Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ilse Dokter

Ilse Dokter

Personalia

Leeftijd
51 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

CURRICULUM VITAE

****************************

Profiel
Ik ben een echte spin in het web. Hands-on, vakkundig en een doorzetter. Als persoon sta ik stevig in mijn schoenen en mijn sterke kanten zijn mijn flexibele houding, collegialiteit, organisatievermogen, accuratesse en communicatieve en dienstverlenende vaardigheden. Dankzij mijn ruime ervaring ben ik snel in staat zelfstandig te werken.
Ik voel mij thuis in zowel een solo-functie als in een team.

Doelstelling
Ik zoek niet alleen een functie waarin ik mijn ervaring optimaal kan benutten, maar ook een dynamische werkomgeving waarin ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling, eigen initiatief, humor en menselijk contact.

Opleidingen en aanvullende cursussen
- HAVO: diploma behaald in 1990
- MEAO-secretariële richting: diploma behaald in 1991
- International Travel Assistant (toeristisch management op HBO-niveau): diploma behaald in 1992
- NIMA A: diploma behaald in 1993
- Levend Duits voor beginners en gevorderden: diploma behaald in 1995
- Personeelsmanagement (MBO-niveau): opleiding afgerond in 2002
- Personeelsmanagement (kort HBO): diploma behaald in 2007
- Inleiding Verzekeringsbedrijf: opleiding afgerond in 2007
- Bedrijfshulpverlener: certificaat behaald in 2011
- Interne opleiding tot Verzuimregisseur (o.a. wetgeving, providerboog, verzuivolgsystemen), 2013

Computerkennis
- MS Office, Windows, Internet, Lotus Notes, Perman I en II, Beaufort, PMS, RIS, Otys, SAP HR, Emis, Verzuimsignaal, Humannet

Relevante werkervaring

Jul 2013 – heden: Medewerker Personeelszaken bij Stichtse Rijnlanden te Houten
• beheren en registreren van personeelsgegevens in het personeelsinformatiesysteem
• beantwoorden van vragen van medewerkers en leidinggevenden
• opstellen van aanstellingbesluiten en correspondentie
• opstellen van mutaties ten behoeve van de salarisadministratie
• bewaken van termijnen/afloop tijdelijke contracten

Jun – jul 2013: Verzuimregisseur bij Arbodienst Goed te Capelle a/d IJssel
• verantwoordelijk voor de begeleiding tijdens de eerste 6 weken van het ziekteverzuim
• uitvoering geven aan de Wet Verbetering Poortwachter
• telefonisch/schriftelijk contact onderhouden met medewerkers en werkgevers
• beheren van de agenda’s van de Verzuimspecialist en de Bedrijfsarts
• vastlegging in verschillende verzuimvolgsystemen

Nov 2012 – feb 2013: Medewerker P&O bij Lunenburg Vlees B.V. te Oudewater
• beheren en registreren van personeelsgegevens in het personeelsinformatiesysteem
• beantwoorden van vragen van medewerkers en leidinggevenden
• verzorgen van de ziekteverzuimadministratie en –bewaking
• zelfstandig opstellen van arbeidsovereenkomsten en correspondentie
• voeren van gesprekken met medewerkers (ook in Engels/Duits)

Jan 2009 – okt 2012: Office Officemanager bij Schuitema Groothandel bv te Woerden
• eindverantwoordelijk voor het secretariaat en de receptie en leidinggeven aan één medewerker
• verlenen van secretariële, organisatorische, administratieve en facilitaire ondersteuning aan het managementteam en de afdeling P&O
• organiseren en notuleren van vergaderingen en werkoverleggen
• verzorgen van interne communicatie (nieuwsbrief en narrow casting)
• organiseren en plannen van bijeenkomsten en bedrijfsfeesten
• opstellen van diverse (management)rapportages

Jan 2008 – dec 2008: Medewerker P&O bij Schuitema Groothandel bv te Woerden
• uitvoeren van het personeelsbeleid
• adviseren van leidinggevenden en aanspreekpunt voor medewerkers (ook in Engels/Duits)
• opstellen van arbeidscontracten en brieven
• opstellen van mutaties ten behoeve van de salarisadministratie
• bewaken van termijnen/afloop tijdelijke contracten
• werving & selectie

