Talentcard®
Overzicht profielen
JH

Janny Hardeman

Personalia

Leeftijd
62 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • C - Vrachtwagen
  • D - Autobus
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Profiel:
Ik ben een enthousiaste, betrokken medewerker die weet van aanpakken. Ik kan goed organiseren, ben initiatiefrijk en ondernemend en beschik over inzicht bij complexe zaken. Ik denk graag mee en heb een service gerichte instelling. Ik vind het belangrijk dat mensen respect voor elkaar tonen, betrokken zijn en elkaar helpen waar dat mogelijk is.
Hobby's:
Wandelen, tuinieren, reizen, lezen, foto/filmbewerkingen, naaien en skiën.
Coördinator wandelgroep ‘Maandelaars’, zaalkoster bij reisorganisatie,
Secretaresse Thuisfrontcommissie.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

24-10-2013
2013 - Management assistent en managementassistent KCC via Driessen HRM detachering bij gemeente Rhenen
Werkzaamheden
• Bijhouden agenda in het maken van in- en externe afspraken voor manager en projectleider. Voorbereiden dagafspraken voor de manager. Ontvangen bezoekers. Verzorgen van correspondentie, maken van presentaties. Bijhouden actielijst en email manager. Opstellen van College voorstellen. Voorbereiden en notuleren vergaderingen en organiseren bijeenkomsten. Archief beheer.

01-10-2005 tot 23-10-2013
Medewerker Administratie P&O bij Zorggroep Charim en rechtsvoorganger IntraZorgPlus
in Veenendaal.
Werkzaamheden:
• In- en outs op gebied van personeelsadministratie o.a. arbeidsovereenkomsten, correspondentie en dossierbeheer, werving en selectie, overleg leidinggevenden en collega’s, verzuimadministratie en organisatie archiefbeheer.

16-03-2002 tot 01-10-2005
Secretaresse directie en Management team Woon- Zorgcentrum De Engelenburg in Veenendaal (rechtsvoorganger van IntraZorgPlus).
Werkzaamheden:
• Secretariële taken voor de directie, management en bestuur waaronder voorbereiden en notuleren vergaderingen, correspondentie, ondersteuning personeelsfunctionaris, verzuimadministratie, organiserende taken (o.a. jubileumjaar en personeels-bijeenkomsten) en beheren archieven.

16-03-2002 tot 01-05-2010
2002 - 2010 Secretaresse bestuur Stichting Freule Lauta van Aysma in Veenendaal.
Werkzaamheden:
• voorbereiden en notuleren vergaderingen, spin in het web bij het dossierbeheer van juridisch proces.

01-01-1990 tot 15-03-2002
Secretarieel / Administratief medewerker, RMU (Reformatorisch Maatschappelijke Unie) te Veenendaal.
Werkzaamheden:
• Administratieve ondersteuning kantoormanager en juridische medewerkers. Diverse organiserende taken bij cursussen, afdelingsbijeenkomsten en beurzen.

01-01-1988 tot 31-12-1988
Telefoniste/receptioniste/kassier/administratief-secretarieel medewerker
Gewerkt via het uitzendbureau bij:
• Uitgeverij Callenbach te Nijkerk;
• Psychiatrisch Centrum Zon en Schild te Amersfoort;
• Reformatorisch Maatschappelijke Unie (RMU) te Amersfoort/Veenendaal

Opleidingen

15-08-1987 tot 06-06-2013
2013 Notuleren (Schoevers), certificaat behaald.

1987 – 1988 LOI, Opleiding: telefoniste/receptioniste
Vakken o.a.: Communicatietechnieken, Presentatie en representatie,
Kantoor en algemene kennis, Nederlandse taal en correspondentie. Diploma behaald.

1987 – 1988 CAVV(Centrum voor administratieve Vakopleiding voor Volwassenen)
Vakken o.a.: Nederlands, Engels, Secretariaatspraktijk, Administratie & Organisatie, Handel en Maatschappelijk verkeer. Certificaten behaald.

Meer over mij

Werkgebied

  • Veenendaal 25km
Talentcard®