Personalia
- Leeftijd
- 63 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
GRAAG STEL IK ME VOOR:
Ik ben Nelleke en op zoek naar een baan als:
opleidingsadviseur
REGIO: Dordrecht, Gorinchem, Rotterdam, Utrecht, Den Haag
AANTAL UUR: 32 – 36
AMBITIE:
Mijn motto is ‘een leven lang leren’. Deze rode draad past mij als een jas in een beroep waarin ik deel kan uitmaken van een lerende organisatie. Leren en ontwikkelen zie ik als basis voor een bedrijf dat kwaliteit wil leveren en waarin een ieder zich uitgedaagd voelt om te blijven leren.
COMPETENTIES:
analytisch, accuraat, betrokken, proactief, kwaliteitsgericht, klant- en resultaatgericht, organisatorisch en planmatig sterk, communicatiefvaardig.
PROFIEL:
Ik ben een gedreven teamspeler die opleidingsbehoeften en opleidingsvragen goed weet te vertalen in opleidingsdoelen en –activiteiten.
Het ontwikkelen en opzetten van scholing en opleidingsbeleid is mijn passie, waarbij ik graag samenwerk met betrokkenen om een goede vertaalslag naar de praktijk te kunnen maken.
ERVARING:
Sinds november 2013 werk ik bij HaKa-Nederland als coördinator, intaker, begeleider, procesassessor en procesdeskundige bij EVC-trajecten.Van december 2012 tot november 2013 had ik een werkervaringsplaats bij afdeling Opleidingen van Aafje. Hier ontwikkelde ik opleidingsbeleid en adviseerde ik bij scholing. Ook ondersteunde ik bij het opzetten van de Aafje Academie, zoals onder meer het schrijven van een businesscase. Verder was ik projectleider Leermanagementsysteem.
Vanaf januari 2009 tot januari 2013 heb ik als beleidsmedewerker Opleidingen in de GGZ naast een adviserende rol, opleidingsbeleid ontwikkeld en scholingstrajecten opgezet voor zorg en onderwijs.
RESULTAATGEBIEDEN:
Opzetten van opleidingstrajecten voor vrijwilligers
Opzetten van opleidingstrajecten voor stagiaires
Ontwikkelen van stagebeleid en inrichten van een universitair stagebureau
Ontwikkelen van accreditatiebeleid en inrichten van een accreditatiebureau
Adviseren bij en ontwikkelen van opleidingsbeleid, scholingsplannen en scholing voor zorg en onderwijs
Opzetten, coördineren, ondersteunen en evalueren van (pilot)scholing
Ontwikkelen van meetinstrumenten