Mei 2006 – dec 2007: Recruiter bij TPS te Houten (per 1 januari 2007 DNC Finance)
• verantwoordelijk voor de instroom van professionals voor de disciplines Werving & Selectie en Detachering op MBO-/HBO-/WO-niveau
• initiëren van doelgerichte wervingsactiviteiten
• opstellen en plaatsen van advertenties op vacaturesites
• voeren van selectiegesprekken met kandidaten
• verwerken van gegevens in het kandidatensysteem
• onderhouden van contacten met de kandidaten, salesmanager en opdrachtgevers

Aug 2005 – Apr 2006: HR Assistent bij Aon Groep Nederland bv te Rotterdam
• opstellen van arbeidscontracten en correspondentie
• opstellen van werkprocedures
• opstellen van mutaties ten behoeve van de salarisadinistratie
• werving & selectie
• aanspreekpunt voor leidinggevenden, medewerkers en externe (internationale) partijen
• verzuim- en verlofregistratie
• bewaken van termijnen/afloop tijdelijke contracten

Jan 2002 –Jul 2005: Office Manager PZ bij Bureau Jeugdzorg Utrecht
• ontwikkelen van (efficiënte) administratieve procedures voor alle voorkomende processen binnen de afdeling PZ
• uitvoering en volledige organisatie van sollicitatieprocedures
• opstellen handboek werkprocessen en kwaliteitshandboek
• actueel houden van het personeelshandboek
• ontwikkelen van het sollicitatiebeleid en het voorbereiden van beleidsstukken
• opstellen van brieven, standaard arbeidscontracten
• aanspreekpunt voor leidinggevenden, medewerkers en externe (internationale) partijen
• fungeren als stagecoördinator
• verzuimregistratie


Feb 2000 – dec 2001: Medewerker Human Resources bij Danka Nederland B.V. te Woerden

• opstellen van arbeidscontracten en correspondentie (in de Nederlandse/Engelse taal)
• administratieve en organisatorische ondersteuning bij de werving & selectie van nieuwe medewerkers
• opstellen van werkprocedures en rapportages aan de Human Resources Manager/directie
• aansturen van 1 parttime medewerker
• aanspreekpunt voor leidinggevenden, medewerkers en externe partijen
• organiseren van introductiedagen voor nieuwe medewerkers
• verzuim- en verlofregistratie
• alle voorkomende secretariële werkzaamheden

Jan 1993 – dec 1999: Secretaresse bij Van Benthem & Keulen – Advocaten te Utrecht
• werkzaam voor meerdere advocaten in de secties Arbeidsrecht, Huurrecht, Insolventierecht en Bestuursrecht en Onroerende Zaken (één van deze advocaten had een praktijk die voor het grootste deel bestond uit internationale cliënten)
• het verzorgen van uitgaande correspondentie (Nederlands, Engels en Duits)
• zelfstandig opstellen van verzoek- en verweerschriften in formele ontslagprocedures
• verantwoordelijk voor faillissementsadministratie + eindverantwoording voor Rechtbank
• organiseren van symposia
• aanspreekpunt voor cliënten

Vrijwilligerswerk
2003 – 2007: verantwoordelijk voor de zaalhuur van badmintonvereniging Unicum in Woerden. Hiervoor onderhield ik contact met het bestuur, de trainer en de Gemeente Woerden

2007 – heden: regelmatig maak ik uitstapjes met een bewoner van De Amerpoort in Woerden. Dit is een organisatie die zich richt op mensen met een verstandelijke beperking

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • intercedent
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

2013 tot heden
Medewerker Personeelsadministratie

2009 tot 2012
Office Manager

1993 tot 2009
Zie CV

Opleidingen

2006 tot 2007
Personeelsmanagement (kort HBO)

1985 tot 2005
Zie CV

Meer over mij

Werkgebied

  • Woerden 25km
Talentcard®