Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Cathelijne Brokx

Cathelijne Brokx

Personalia

Leeftijd
46 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Curriculum vitae

Persoonlijk profiel – kernwoorden

Sociaal, collegiaal en contactueel sterk, HBO werk- en denkniveau, onderzoeken, analyseren en oplossen, prioriteiten stellen, omgaan met (tijds)druk, communicatief en pro-actief, faciliteren, positief, betrokken, out-of-the-box denker, hoge mate van zelfstandigheid en groot verantwoordelijkheidsgevoel, zeer goede beheersing Engelse taal, gevoel voor humor en loyaal.

Werkervaring

Mei - december 2013: Ondersteunend Medewerker PCO
Veiligheidsregio Noord-Holland Noord te Alkmaar (overheid)
Ondersteunen van hoofd Personeel, Communicatie en Organisatie, directie en directiesecretariaat: agendabeheer, afspraken plannen, piketdiensten regelen, klachtenbehandeling, vergaderingen voorbereiden en notuleren, interne en externe post verwerken, telefoon beantwoorden en gasten ontvangen, maken en bijhouden van overzichten, digitaal en op intranet. Assisteren van collega’s bij de brandweer, ambulancedienst en algemene bedrijfsvoering en zorgen voor verbinding tussen interne en externe medewerkers. Ondersteunen van projectsecretaris en communicatiemedewerker. Verantwoordelijk voor inkoop en distributie van relatiegeschenken. Adequaat omgaan met ad-hoc situaties en algemeen aanspreekpunt voor collega’s.

Juli 2012 – mei 2013: Operations Assistant
Transmark EDS B.V. te Oudkarspel (olie-en gassector)
Uitvoeren van alle dagelijkse operationele taken met betrekking tot personeel en materiaal op boorplatformen: intern equipment aanvragen en extern inhuren, in -en uitboeken en tooltracking, eerste verantwoordelijkheid transport, informeren klant, crew en derden. Coördinatie van veldpersoneel: boeken van helikoptervluchten, vliegtickets en hotels, plannen van noodzakelijke medische keuringen en veiligheidscursussen, informeren over crew changes, alle administratie, zoals personeelsplanning, gewerkte dagen, updaten vereiste certificaten. Verzamelen en verwerken van data en rapporten, facturen opmaken en controleren. Veiligheidskleding bestellen, ondersteuning van coördinatoren en receptie.

Juli 2010 – februari 2012: Opleidingsassistent/ Medewerker Secretariaat
Amsterdam School of Real Estate te Amsterdam (vastgoed)
Coördinatie van verschillende opleidingen: plannen van lesroosters, aanspreekpunt voor docenten en studenten, organiseren van studiereizen, studiemateriaal en nieuwsbrieven verzorgen, verzamelen en uitwerken van evaluaties, overleg met inhoudelijke coördinator en opleidingsmanager. Organisatie en uitvoering van bijeenkomsten zoals een symposium, overige administratie, beantwoorden van telefoon en e-mail.

Juli 2007 – juli 2010: Projectcoördinator Taaltrainingen
Horizon Interlingua te Amsterdam (zakelijke taaltrainingen)
Geheel zelfstandig zowel individuele als groepstrainingen coördineren: afspraken voor intakegesprekken en sessies maken, materiaal en certificaten verzorgen, veelvuldig contact met nieuwe en bestaande klanten en derden, factuurafhandeling, inboeken van locaties, schrijven en redigeren van teksten, reageren op ad- hoc situaties. Schakel tussen commercie en uitvoering, zorgdragen dat contacten liepen zoals de binnendienst die voor ogen had: snel, direct en professioneel.

Oktober 2006 – mei 2007: Secretarieel Administratief Medewerker
Vesteda Woongalerie te Amsterdam (particuliere woonsector)
Administratief en ondersteunend werk, agendabeheer, maken van afspraken, ontvangst klanten, bemanning receptie/ telefoon.

2005 en 2006: Associate Producer en Production Assistant
Postwar Media te Amsterdam (media, freelance)
Rechterhand van de regisseur, ik was het eerste aanspreekpunt voor acteurs en figuranten, afhandeling van (financiële) administratie, doen van research voor de opnamedagen, spin in het web op de filmdagen zelf, verzorgen van catering, rekwisieten en vergunningen.

Vaardigheden

Computer
Microsoft Office: Word, PowerPoint en Excel, Outlook, Promptus, ITS, WellRep, TBlox, Decos.
Apple, Mac OS X: iCloud, Safari en officesysteem.

Talen
Nederlands: uitmuntend, in woord en geschrift.
Engels: zeer goed, in woord en geschrift.

Opleidingen

1999 - 2005: Hogere Europese Beroepen Opleiding, Haagse Hogeschool te ’s Gravenhage
In het kort: communicatiemanagement, marketing en PR, evenementenorganisatie, projectmatig werken, vreemde talen.

1992 - 1998: Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs (vwo), Petrus Canisius College te Alkmaar
In het kort: Engels, Nederlands, Frans en Duits.

Overig

Training
2013: Projectmatig werken, bij ICM trainingen. Certificaat behaald.

Werkzaamheden
2014: Dag mee geweest met de ambulance
2013: Aantal weken gewerkt bij Koninklijke BAM groep nv als receptioniste
2013: Twee dagen meegelopen met een uitvaartbegeleidster.
2007-2008: Ceremoniemeester op twee bruiloften.
2003: Cateringmanager/ gastvrouw op een bruiloft.
Voor 2003: Medewerker Thuiszorg.
Activiteitenbegeleider kinderen en jongeren in vakantiepark in Duitsland.

Vrijwilligerswerk
2012: Zorgvrijwilliger bij het Respijthuis te Alkmaar.

Buitenlandervaring
1998- 1999: Zes maanden in Australië, werken en reizen.
2001: Vier maanden in Ierland, als onderdeel van mijn studie.

Vrijetijdsbesteding en interesses

Sport, dansen, vreemde talen/culturen, lezen, muziek, voetbal kijken, zelfmanagement, tijd doorbrengen met familie en
vrienden, bakken (brood en gebak).

Referent op aanvraag.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

06-05-2013 tot 01-12-2013
Veiligheidsregio Noord-Holland Noord, Alkmaar
Ondersteunend medewerker PCO
Ondersteunen van hoofd Personeel, Communicatie en Organisatie, directie en directiesecretariaat: agendabeheer, afspraken plannen, piketdiensten regelen, klachtenbehandeling, vergaderingen voorbereiden en notuleren, interne en externe post verwerken, telefoon beantwoorden en gasten ontvangen, maken en bijhouden van overzichten, digitaal en op intranet. Assisteren van collega’s bij de brandweer, ambulancedienst en algemene bedrijfsvoering en zorgen voor verbinding tussen interne en externe medewerkers. Ondersteunen van projectsecretaris en communicatiemedewerker. Verantwoordelijk voor inkoop en distributie van relatiegeschenken. Adequaat omgaan met ad-hoc situaties en algemeen aanspreekpunt voor collega’s.

Opleidingen

01-09-1999 tot 01-07-2005
Hogere Europese Beroepen Opleiding (HEBO), Haagse Hogeschool
Afstudeerrichting Communicatie/ evenementenorganisatie

19-11-2013 tot 26-11-2013
Projectmanagement, ICM opleidingen, tweedaagse cursus

Meer over mij

Werkgebied

  • Alkmaar 50km
Talentcard®