
Personalia
- Leeftijd
- 42 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Helaas door een reorganisatie ben ik per 01 augustus zoekende naar een nieuwe functie. In de afgelopen 2 jaar heb ik ervaring opgedaan in de administratieve kant van een aantal hotels. Dit zou ik graag willen uitbreiden, de hospitality branch is geen pré.
Een aantal eigenschappen zijn;
Collegiaal, besluitvaardig, proactief, oplossingsgericht, flexibel, analytisch, punctueel
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
01-09-2013 tot heden
NH Hotels
Grootboek Administratie/ General Ledger
Kenmerk van functie
Bijhouden van de grootboekadministratie van vier NH Hotels;
Taken
* Verzorgen van de centrale grootboekadministratie.
* Bewaken van kwaliteit van het grootboek en de sub-administratie.
* Leveren van bijdragen aan het samenstellen van periodieke rapportages. Voorbereiden van balans en winst- en verliesrekening op basis van het door systeem geleverde informatie.
* Het uitvoeren van interne en externe controles van Sub administraties en binnen de hotels.
* Overige werkzaamheden zoals, verzorgen van BTW aangiftes, uitzoeken van credit card verschillen, opstellen van overzichten, bijhouden van rekening-courantgegevens, bank betalingen invoeren.
01-10-2012 tot 01-09-2013
NH Hotels
Debiteurenadministratie
Kenmerk van functie
Bijhouden van de debiteurenadministratie van drie NH Hotels;
Taken
* Het verwerken van binnenkomende betalingen en aanbetalingen, voorbereiden van uitgaande AR betalingen.
* Het onderhouden en ondersteunen van relaties met collega’s van de booking offices, administratieve afdelingen, hotel management en hotelpersoneel.
* Het onderhouden en opbouwen van goede contacten met debiteuren en een voorspoedig betaalproces realiseren.
* Het uitvoeren van interne en externe controles van Sub-Administraties en binnen de hotels.
01-07-2012 tot 01-10-2012
NH Hotels
Crediteuren Administratie
Kenmerk van functie
Bijhouden van de crediteurenadministratie van twee NH Hotels.
Taken
* Splitsen en verwerken van inkomende post.
* Scannen en verifiëren van de ontvangen facturen.
* Communicatie met leveranciers en interne klanten.
* Verantwoordelijk voor het coderen, inboeken en betaalbaar stellen van facturen en declaraties.
* Het uitvoeren van interne en externe controles van Sub administraties en binnen de hotels.
01-07-2010 tot 01-07-2012
NH Hotels
Assistant Front Office Manager/ NH Grand Hotel Krasnapolsky
Kenmerk van functie
Leiden van circa 30 medewerkers (als verantwoordelijke voor de front office), waaronder plannen, regelen, aansturen van de medewerkers in de werkuitvoering en personeelsbeheer.
Taken
* Leidinggeven, in wisseldiensten, aan de medewerkers, service verlening aan de gasten, bagagebehandeling, toezicht op veiligheid, sleutelbeheer
* Controleren van nacht-audit’s.
* Coördineren/ regelen van de uitvoering van de werkzaamheden in de receptie
* Het zelf meewerken en leiden van de werkzaamheden
* Motiveren, stimuleren, begeleiden en “on-the-job” trainen van medewerkers en stagiaires.
01-12-2008 tot 01-07-2010
NH Hotels
Desk Manager/ NH Grand Hotel Krasnapolsky
Kenmerk van functie
Het realiseren van de gestelde afdelingsdoelstellingen door middel van het leiden van de daartoe te verrichten werkzaamheden.
Taken
* Verzorgen van de receptietaken
*Oplossen van zich voordoende problemen t.a.v. bijzonderheden, personeelsbeheer e.d. per afdeling, opvangen en behandelen van klachten. Toezien op het werken volgens S.O.P. van NH en uitvoeren van steekproefsgewijze controles daarop;
* Deels verzorgen van personeelsbeheer waaronder het begeleiden en instrueren van nieuwe medewerkers.
* Correct en gastvrij te woord staan van gasten, attent zijn op wensen en klachten van gasten.
01-03-2007 tot 01-12-2008
NH Hotels
Desk Manager/ NH Amsterdam Centre
Kenmerk van functie
Het realiseren van de gestelde afdelingsdoelstellingen door middel van het leiden van de daartoe te verrichten werkzaamheden.
Taken
* Verzorgen van de receptietaken
*Oplossen van zich voordoende problemen t.a.v. bijzonderheden, personeelsbeheer e.d. per afdeling, opvangen en behandelen van klachten. Toezien op het werken volgens S.O.P. van NH en uitvoeren van steekproefsgewijze controles daarop;
* Deels verzorgen van personeelsbeheer waaronder het begeleiden en instrueren van nieuwe medewerkers.
* Correct en gastvrij te woord staan van gasten, attent zijn op wensen en klachten van gasten.
01-06-2006 tot 01-03-2007
NH Hotels
Receptioniste/ NH Museum Quarter
Kenmerk van functie
Als hotel receptioniste ben je verantwoordelijk voor de receptie- en conciërgetaken in een hotel.
Taken
* Verrichten van receptiewerkzaamheden, gelijktijdig met collega’s in wisseldiensten
* Verstrekken van informatie en verlenen van service aan hotelgasten
* Kassa en telefooncentrale activiteiten
01-09-2006 tot 01-06-2006
NH Hotels
Stagiaire Duty Manager/ NH Museum Quarter
Kenmerk van functie
Eindverantwoordelijke bij afwezigheid van het hotelmanagement.
Taken
* Het fungeren van aanspreekpunt voor gasten en medewerkers
* Het assisteren van verschillende afdelingen bij drukte
* Het behandelen en oplossen van eventuele klachten
Opleidingen
01-09-2001 tot 01-06-2006
International Hospitality Management (Hogere Hotelschool)
Christelijke Hogeschool Nederland (nu Stenden)
Leeuwarden
01-09-1995 tot 01-09-2001
HAVO,
Bonhoeffer College
Castricum
Meer over mij
Werkgebied


