Personalia
- Leeftijd
- 40 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Profiel
Mijn interesse ligt bij een grote diversiteit in werkzaamheden. Ik ben stressbestendig en kan daarom onder druk of met een deadline werken. Ik houd van aanpakken en ben erg servicegericht. Ik ben positief ingesteld en ga geen uitdaging uit de weg. Verder ben ik representatief, accuraat, betrouwbaar en loyaal.
Werkervaring
Werkgever: NH Hotels Waalwijk
Periode: Oktober 2009 – April 2014
Functie: Front Office Manager (Juni 2011 – April 2014)
Assistent frontoffice manager (September 2009 – Mei 2011)
Werkzaamheden: -Leiding geven, in wisseldiensten, aan de medewerkers van de front office, nachtreceptie, algemene dienst, banquet sales en afdeling housekeeping.
-Opstellen van de werkroosters voor de afdelingen front office en algemene dienst.
-Verwerken van alle bijbehorende administratieve taken.
-Bepalen van personeelsbezetting, werven en aanstellen van nieuwe medewerkers, toezien op voldoende inwerking, uitvoeren van beoordelingen.
-Coördineren en regelen van de uitvoering van werkzaamheden op de afdelingen:
-Toezien op correcte omgang met gasten/relaties.
-Klachtenafhandeling.
-Meewerken en leiden van de werkzaamheden. Baliewerkzaamheden; in- en uitchecken van gasten, verlenen van service, geven van informatie, bedienen van telefooncentrale en kassa
-Motiveren, stimuleren, begeleiden en “on the job” trainen van medewerkers en stagiaires.
-Het regelmatig organiseren van afdelingsvergaderingen en werkoverleg. En deze vergaderingen uitwerken in een verslag en deze verspreiden.
-Financiële afhandeling van de afdeling front office.
-Behalen van diverse targets samen met de medewerkers van de afdeling.
-Toezien op veiligheid
- Opmaken, controleren en versturen van facturen van meeting en events
-Ondersteunen van de sales collega’s m.b.t. contract afspraken.
Werkgever: NH Hotels Geldrop
Periode: Oktober 2006 – September 2009
Functie: Assistent front office manager
Werkgever: Bastion hotels Breda en Tilburg
Periode: Oktober 2005 – Oktober 2006
Functie: Assistent manager
Werkgever: NH Hoteles Brussels Airport
Periode: Juni 2004 – Oktober 2005
Functie: Receptioniste
Werkgever: Conferentiecentrum Groenendael Hilvarenbeek
Periode: Januari 2004 – Juni 2004
Functie: Stagaire
Werkgever: NH Hoteles Brussels Airport
Periode: Augustus 2003 – Januari 2004
Functie: Stagaire Front Office medewerker en F&B medewerker
Opleidingen
Periode: Juli 2000 – Juni 2004
School: De Rooi Pannen Tilburg
Richting: Horeca ondernemer/manager
Diploma: MBO
Gehaald: Juni 2004
Periode: Juli 1996 – Juni 2000
School: SG Durendael Oisterwijk
Diploma: Mavo
Gehaald: Juni 2000
Vaardigheden/Competenties
Taalkennis: Nederlands, uitstekend in woord en geschrift (Moedertaal)
Engels, uitstekend in woord en geschrift
Duits, matig in woord en geschrift
Frans, matig in woord en geschrift
Cursussen: Leadership training
Overval en agressie training
Bedrijfshulpverlener
Internal communication and quality responsible
Persoonlijke uitstraling en profilering (Assertiviteitstraining)
Persoonlijke uitstraling en afstemming (Assertiviteitstraining
Training gezond werken. (m.b.t. verzuimpreventie en arbo)
Overige: Microsoft office pakket
Goede communicatievaardigheden
Leidinggeven en organiseren
Teamplayer
Verantwoordelijk
Betrouwbaar
In het bezit van social hygiene.
Interesses/hobby’s
- Yoga
- Hardlopen
- Diverse groepssporten
- Lezen
- Uit eten / uitgebreid koken
Referenties
Referenties op aanvraag.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
01-10-2009 tot 01-04-2014
Werkgever: NH Hotels Waalwijk
Periode: Oktober 2009 – April 2014
Functie: Front Office Manager (Juni 2011 – April 2014)
Assistent frontoffice manager (September 2009 – Mei 2011)
Werkzaamheden: -Leiding geven, in wisseldiensten, aan de medewerkers van de front office, nachtreceptie, algemene dienst, banquet sales en afdeling housekeeping.
-Opstellen van de werkroosters voor de afdelingen front office en algemene dienst.
-Verwerken van alle bijbehorende administratieve taken.
-Bepalen van personeelsbezetting, werven en aanstellen van nieuwe medewerkers, toezien op voldoende inwerking, uitvoeren van beoordelingen.
-Coördineren en regelen van de uitvoering van werkzaamheden op de afdelingen:
-Toezien op correcte omgang met gasten/relaties.
-Klachtenafhandeling.
-Meewerken en leiden van de werkzaamheden. Baliewerkzaamheden; in- en uitchecken van gasten, verlenen van service, geven van informatie, bedienen van telefooncentrale en kassa
-Motiveren, stimuleren, begeleiden en “on the job” trainen van medewerkers en stagiaires.
-Het regelmatig organiseren van afdelingsvergaderingen en werkoverleg.
-Financiële afhandeling van de afdeling front office.
-Behalen van diverse targets samen met de medewerkers van de afdeling.
-Toezien op veiligheid
- Opmaken, controleren en versturen van facturen van meeting en events
-Ondersteunen van de sales collega’s m.b.t. contract afspraken.
01-10-2006 tot 30-09-2009
Werkgever: NH Hotels Geldrop
Periode: Oktober 2006 – September 2009
Functie: Assistent front office manager
01-10-2005 tot 30-09-2006
Werkgever: Bastion hotels Breda en Tilburg
Periode: Oktober 2005 – Oktober 2006
Functie: Assistent manager
01-06-2004 tot 30-09-2005
Werkgever: NH Hoteles Brussels Airport
Periode: Juni 2004 – Oktober 2005
Functie: Receptioniste
Opleidingen
07-2000 tot 06-2004
School: De Rooi Pannen Tilburg
Richting: Horeca ondernemer/manager
Diploma: MBO
Gehaald: Juni 2004
07-1996 tot 06-2000
School: SG Durendael Oisterwijk
Diploma: Mavo
Gehaald: Juni 2000