Talentcard®
Overzicht profielen
MV

Marion van Gils

Personalia

Leeftijd
52 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Competenties:

Cijfermatig, klantgericht, nauwkeurig, sociaal en creatief.

Vreemde talen: Engels spreken : goed schrijven: goed lezen: goed
Duits spreken: voldoende schrijven: voldoende lezen: goed
Frans spreken: matig schrijven: matig lezen: matig

Computerprogramma’s : Excell: goed Powerpoint: goed
Word: goed
Outlook: goed
Boekhoudkundig: Exact , Afas ERP, Final, Bomas, King, Accountview
Salarisprogramma’s: Afas ERP, Beaufort, ADP , BCS

Ik pak verder nieuwe programma, systemen zeer snel op .



Hobby’s en vrijwilligerswerk

Zwemmen , kamperen, uitstapjes met het gezin.
Budgetbeheer bij mensen in de WSNP
Creatief bezig zijn
Vrijwilliger/organisator Kindervakantieweek

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • financieel adviseur
Sector(en):
  • Detailhandel & retail
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-05-2014 tot 23-05-2014
Tyre Trading International , financieel administratief medewerker, Groothandel banden.
Crediteurenadministratie , boeken banken, ontvangsten , kas.

24-11-2012 tot 31-12-2013
Allround administratief medewerker bij Schiefer Lighting te Etten Leur
Importeur en groothandel lichtbronnen
Reden vertrek :Verandering van werkzaamheden.


Taakomschrijving: -Financiële administratie: projectadministratie, crediteurenadministratie, debiteurenadministratie (internationaal), bank , kasboekingen , betalingen , tussenrekeningen uitzoeken.
-Personeelsadministratie : uurregistratie , verlofregistratie , planning vakanties , vraagbank wet- en regelgeving t.a.v. personeelszaken.
-Procedures schrijven i.v.m. ISO normering.
-Diversen: receptiewerkzaamheden , aanname telefooncentrale (internationale gesprekken) , orderadministratie , bestellingen , inkooporders verwerken , verkoopwerkzaamheden aan de balie (groothandel) , winkeladministratie , bedrijfsleider winkel , voorraadadministratie, ontvangsten.

01-05-2010 tot 31-10-2012
Financieel medewerker bij Stg. Tante Louise – Vivensis te Bergen op Zoom.
verzorgings- en verpleegtehuizen Bergen op zoom en omstreken
Referentie: Maaike Krullaars , manager administraties 0164-713300
Ik kan ook een heel goed getuigschrift overleggen.
Reden vertrek: reorganisatie.
Taakomschrijving: -Financiële administratie (Bomas , later AFAS , Profit): crediteurenadministratie , betalingen klaarzetten , debiteurenadministratie , tussenrekeningen uitzoeken , balansspecificaties maken , bijdrage aan maand- en jaarafsluitingen.
-Kas- en bankbeheer: boeken in administratie , kascontroles op locatie , bank- en kasverkeer (inclusief contact met de bank daarover) , nieuwe kasprocedure ontwikkelen en uitvoeren , financieel verantwoordelijke voor de verkoop winkeltjes en horeca , nieuw kassasysteem (Quarto) ingericht en in gebruik genomen (koppelingen met administratiesysteem).
-Diversen: testen en inrichten nieuw administratiesysteem , begeleiden van stagiaires.

15-09-2007 tot 30-4-2010
Administratief medewerker VH International BV (Villa Happ) te Helvoirt
Kinderkleding fabrikant met eigen- en franchise winkels
Reden vertrek: faillissement
Taakomschrijving: -Personeelsadministratie: salarisadministratie (ADP en BCS) , mutaties personeelsbestand , urenregistratie , ziekteverzuim , overleg met arbodienst enz. , pensioenadministratie , afgeven werkgeversverklaringen en overige formulieren (bv ouderschapsverlofverklaring) , contactpersoon collectieve verzekeringen , contactpersoon bij juridische conflicten met personeelsleden , vraagbank m.b.t. cao en werkomstandigheden ,
maken van arbeidscontracten , verlofregistratie.
-Financiële administratie (Final, Bizon): inboeken en coderen facturen , klaarzetten betalingen n.a.v. wekelijkse budgetten , boeken van kasboek n.a.v. weekpost (kassaregistratie van de afzonderlijke filialen) , checken van pinbetalingen , declaraties checken en verwerken , salarisbetalingen checken en klaarzetten , zorgen voor voldoende afstortformulieren voor winkels , periodiek loonkosten checken m.b.t. de omzetten van de winkels , budgetcontrole kasuitgaven.

01-05-2001 tot 15-09-2007
Reisadviseuse bij D-reizen.nl te Breda
Taakomschrijving: Service afdeling , inboeken van reserveringsaanvragen in administratief systeem , debiteuren- en crediteuren beheer.

01-03-1995 tot 01-09-2001
Zelfstandig ondernemer .

Opleidingen

01-02-2001 tot 01-08-2003
HBO Bedrijfsadministratie , LOI , thuisstudie, Deel certificaat : journaalposten en financiële rapportages en analyses

01-09-1992 tot 01-02-1995
MBO Bedrijfsadministratie
(niveau 4) Baronie college , Breda

Meer over mij

Werkgebied

  • Schijf 50km
Talentcard®