Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Bonnie Timmerman

Bonnie Timmerman

Personalia

Leeftijd
50 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Geb. Datum: 20 juni 1975
Nationaliteit: Nederlandse
Burgerlijke staat: Ongehuwd samenwonend en wij hebben samen 2 kinderen van 14 en 16 jaar
Hobby’s: Snuffelen op het internet, creatief zijn en leuke dingen ondernemen met de kinderen.
Karaktereigenschappen: Ik ben iemand die eerst de kat uit de boom kijkt, maar eenmaal gewend houd van een gezellige werksfeer met hard werken waar ook tijd is voor een grapje
Competenties: Betrouwbaar, accuraat, collegiaal, stressbestendig, zelfstandig, leergierig, punctueel maar bovenal ook gastvrij en klantvriendelijk
Bijzonderheden: Redelijke kennis van MS Office en in het bezit van rijbewijs B en auto.
Talen: Nederlands en Engels



Opleiding:

Bisschop Bekkers College te Eindhoven
1987-1989

School voor Konsumptieve Beroepen, Horeca, 1989-1991
Diploma behaald op C/D Niveau


R. I. V. B, Gastvrouw, 1991-1992
2 Leerjaren in 1 jaar mogen doen en diploma behaald, inclusief Sociale Hygiëne

Tempo Team Recruiteropleiding
Behaald in 2012

Werkervaring:

Juni 2010-31-01-2014

Recruiter / Intercedente bij Tempo Team Inhouse Services te Helmond .
Werkzaamheden: het werven en selecteren van geschikte kandidaten. Inplannen en houden van intakegesprekken. Inschrijven van de kandidaat. Registreren van bijzonderheden en contact met flexwerker. Vragen beantwoorden mbt regels en betalingen. Veel klantencontact en contact met flexwerker. Planningstaken indien de planner afwezig was. Bewerken van urenlijsten via Excel. Mailing en telefoonzaken. Registratie van ziek en betermeldingen, veel administratieve taken
In februari 2013 ben ik in Den Bosch bij de Centrale Administratie van Tempo Team gaan werken .
Werkzaamheden: Maken van contracten en plaatsingen, signaleren van takenlijsten, verloningen, mailingen bijhouden, correcties maken, telefonisch vragen beantwoorden van de accountgroepen.
Reden einde: Tempo Team geeft geen vaste aanstelling






Mei 2009-Juni 2010
Administratief receptiemedewerkster bij hotel Auberge Vincent te Nuenen.
Werkzaamheden: maken van facturen, registratie betalingen, invoeren van facturen. Mailings beantwoorden, Telefoon beantwoorden en vooral de gast gastvrij laten voelen.
Reden einde: Omdat het hotel met financiële tekorten kampte, kwam deze functie te vervallen.
2008-2009
Administrative Assistant II Autozaken bij Getronics te Eindhoven.
Werkzaamheden: Medewerker wagenparkbeheer. Administratieve afhandeling van in en uitgifte auto’s en vragen beantwoorden mbt vragen van gebruikers van het wagenpark. Controleren van de auto’s bij inname en uitgifte.
Reden einde: In verband met de financiële crisis was ik helaas genoodzaakt een andere baan te zoeken.
2002-2007
Driessen Auto Groep, Driessen Opel te Eindhoven en Valkenswaard. Vanuit huis klanten gebeld in de avonduren of een enkele keer overdags voor een klanttevredenheidsonderzoek na een omvangrijke reparatie en/of onderhoudsbeurt. Dit was een ideale baan om te combineren met mijn kinderen en toch ook leuk bezig te zijn.
Reden einde: Mijn kinderen werden ouder en kon ik weer aan de slag buitenshuis en mezelf verder ontplooien.
1993-2000
Assistent Bedrijfsleider Brunchette ’t Oventje te Eindhoven. Dagzaak van mijn ouders, later van mijn broer, op de Kruisstraat te Eindhoven.
Werkzaamheden: leiding geven aan het bedienend personeel, kassawerkzaamheden, waarnemen ook in de keuken bij vakanties.
Reden einde: De zorg van mijn kinderen


1992-1993
Reserveringsmedewerker Solmar Tours te Eindhoven
Werkzaamheden: Telefonisch of persoonlijk reserveringen inboeken, berekenen van de reiskosten, factuurverwerking, nabellen klanten die niet betaald hebben.
Reden einde: Gezien het winterseizoen genoodzaakt een andere baan te zoeken

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-06-2010 tot 31-01-2013
Recruiter / Intercedente bij Tempo Team Inhouse Services te Helmond .
Werkzaamheden: het werven en selecteren van geschikte kandidaten. Inplannen en houden van intakegesprekken. Inschrijven van de kandidaat. Registreren van bijzonderheden en contact met flexwerker. Vragen beantwoorden mbt regels en betalingen. Veel klantencontact en contact met flexwerker. Planningstaken indien de planner afwezig was. Bewerken van urenlijsten via Excel. Mailing en telefoonzaken. Registratie van ziek en betermeldingen, veel administratieve taken

05-02-2013 tot 31-01-2014
Centrale Administratie Back Office van Tempo Team Den Bosch.
Werkzaamheden: Maken van contracten en plaatsingen, signaleren van takenlijsten, verloningen, mailingen bijhouden, correcties maken, telefonisch vragen beantwoorden van de accountgroepen.
Reden einde: Tempo Team geeft geen vaste aanstelling

Opleidingen

01-09-1989 tot 01-06-1991
School voor Konsumptieve Beroepen te Eindhoven, Horeca
Diploma behaald op C/D Niveau

01-09-1991 tot 01-06-1992
R. I. V. B te Eindhoven, Gastvrouw
2 Leerjaren in 1 jaar mogen doen en diploma behaald, inclusief Sociale Hygiëne

01-11-2011 tot 01-02-2012
Tempo Team Recruiteropleiding

Meer over mij

Werkgebied

  • Eindhoven 50km
Talentcard®