Personalia
- Leeftijd
- 41 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Mijn ambitie is het verbeteren van de bedrijfsvoering en het oplossen van problemen door het doelgericht inzetten en ontwikkelen van kennis en kunde. Ik ben gedreven, zelfstandig, georganiseerd en gestructureerd waarbij zowel het grote geheel als de details mij niet ontgaan. Ik ben een multitasker met een brede basiskennis. Tevens kan ik goed samenwerken met collega’s, mensen motiveren en aansturen. Kortom, misschien wel de eigenschappen die jullie zoeken! Na mijn zwangerschapsverlof en ouderschapsverlof ben ik per direct beschikbaar voor een nieuwe uitdaging, durven jullie het aan?
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
01-02-2012 tot 01-10-2013
Arrange BV
Senior Interim Professional
juni ’13 – okt ‘13
ArrangeGroup BV
Medewerker Resource
Werkzaamheden:
Projectleider project HR Methodiek, projectleider Aanbestedingen (o.a. De Nederlandsche Bank), procesbegeleider Implementatie Regievoering TenneT, verantwoordelijk voor de contractadministratie en diverse ondersteunende diensten
apr ’13 – juni ‘13
TNO
Coach Coördinator Servicedesk Facilities
Werkzaamheden:
Coachen van de recent aangestelde Coördinator Servicedesk Facilities zodat zij haar nieuwe functie succesvol tot uitvoering kan brengen
nov ’12 – apr ‘13
TNO
Servicedesk Facilities
Werkzaamheden:
Centralisatie Servicedesk Facilities: ontwikkeling van regiostructuur naar centrale regieorganisatie door o.a. uniformering van processen en werkinstructies, coaching medewerkers en bevorderen afstemming tussen de afdelingen Facilitaire Zaken, Techniek en Service & Expertise binnen de unit Facilities
febr ’12 – sept ‘12
Woonzorg Unie Veluwe
Projectleider Facilitaire Zaken
Projecten:
- Uitbreiding Het Nieuwe Feithenhof opstarten: verantwoordelijk voor het opstellen van het programma van eisen, wijzigen van het bestemmingsplan en contactpersoon architect en aannemer
- Opzetten calamiteitenorganisatie: opstellen concept Calamiteiten Management Plan, format BHV plan en delen van het concept Zorgcontinuïteitsplan
- Aanbesteding Energie: inventarisatie aansluitingen, factuuranalyse 2011 en opstellen offerte uitvraag
- Inkoop- & contractmanagement: opstellen adviesrapport voor inrichting van inkoop- en contractmanagement
- Inrichting PG afdeling: opstellen projectplan en programma van eisen
01-01-2010 tot 01-01-2012
Waterschap Rijn en IJssel te Doetinchem
Management Trainee Facilitaire Zaken
Projecten:
- Certificering Processen: verantwoordelijk voor het vastleggen en inrichten van de facilitaire processen op ISO 9001 niveau
- Sleutelbeheer: verantwoordelijk voor het invoeren van het door het Algemeen Bestuur vastgelegde sleutelbeleid voor het gehele waterschap
- Renovatie Voorlichtingsruimten: verantwoordelijk voor de aannemersselectie en controle, aanschaf meubilair en voorlichtingsmaterialen
- Huisvestingsbeleid: projectvoorstel voor de ontwikkeling van een waterschapsbreed huisvestingsbeleid en beheersplan opgesteld
Waargenomen functies:
- Coördinator Faciltaire Zaken
Verantwoordelijk voor beleidsvorming en aantsturing 15 FTE, catering, receptie, huismeesters, repro en beveiliging
- Manager Facilitaire Zaken
Mede verantwoordelijk voor jaarplan en begroting 2011, aansturing 20 FTE
- Adviseur Facilitaire Zaken
Eerste aanspreekpunt beleidsvraagstukken en mede verantwoordelijk voor facilitaire beleidsvorming
- Gebouwbeheer hoofdkantoor
Verantwoordelijk voor beheer en onderhoud kantoorpand (ca. 8000 m2 BVO, 270 werkplekken). Mede verantwoordelijk voor aanbesteding onderhoud installatietechniek
Overige werkzaamheden
- Lid Regieteam Directie Middelen (Facilitaire Zaken, Financiën en ICT)
- Betrokken bij opstellen meerjaren visie Directie Middelen, opstellen en monitoren van plateauplanningen en activiteitenplanningen met betrekking tot unit overstijgende werkzaamheden
- Lid werkgroep Waterschap 2020
Betrokken bij de ontwikkeling van de organisatievisie ‘Waterschap 2020’
- Directieteamvoorstel aangaande invoering gecoördineerde inkoop opgesteld
- Contractbeheerssysteem Facilitaire Zaken opgesteld
Opleidingen
01-09-2000 tot 01-07-2004
Facility Management, Hogeschool Diedenoort te Wageningen
Diploma: Bachelor
01-09-2004 tot 01-07-2005
Bedrijfseconomie, Universiteit van Tilburg
Diploma: Nee
01-09-2005 tot 01-09-2009
Bedrijfswetenschappen, Radboud Universiteit Nijmegen
Diploma: Bachelor of Science
01-10-2012 tot 01-05-2013
Prince2 Practitioner Prince2 Foundation
01-04-2010 tot 01-05-2010
Helder schrijven, schrijven van bestuursvoorstellen
01-05-2010 tot 01-06-2010
Interne auditen