manager Primafoon.

2005 tot 2008
KPN Business Center Verkoper

Adviseren en verkopen van producten en diensten aan met name de zakelijke consument, opleiden en begeleiden van nieuwe collega’s, winkelinrichting, klachtoplossing, realiseren van omzettargets, klanttevredenheid.

03-2008 tot 11-2009
Media Markt Roermond Departement Manager

Leiding geven aan afdeling met ca 15 mensen, opleiden en trainen van personeel, maken van personele, budgettaire en logistieke planningen, voeren van beoordelingsgesprekken, selecteren van nieuw personeel, eindverantwoordelijk voor winkelinrichting, inkoop, verkoop, omzetbudgettering, serviceafhandeling,. Aanleveren van advertenties, maken van offertes. Tevens de taak om samen met de afdelingsleider logistiek het volledige logistieke proces te coördineren zoals de binnenkomst en controle van goederen, zowel stuks als bulk, de uitgifte van goederen, opstellen en plannen van leveringschema’s, indelen en plaatsen van magazijnruimte, inventariseren van goederen alsook de serviceafhandeling naar consumenten en leveranciers.

10-2011 tot 12-2011
KFC Roermond Shift Manager

Samen met restaurant manager verantwoordelijk voor de operationele leiding in het restaurant. Leiding geven aan een team van gemiddeld 15 mensen. Dit betrof een tijdelijke functie daar mijn voorkeur uitgaat naar een commerciële (sales), servicegerichte of logistieke werkomgeving.

01-2012 tot 01-2014
Gamma/Bouts Bouwmarkten B.V. Assistent Bouwmarkt Manager

Samen met de Bouwmarkt Manager verantwoordelijk voor de operationele leiding in de bouwmarkt. Leiding geven aan een team van ca 30 mensen. Maken van personele en logistieke planningen, voeren van coachingsgesprekken, selecteren van nieuw personeel, leiden, uitvoeren en controleren van inventarisaties, verantwoordelijk voor winkelinrichting,facturatie, service, verkoop en het continu verbeteren van service en werkprocessen.

01-04-2014 tot heden
Aethoes t Lekker Hepke Bedrijfsleider

Verantwoordelijk voor de operationele leiding in het restaurant. Aansturen van de keuken en bediening. Leiding geven aan team van 8-10 mensen.

Opleidingen

1986 tot 1988
MBO Detailhandel

2013 tot 2013
Management Coaching

Meer over mij

Werkgebied

  • Herten 50km
Talentcard®