Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Benjamin van der Leest

Benjamin van der Leest

Personalia

Leeftijd
40 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Profile
My name is Benjamin and I am very sporty. My devotion to my workouts helps promote my work attitude; in the creativity, insight and energy. During my work as a functional manager, I have noticed that I have a good sense of what the customer’s wishes are and I find myself able to transform this to realistic and useful solutions. I work hard and effectively towards the common interest and group goal.

Career
September 2014 to current: Call center staff, Tempo-Team, The Hague
Placement: CAK for the Ministry of Health, Welfare and Sport
Tasks:
-Helpdesk for changes within the healthcare for 2015 (from AWBZ to ZVW, WMO en WLZ)
-Ebola information point

May 2012 to April 2014:Functional manager, PostNL ,The Hague
Tasks:
-User management for SAP e-recruiting
-Writing request for change for system customisation
-Testing system for upgrades and change (GAT & FAT)
-Reporting on recruitment
-Training of recruiters and other end users
-Management of online vacancies

August 2010 to April 2012: Administrative assistant, Randstad Employment Agency, The Hague
Placement: PostNL, CBS en RentoKil
Tasks:
-Administrative support
-File Structure and Management
-Follow up on research participants
-Process and introduce research results
-Autopark management
-Supporting the recruitment system SAP

September 2008 to July 2010: Advice and support, Benconsult, The Hague
Tasks:
-Advice on wed design and web text editing
-Office Support
-Translation of texts and modules from English to Dutch

February 2007 to July 2008: Emergency staff and call center staff, Vedior Employment Agency, The Hague/ Noordwijk
June 2004 to August 2004: Promotion assistant and production assistant, Employment Agency Intermed, The Hague
February 2004 to May 2004: Administrative assistant, Vander Leest Consult, The Hague
August 2002 to July 2003: Mailman (Saturdays), TPG Post, The Hague
June 2002 to July 2002: Home Care Assistant, Medi Interim Employment, The Hague

Education
Sept. 2008 to June 2010 ITMC, International Tourism Management and Consultancy, NHTV, Breda (not completed)

Sept. 2004 to February 2007 Pedagogy, University of Groningen, Groningen (not completed)

Sept. 2001 to June 2004 IB diploma, International Baccalaureate, International school of The Hague, The Hague (Diploma achieved)

Sept. 1999 to June 2001 IGCSE certificate, International General Certificate of Secondary Education, International School of the Hague/Windhoek International School, The Hague/ Windhoek (Diploma achieved)

Additional information
Languages English fluently spoken and written
Dutch fluently spoken and written

Computer skills Familiar with MS Office
Familiar with the Mac interface
Familiar with SAP e-recruiting

Travel experience
Born in the Netherlands (Moved around within the Netherlands)
1989 moved to Sudan
1990 moved back to the Netherlands
1992 moved to Namibia
2000 moved back to the Netherlands

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

01-05-2012 tot 30-04-2014
PostNL, Den Haag, functioneel beheerder
Na een periode van administratief medewerker via uitzendbureau heeft PostNL mij een contract aangeboden als functioneel beheerder. In deze rol was ik één van de drie key-user voor het recruitment systeem SAP-WSI bij de afdeling Centraal Wervings Bureau. Ik was het aanspreekpunt recruiters die gebruik maakten van de systeem om kandidaten aan te nemen en het was ook de taak om de recruiters te trainen voor het gebruik van het systeem. Bij een systeem aanpassing, schreven wij het verzoek voor de aanpassing en testen wij de uitrol van de aanpassing. Het test onderdeel was ook van toepassing bij de jaarlijkse upgrade van Sap zelf. Verder in de key-user rol leverde ik rapportages met betrekking tot het wervingsproces, van een kandidaat die zich aan meld tot een recruiter die de kandidaat aanneemt.

01-08-2010 tot 30-04-2012
Randstad Uitzendbureau, Den Haag, administratief medewerker
In de tijd dat ik voor Randstad werkte ben ik bij het CBS, RentoKil en PostNL geplaatst.
Tussen augustus 2010 en begin april 2011 heb ik bij het CBS gewerkt als administratief medewerker. De Werkzaamheden was voor een deel het invoeren van onderzoek resultaten en het na bellen van onderzoek deelnemers voor het invullen en aanleveren van onderzoeksresultaten.
Voor het restant van april zat ik bij RentoKil, ook op de functie van administratief medewerker voor het beheer van het wagenpark voor RentoKil.
Vanaf begin mei was ik geplaatst bij PostNL voor administratieve ondersteuning voor het recruitment systeem SAP. Mijn werkzaamheden zijn hier verder uitgebreid en ben vervolgens indienst gekomen bij PostNL. Zie werkzaamheden bij PostNL voor uitgebreid omschrijving van de taken.

