Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Linda Guijt

Linda Guijt

Personalia

Leeftijd
42 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben bescheiden en heb een droog gevoel voor humor en zelfspot.

EIGENSCHAPPEN: Betrouwbaar,behulpzaam,nauwkeurig, zelfstandig werken en in teamverband, doorzettingsvermogen, goede
schrijfvaardigheid, oog voor detail, analytisch vermogen.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

01-02-2011 tot 01-06-2012
Juridisch administratief medewerker bij Ministerie van Defensie/Commando Diensten Centra/DienstenCentrum Juridische Dienstverlening van het Ministerie van Defensie (n.a.v. 2-jarige Mbo-opleiding Juridisch medewerker Openbaar Bestuur.)
- Opstellen diverse werkinstructies zoals het opschonen van een letselschadearchief , behandelen van inhoudingen, beslaglegging en informatieverzoeken,
- Opstellen, samenvoegen en wijzigen van procesbeschrijvingen DienstenCentrum Juridische Dienstverlening
- Opzetten overzicht ten behoeve van wijzigingenbeheer procesbeschrijvingen.
- Opstellen juridische nieuwsbrieven,
- Opstellen voorlichtingsbrochure,
- Behandelen inhoudingen/beslaglegging door Belastingdienst en informatieverzoeken van schuldeisers/deurwaarderskantoren,
- Analyseren en verzamelen gegevens ten behoeve van jaarverslag,
- Registreren inkomende post,
- Opschonen letselschadearchief
- Archiefwerkzaamheden.

21-06-2001 tot 31-01-2011
Junior medewerkster Onderzoeken Interne Beheersing bij Ministerie van Defensie/Bestuursstaf.
- Uitvoeren diverse financiële onderzoeken financieel- en personeelsbeheer.
- Raadplegen wet- en regelgeving.
- Analyseren van diverse gegevens t.b.v. bovengenoemde onderzoeken, voornamelijk gericht op het financiële aspect en administratieve organisatie.
- Aanleveren, analyseren en verwerken van gegevens uit diverse financiële en personele systemen.
- Uitvoeren steekproeven op financieel- en personeelsbeheer.
- Voorbereiden interviews en schrijven interviewverslagen.
- Bijdrage leveren aan schrijven van diverse onderzoeksrapportages.
- Dossiervorming.
- Beheer van onderzoeksarchief en naslagwerken
- Archiefoverdracht naar Semi-Statisch archief.

01-06-1998 tot 01-11-1999
Bijbaan als typiste voor lokale krant Katwijk
- Uittypen kopij
- Maken van overlijdensberichten
- Ondersteunende administratieve werkzaamheden

01-06-2013 tot heden
Vrijwilligerswerk Ledenadministratie bij Katwijkse Voetbalvereniging Quick Boys

Opleidingen

01-10-2010 tot 01-07-2012
* In 2010 tm 2012 MBO - Juridisch Medewerker Openbaar Bestuur niveau 4 succesvol afgerond.
* 2008 Incompany Defensie opleiding DIOR 1A (documentaire informatievoorziening opleidingen rijksoverheid).
* 2006 Vakopleiding Openbare Financiën voor Middelbare Ambtenaren (VOFMA).
* 2003 Opleiding Bestuurlijke Informatieverzorging Administratieve Organisatie
* 2002 Training Interviewtechnieken

13-06-1997 tot 30-03-2001
MBO – Bedrijfsadministratie niveau 4 Administrateur

Meer over mij

Werkgebied

  • Noordwijk 25km
Talentcard®