Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Inge Lenting

Inge Lenting

Personalia

Leeftijd
41 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mijn ambitie is het verbeteren van de bedrijfsvoering en het oplossen van problemen door het doelgericht inzetten en ontwikkelen van kennis en kunde. Ik ben gedreven, zelfstandig, georganiseerd en gestructureerd waarbij zowel het grote geheel als de details mij niet ontgaan. Ik ben een multitasker met een brede basiskennis. Tevens kan ik goed samenwerken met collega’s, mensen motiveren en aansturen. Kortom, misschien wel de eigenschappen die jullie zoeken! Na mijn zwangerschapsverlof en ouderschapsverlof ben ik per direct beschikbaar voor een nieuwe uitdaging, durven jullie het aan?

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-02-2012 tot 01-10-2013
Arrange BV
Senior Interim Professional

juni ’13 – okt ‘13
ArrangeGroup BV

Medewerker Resource

Werkzaamheden:
Projectleider project HR Methodiek, projectleider Aanbestedingen (o.a. De Nederlandsche Bank), procesbegeleider Implementatie Regievoering TenneT, verantwoordelijk voor de contractadministratie en diverse ondersteunende diensten


apr ’13 – juni ‘13

TNO

Coach Coördinator Servicedesk Facilities

Werkzaamheden:
Coachen van de recent aangestelde Coördinator Servicedesk Facilities zodat zij haar nieuwe functie succesvol tot uitvoering kan brengen

nov ’12 – apr ‘13

TNO

Servicedesk Facilities

Werkzaamheden:
Centralisatie Servicedesk Facilities: ontwikkeling van regiostructuur naar centrale regieorganisatie door o.a. uniformering van processen en werkinstructies, coaching medewerkers en bevorderen afstemming tussen de afdelingen Facilitaire Zaken, Techniek en Service & Expertise binnen de unit Facilities

febr ’12 – sept ‘12

Woonzorg Unie Veluwe

Projectleider Facilitaire Zaken

Projecten:
- Uitbreiding Het Nieuwe Feithenhof opstarten: verantwoordelijk voor het opstellen van het programma van eisen, wijzigen van het bestemmingsplan en contactpersoon architect en aannemer
- Opzetten calamiteitenorganisatie: opstellen concept Calamiteiten Management Plan, format BHV plan en delen van het concept Zorgcontinuïteitsplan
- Aanbesteding Energie: inventarisatie aansluitingen, factuuranalyse 2011 en opstellen offerte uitvraag
- Inkoop- & contractmanagement: opstellen adviesrapport voor inrichting van inkoop- en contractmanagement
- Inrichting PG afdeling: opstellen projectplan en programma van eisen

01-01-2010 tot 01-01-2012
Waterschap Rijn en IJssel te Doetinchem

Management Trainee Facilitaire Zaken

Projecten:
- Certificering Processen: verantwoordelijk voor het vastleggen en inrichten van de facilitaire processen op ISO 9001 niveau
- Sleutelbeheer: verantwoordelijk voor het invoeren van het door het Algemeen Bestuur vastgelegde sleutelbeleid voor het gehele waterschap
- Renovatie Voorlichtingsruimten: verantwoordelijk voor de aannemersselectie en controle, aanschaf meubilair en voorlichtingsmaterialen
- Huisvestingsbeleid: projectvoorstel voor de ontwikkeling van een waterschapsbreed huisvestingsbeleid en beheersplan opgesteld

Waargenomen functies:
- Coördinator Faciltaire Zaken
Verantwoordelijk voor beleidsvorming en aantsturing 15 FTE, catering, receptie, huismeesters, repro en beveiliging
- Manager Facilitaire Zaken
Mede verantwoordelijk voor jaarplan en begroting 2011, aansturing 20 FTE
- Adviseur Facilitaire Zaken
Eerste aanspreekpunt beleidsvraagstukken en mede verantwoordelijk voor facilitaire beleidsvorming
- Gebouwbeheer hoofdkantoor
Verantwoordelijk voor beheer en onderhoud kantoorpand (ca. 8000 m2 BVO, 270 werkplekken). Mede verantwoordelijk voor aanbesteding onderhoud installatietechniek

Overige werkzaamheden
- Lid Regieteam Directie Middelen (Facilitaire Zaken, Financiën en ICT)
- Betrokken bij opstellen meerjaren visie Directie Middelen, opstellen en monitoren van plateauplanningen en activiteitenplanningen met betrekking tot unit overstijgende werkzaamheden
- Lid werkgroep Waterschap 2020
Betrokken bij de ontwikkeling van de organisatievisie ‘Waterschap 2020’
- Directieteamvoorstel aangaande invoering gecoördineerde inkoop opgesteld
- Contractbeheerssysteem Facilitaire Zaken opgesteld

Opleidingen

01-09-2000 tot 01-07-2004
Facility Management, Hogeschool Diedenoort te Wageningen
Diploma: Bachelor

01-09-2004 tot 01-07-2005
Bedrijfseconomie, Universiteit van Tilburg
Diploma: Nee

01-09-2005 tot 01-09-2009
Bedrijfswetenschappen, Radboud Universiteit Nijmegen
Diploma: Bachelor of Science

01-10-2012 tot 01-05-2013
Prince2 Practitioner Prince2 Foundation

01-04-2010 tot 01-05-2010
Helder schrijven, schrijven van bestuursvoorstellen

01-05-2010 tot 01-06-2010
Interne auditen

Meer over mij

Werkgebied

  • Langbroek 25km
Talentcard®