01-02-2007 tot 01-06-2008
Vedior Uitzendbureau, Den Haag, call center medewerker
Hier werd ik geplaatst bij Euro Cross, als alarm centrale medewerker en bij Delta Lloyd, als callcenter medewerker, inbound.
Bij Euro Cross werkte ik in de alarmcentrale waar oproepen van gestrande vakantiegangers binnen kwamen. Het zorgvuldig aannemen van informatie over hun probleem. Het kan een klein probleem zijn zoals verloren bagage tot ernstige problemen zoals het overlijden van een medereisgenoot.
Als callcenter medewerker bij Delta Lloyd werkte ik in de klantenservice voor de ziektekostenverzekering divisie van Delta Lloyd. Wij verstrekten informatie en advies over de polis, dekking, kosten vergoeding en betalingsachterstanden.

01-06-2004 tot 30-08-2004
Uitzendbureau Intermed, Den Haag, promotie medewerker en productie medewerker
Ik werd geplaatst op twee verschillende plekken, één als promotie medewerker voor Servex en de tweede als een productie medewerker bij Dekker Hout BV.
Als promotie medewerker moest ik flyers uitdelen bij het station in Den Haag. Dit was om eet en drink gelegenheden op het station te promoten.
Bij Dekker Hout BV werkte ik als productie medewerker. Bij Dekker Hout verwerkte ze ruw hout tot onder anderen plinten.

01-02-2004 tot 31-05-2004
VanDerLeest Consult, Den Haag, kantoor ondersteuning
In de loop van mijn dienstverband bij VanDerLeest Consult heb ik gewerkt als kantoor ondersteuning. De belangrijkste taken waren het bijhouden van correspondentie, netwerken en ondersteunen op beurzen in Duitsland. Het netwerk vond plaats op het BNI (Business Network International) club van Den Haag. Bij de beurzen ging het om last-minute problemen op lossen en voordragen aan de klant.

01-08-2002 tot 31-07-2002
TPG Post, Den Haag, zaterdag besteller
Bij TPG post vervulde ik de functie zaterdag bestseller. De functie hield in de post sorteren en rond brengen in de wijk.

01-06-2002 tot 31-07-2002
Medi Interim Uitzendbureau, Den Haag, thuiszorg medewerker
Tijdens de zomer heb ik via Medi Interim gewerkt in de thuiszorg. Het werk hield in het schoon maken en onderstuen van het huis houden bij gehandicapten en ouderen.

Opleidingen

01-07-1999 tot 01-06-2001
IGCSE certificate, International General Certificate of Secondary Education, Windhoek en Den Haag
Het IGCSE is een twee jarige opleiding voorgaand aan de IB diploma. Ik heb het eerste deel in Namibië gevolgd en het certificaat behaald in Nederland.

01-07-2001 tot 01-07-2004
IB diploma, International Baccalaureate, Den Haag
Ik heb het IB diploma gehaald aan de ISH, International School of the Hague. Als hogere niveau vakken heb ik scheikunde, biologie en Nederlands als tweede taal gevolgd. Voor mij lagere vakken heb ik wiskunde (methods), Engels als 1ste taal en aardrijkskunde gevolgd.

01-09-2004 tot 01-02-2007
Pedagogiek, Groningen
Pedagogiek is de studie van hoe mensen leren en ontwikkelen. Ik heb deze studie gevolgd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Tot spijt heb ik hier negatief studie advies ontvangen.

01-09-2008 tot 01-07-2010
ITMC, International Tourism Management and Consultancy, Breda
Ik heb ITMC aan de NHTV in Breda gestudeerd. De studie richt zich op het ontwikkelen van bestemmingen en kijken naar de invloeden van toerisme op de bestemming. Ik heb deze studie niet afgerond. Ik ben aan het eind van het tweede jaar gestopt.

Meer over mij

Werkgebied

  • Den Haag 50km
Talentcard®