Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Giselle Koene

Giselle Koene

Personalia

Leeftijd
39 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Curriculum vitea

Persoonlijke gegevens:

****************************************

Opleidingen:
2003-2007 : Florijn College + Baronie College, Breda
Horeca- ondernemer/manager niveau 4
1998-2003 : Dongemond College, Raamsdonksveer
VMBO-Theoretisch, sector economie

Talen: Nederlands: Zeer goed
Engels: Goed
Werkervaring:
December 2012 – heden C4U / Orange Box Solutions ( part-time)
November 2010 - Mei 2012 Accor- Novotel Breda
Medewerker Banquet Sales (part-time)
Mei 2008- Mei 2010 Van der Valk hotel Houten
Banquet Sales Coördinator
Januari 2007 – Mei 2008 Hotel Lapershoek
Banquet Sales Coördinator
Juni 2006- Augustus 2006 Auberge Du Bonheur (hotel –restaurant)
( vakantiewerk) Medewerker receptie
Januari 2006 – (20 weken) Auberge Du Bonheur (hotel –restaurant)
Stage, (bediening, keuken, receptie)
Medewerker bediening
Mei 2005 - April 2006 De Triangel (restaurant)
2001 - 2003 Timmy´s Eethuis (restaurant)
Medewerker bediening


C4U / Orange Box Solutions
Assisteren en ontzorgen van de directeur, verwerken van binnenkomende en uitgaande post, e-mail beantwoorden, archieveren, het beantwoorden van de telefoon. Ondersteunen van collega’s, en verzorgen van het agendabeheer.
Bestellen en beheren van kantoorbenodigdheden.
Diverse administratieve werkzaamheden, zoals het inboeken van facturen, afletteren bank, ( multivers), bijhouden en bewaken van de urenadministratie, het verzorgen van de uitgaande facturatie, verantwoordelijk voor het debiteuren en crediteurenbeheer.
Openstaande debiteuren posten in de gaten houden. Het sturen van herinneringen, aanmaningen. Telefonisch contact onderhouden met openstaande debiteuren.
Op orde houden van het kantoor, doen van boodschappen ter bevoorrading van de keuken.
Ontvangen van leveranciers en klanten.
Onderhouden van de webshop (www.creditcardhouder.nl), verwerken van orders en e-mail. Onderhouden van het contact met de leveranciers.

Accor-Novotel Breda
Boeken van individuele en/of groepsreserveringen voor kamers en zalen en verwerken van reserveringen van de Banquet sales-afdeling.
Behandelen van aanvragen met behulp van het reserveringssysteem Daartoe o.m.: het informeren van aanvragers over aanvragen en mogelijk heden/onmogelijkheden. Het opstellen van offertes. Het vastleggen van zelf of door de Banquet sales-afdeling gemaakte boekingen in het (WINDIS & FIDELIO) reserveringssysteem.

Het behandelen van uitstaande opties en optredende wijzigingen in boekingen. Daartoe o.m.:tijdig contact opnemen met optanten om optie definitief te maken;
behandelen van optredende wijzigingen in boekingen (annuleringen, overboekingen e.d.) binnen de beschikbare mogelijkheden; vaststellen en verwerken van annuleringskosten voor facturering.
Facturering, contacteren van debiteuren i.v.m. aanmaningen, verkoopgesprekken, klachtenafhandeling, aftersales. Behalen van de vastgestelde targets, dm. van het optimaliseren van de omzet en bezetting. Secretariële taken voor de General Manager, zoals post sorteren, post versturen, mailings, afspraken maken etc.

Het ontvangen van relaties en verzorgen van rondleidingen.
Ontvangen van gasten als meeting Host. Daartoe o.m.: Bespreken van de dag, zorg dragen voor het ontvangst, break’s, lunches en diners.

Referentie: Lex Marks, Restaurant& Conference Manager
lex.marks@accor.com


Van der valk hotel Houten
Het opzetten van de Banquet Sales afdeling tezamen met de Banquet Sales manager.
Boeken van individuele en/of groepsreserveringen voor kamers en zalen en verwerken van reserveringen van de Banquet sales-afdeling.
Behandelen van aanvragen met behulp van het reserveringssysteem ( IDPMS)Daartoe o.m.: het informeren van aanvragers over aanvragen en mogelijk heden/onmogelijkheden. Het opstellen van offertes. Het vastleggen van zelf of door de Banquet sales-afdeling gemaakte boekingen in het reserveringssysteem.

Het behandelen van uitstaande opties en optredende wijzigingen in boekingen. Daartoe o.m.:tijdig contact opnemen met optanten om optie definitief te maken;
behandelen van optredende wijzigingen in boekingen (annuleringen, overboekingen e.d.) binnen de beschikbare mogelijkheden; vaststellen en doorgeven van annuleringskosten aan de administratie voor facturering.

