Personalia
- Leeftijd
- 47 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Enthousiaste, vlotte, goed organiserende secretaresse, die altijd bereid is iemand te helpen en dit met een lach doet.
Werkervaring:
2/2012 – 10/2013 Bouwend Nederland
Secretaresse, afdeling Branche Ontwikkelingen
Werkzaamheden: ondersteunen van het hoofd Branche Ontwikkeling en 2 accountmanagers/beleids-medewerkers. Organiseren van vergaderingen, workshops en 2 jaarlijks leden uitje (zoeken en boeken locatie, catering, versturen van uitnodigingen, bijhouden aanmeldingen, herinneringen versturen bevestiging versturen, gastvrouw functie, zaal indeling bepalen en dergelijke). Agenda beheer, mailverwerking van de accountmanagers, telefoon beantwoorden, ontvangen van gasten, bij houden activiteitenkalender en het verstrekken onder de secretaresses, plannen van bedrijfsbezoeken, vergadering notuleren. Visitekaartjes in het systeem zetten, hotels boeken, file documenten, Accorderen van facturen.
5/2011 – 2/2012 Jacobs Nederland B.V.
Secretaresse, afdeling HSE (Health, Safety and Environment) en Field Services
Werkzaamheden: ondersteunen van 3 afdelingen. Zakenreizen boeken, agenda beheer, ontvangen bezoekers, aan en afmelden uitzendkrachten, urenverantwoording, plannen VCA examens groep (locatie, studie materiaal en schrijfmaterialen) of individueel, offshore trainingen inplannen, organiseren en voorbereiden lunch- besprekingen, Sinterklaasfeest organiseren (locatie, catering, cadeaus, acteurs en tevens gastvrouw rol), aan en afmelden nieuwe medewerkers, personeelsbestand bijhouden en telefoon beantwoorden.
9/2009 - 5/2011 Jacobs Nederland B.V.
Secretaresse, afdeling Legal
Zorg dragen voor het ondertekenen van Legal documenten (Zorgen voor handtekening bij de Kamer van Koophandel, notaris en naar Paleis van Justitie) en het versturen naar de klant hiervan, bijhouden database van de binnengekomen opdrachten. Agenda beheer. Opzetten van conference calls en video conference. Beantwoorden van de telefoon. Plannen en organiseren van vergaderingen (zoeken naar de locatie, regelen van hand-outs, Powerpoint presentatie, schrijfgerei, hotel overnachtingen, relatie geschenken, evaluatie formulieren verwerken, en gastvrouw. Notuleren van meetings. Afdelingsuitje/teambuilding organiseren en zorgen dat alles in goede banen loopt. Relatiegeschenken bestellen. Zaken diner organiseren en gastvrouw tijdens dit diner. Zakenreizen boeken. Ontvangen van bezoekers, contracten in scannen, versturen en file. Sinterklaasfeest organiseren. Verdere afhandeling van de secretariële taken ten behoeve van ondersteuning van de afdeling.
1/2009 – 9/2009 ROC ID College
Management Assistent, afdeling Gezondheidszorg en Welzijn
Werkzaamheden: agendabeheer, behandelen in- en uitgaande post, notuleren, plannen en organiseren van vergaderingen. Afdelingsvergadering organiseren incl. lunch. Relatie geschenken beheren ten behoeve van de examenkandidaten. Aannemen van de telefoon en het ondersteunen van de managers met administratieve zaken.
8/2004 - 1/2009 Dräger Safety
Projectmedewerkster, afdeling brandmeldinstallaties
Werkzaamheden: opstellen, bewaking, definitief maken en versturen van Programma’s van Eisen, contact met klanten via telefoon en/of mail. Projecten invoeren in SAP en Excel, facturatie hiervan. Telefoon, maken van offertes en het inboeken en bewaken hiervan, via Acces, Word en Sharepoint. Verstrekken van informatie, verzorgen van administratieve handelingen, agendabeheer, postverwerking, certificeren van projecten, door middel van verzamelen gegevens, en versturen naar het NCP.
6/2004 - 8/2004 Citee
Calldesk medewerkster
Werkzaamheden: aannemen telefoon, registreren van het gesprek en het probleem. Bewaken van het gesprek en terug bellen met de oplossing.
2/1999 - 6/2004 Siemens Nederland N.V.
Secretaresse/administratief medewerkster, afdelingen Regionaal Technisch Centrum, Commercieel Economisch Beheer en Telefonie
Werkzaamheden: telefoon afhandeling, telefonische verkoop, verwerken orders, informatie verstrekken, ondersteunen van accountmanagers en het organiseren van meetings voor deze managers, offertes verzorgen en de nazorg hiervan, agenda beheer, organiseren en plannen van trainingen en workshops, notuleren, kantoorartikelen bijhouden, post verwerking, verlofregistratie etc.
9/1998 - 1/1999 Tui/Holland International
Reserveringsmedewerkster
Werkzaamheden: boeken, samenstellen en nakijken beschikbaarheid reizen. Backoffice
Opleiding:
1995 – 1998 Tinbergen College, MBO Den Haag, Zuid Holland. Diploma behaald
Meao Secretarieel met bij vak Toerisme. Nederlands, Spaans, Engels, Tekstverwerken, Secretariaatspraktijk, Management, DTP en Toerisme
1994 - 1995 Schoevers, MBO Den Haag, Zuid Holland. Diploma behaald
Receptioniste Opleiding:Nederlands, Duits, Engels, Toetsenbordvaardighied, Toetsenbordtraining, Tekstverwerken (WP 5.1), Dataverwerking (Rapidfile), Calculatie, Toerisme, Ontvangst- en telefoontechniek en Secretariaatspraktijk
1990 - 1994 Petrus College, VBO, Zoetermeer, Zuid Holland. Diploma behaald
Nederlands, Duits, Engels, Wiskunde, Bedrijfsadministratie, Kantoorpraktijk en Machineschrijven.
Computerkennis en overige vaardigheden:
Microsoft Office, Word, Internet, Outlook, SharePoint, Facebook, omgaan met een laptop en desktop uitstekende kennis.
Powerpoint, Sap en notuleren goede kennis
Excel, Acces, CRM, Lotus Notes, LinkedIn basis kennis
Hobby’s en nevenactiviteiten:
Etentjes organiseren, avondje uit, winkelen, koken, regelen van feestjes zoals babyshower en bruiloften. Tijd doorbrengen met mijn stiefzoontje. Ook wil ik zoveel mogelijk vrouwen informeren over endometriose