Personalia
- Leeftijd
- 60 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
EVC gecertificeerd HBO Bachelor, met een sterk ontwikkeld analytisch vermogen.
Gebruikt dit in combinatie met een grote besluitvaardigheid om niet alleen financieel maar organisatie breed processen te verbeteren. Sociaal met goede contactuele eigenschappen wat een positief effect heeft op aanwezige leidinggevende capaciteiten.
Capaciteiten en kwaliteiten:
- Allround Finance Manager / (Hoofd) Administrateur ervaren in:
- Diverse boekhoud pakketten (Exact, Grote Beer, AFAS, Davilex etc)
- Het beheer van zowel de salaris- en personeelsadministratie (ADP, Delta,Nmbrs)
- Het opzetten, moderniseren en/of herstructureren van een administratie en
de Administratieve Organisatie
- Applicatiebeheer en automatiseren van een administratie inclusief bijbehorende
aanpassingen in de Administratieve Organisatie
- Engelse en Duitse taal op zakelijk niveau
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
februari 2016 t/m heden: Gerritsen Group BV te Goirle
Functie: Finance Manager
- Optimaliseren/ontwikkelen van de Administratieve Organisatie, geautomatiseerde administratie Profit Afas en (geconsolideerde) rapportages t.b.v. intern en extern gebruik van 6 BV's
- Functioneel- en applicatiebeheer Profit Afas
- Opzetten van administratie in eigen beheer (Sage), de Administratieve Organisatie en de rapportages van Gerritsen International Services Ltd in het Verenigd Koninkrijk.
- Opzetten personeelsadministratie (HRM en salaris)
- Beheer verzekerings- en pensioenportefeuille
- Adviserende functie naar directie op financieel gebied
februari 2013 t/m januari 2016 ROC West-Brabant te Etten-Leur
Functie: Centraal Administrateur (a.i.)
- Ontwikkelen, opzetten van een Macroscan Financiën
- Opzetten, ontwikkelen en overdragen van nieuwe functie Coördinator Financiën
- Ontwikkeling Kasweb applicatie en implementatie hiervan op de aangesloten Colleges
- Uitvoeren van foutanalyse Financiën en noodzakelijke wijzigingen aandragen
- Verzorgen de administratie van kwartaalrapportages, jaarrekening en meerjarenbegroting
OSG Graaf Engelbrecht, onderdeel van ROC West-Brabant
- Herstructureren en moderniseren van de Administratieve Organisatie en de Financiële
Administratie van OSG Graaf Engelbrecht te Breda
maart 2007 t/m september 2012 PRC Gerechtsdeurwaarders & Incasso te Breda
Functie: Hoofd Administratie
- Organiseren van de financiële administratie en naar een hoger plan
- Verantwoordelijk voor de financiële administratie, maandelijkse rapportages aan de directie,
opstellen van de jaarrekening, aangiftes LB en OB alsmede de automatisering op mijn vakgebied
- Salaris- en Personeelsadministratie, inclusief urenregistratie
maart 2000 t/m februari 2007 Rassers Advocaten en Notarissen te Breda
Functie: Hoofd Administratie
- Bij notariskantoor Vercauteren Sulzer verantwoording over de volledige administratie
- Beheer derdengeld administratie
- Jaarwerk en management informatie
Na fusie naamswijziging in Rassers Advocaten en Notarissen
september 1998 t/m februari 2000 Autobedrijf G. van Hooijdonk BV te Ulvenhout
Functie: Administrateur
- Project Automatisering van de financiële administratie en millennium wisseling
oktober 1988 t/m augustus 1998 Jan Hendrikx Woninginrichting BV te Breda
Functie: Administrateur
- Gestart als administratief medewerker, alle voorkomende administratieve werkzaamheden
- Na 3 jaar financieel eindverantwoordelijk administrateur rapporterend aan de eigenaren
- De administratie zowel financieel als logistiek geautomatiseerd
1987 - 1988 Controleursopleiding Belastingdienst
- Fulltime Opleiding in loondienst
Opleidingen
EVC gecertificeerd HBO Bachelor
01-08-1981 tot 31-7-1985
MEAO BA/BE bij St. Laurentius MEAO te Breda
01-01-1999 tot 31-07-1999
Cursus Financieel Management MKB