Het ontvangen van relaties en verzorgen van rondleidingen.
Inwerken en begeleiden van nieuwe werknemers op de Banquet Sales afdeling. Aftersales, verkoopgesprekken en klachtenafhandeling.

Behaalde resltaten: Succesvol verkopen en organiseren van meerdaagse congressen. Referentie:o.a.
- 3 daags MSD congres
- 2 daags HEAD congres
- 2 daags Schering Plough congres
- Astra Zeneca congres(en)

Referentie: Marieke van Wijk-Jansen, Room Division Manager
m.vanwijk@houten.valk.nl
030- 6346800

Amrâth Hotel Lapershoek

Boeken van individuele en/of groepsreserveringen voor kamers en zalen en verwerken van reserveringen van de sales-afdeling.
Behandelen van aanvragen met behulp van het reserveringssysteem ( OPERA)Daartoe o.m.: het informeren van aanvragers over aanvragen en mogelijk heden/onmogelijkheden. Het opstellen van offertes. Het vastleggen van zelf of door de sales-afdeling gemaakte boekingen in het reserveringssysteem.

Het behandelen van uitstaande opties en optredende wijzigingen in boekingen. Daartoe o.m.:tijdig contact opnemen met optanten om optie definitief te maken;
behandelen van optredende wijzigingen in boekingen (annuleringen, overboekingen e.d.) binnen de beschikbare mogelijkheden; vaststellen en doorgeven van annuleringskosten aan de administratie voor facturering.

Aftersales, verkoopgesprekken.

Referentie: Caroline Bosman, Banquet Sales Manager
035 6264253
c.bosman@lapershoek.nl

Auberge du Bonheur Kamerresereringen aannemen, in en uit checken van de gasten, controleren van kamers, gasten te woord staan, restaurant reserveringen aannemen, kleine partijen aannemen.

Karaktereigenschappen: Ondernemend, klant/gastgericht, gedreven, leergierig, collegiaal, teamplayer maar sta zelfstandig ook mijn mannetje,commercieel en accuraat.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • ICT
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

01-01-2007 tot 01-05-2008
Amrath Hotel Lapershoek -Banquet Sales Coordinator
Boeken van individuele en/of groepsreserveringen voor kamers en zalen en verwerken van reserveringen van de sales-afdeling.
Collega's aansturen, coordineren tijdens vergaderingen en congressen
Het ontvangen van relaties en verzorgen van rondleidingen.
Inwerken en begeleiden van nieuwe werknemers op de Banquet Sales afdeling. Aftersales, verkoopgesprekken en klachtenafhandeling.

01-05-2008 tot 01-05-2010
Van der Valk Hotel Houten- Banquet Sales Coordinator
Het opzetten van de Banquet Sales afdeling tezamen met de Banquet Sales manager.
Boeken van individuele en/of groepsreserveringen voor kamers en zalen en verwerken van reserveringen van de Banquet sales-afdeling.
Collega's aansturen, coordineren tijdnes vergaderen, feesten en congressen.
Het ontvangen van relaties en verzorgen van rondleidingen.
Inwerken en begeleiden van nieuwe werknemers op de Banquet Sales afdeling. Aftersales, verkoopgesprekken en klachtenafhandeling.

01-11-2010 tot 01-05-2012
Novotel Breda- Banuet Sales Medewerker.
Boeken van individuele en/of groepsreserveringen voor kamers en zalen en verwerken van reserveringen van de Banquet sales-afdeling.
Facturering, contacteren van debiteuren i.v.m. aanmaningen, verkoopgesprekken, klachtenafhandeling, aftersales. Behalen van de vastgestelde targets, dm. van het optimaliseren van de omzet en bezetting. Secretariële taken voor de General Manager, zoals post sorteren, post versturen, mailings, afspraken maken etc.

Het ontvangen van relaties en verzorgen van rondleidingen.
Ontvangen van gasten als meeting Host. Daartoe o.m.: Bespreken van de dag, zorg dragen voor het ontvangst, break’s, lunches en diners.

01-12-2012 tot heden
CreatIT4U, Office Assistent- Assisteren en ontzorgen van de directeur, verwerken van binnenkomende en uitgaande post, e-mail beantwoorden, archieveren, het beantwoorden van de telefoon. Ondersteunen van collega’s, en verzorgen van het agendabeheer.
Bestellen en beheren van kantoorbenodigdheden.
Diverse administratieve werkzaamheden, zoals het inboeken van facturen, afletteren bank, ( multivers), bijhouden en bewaken van de urenadministratie, het verzorgen van de uitgaande facturatie, verantwoordelijk voor het debiteuren en crediteurenbeheer.

Opleidingen

01-09-2003 tot 01-07-2007
MBO Horeco-Ondernemer/ Manger

1998 tot 2003
VMBO- VMBO-Theoretisch, sector economie

Meer over mij

Werkgebied

  • Raamsdonksveer 25km
Talentcard®