• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik help mensen graag en geef advies op het gebied van sociale zekerheid. Met mijn luisterend oor, inlevingsvermogen en tact heb ik al vele mensen tevreden kunnen stellen met mijn adviezen. Daarnaast…

Persoonlijk

Ik help mensen graag en geef advies op het gebied van sociale zekerheid. Met mijn luisterend oor, inlevingsvermogen en tact heb ik al vele mensen tevreden kunnen stellen met mijn adviezen. Daarnaast verzorg ik graag de administratie.
Belangrijk in een organisatie vind ik: zorgvuldigheid, zelfstandigheid maar ook samenwerking en tevreden klanten.



Mijn werkervaring
UWV
19 september 2011 tot heden Beslisser uitkeren
- Verwerven van informatie t.b.v. de WW aanvraag
- Op basis van wet- en regelgeving zelfstandig beoordelen en verwerken van wijzigingen en sancties in verband met WW uitkeringen
- Telefonisch adviseren en informeren van klanten over wetsuitvoering en sociale zekerheid
- Vaststellen van terugvorderingen

ING (via Start Uitzendbureau)
26 april 2011 tot 20 juni 2011 Callcenter medewerkster

Huis en Leven
10 augustus 2010 tot 22 april 2011 Administratief medewerkster
- Ondersteuning hypotheek medewerkster
- Digitalisering archief

Marant (via Randstad Uitzendbureau)
23 september 2010 tot 14 november 2010 Administratief medewerkster
Diverse projectmatige administratieve werkzaamheden

Gemeente Neerijnen
1 februari 2010 tot juli 2010 Afstudeerstage
Onderzoek deregulering en herschrijven van de Algemene Plaatselijke Verordening
Ondersteuning juridisch medewerker

Rijkaart Elektrotechniek
2 januari 2006 tot 1 februari 2010 Secretariaat medewerkster
Ontvangst klanten
Diverse secretariële en administratieve werkzaamheden waaronder ondersteuning personeelsfunctionaris en kwaliteitscoördinator .

Helianthos (via Start Uitzendbureau)
2 oktober 2006 tot 13 november 2006
Tijdelijke vervanging van de afdelingssecretaresse

KPN Telecom
September 1986 tot december 2004
Allround medewerkster voorbereiding orders en diverse andere functies
Zeer diverse administratieve werkzaamheden zoals gegevensverwerking, programmering, coördineren, planning en klantencontact
Mijn opleidingen
2006-2010 HBO rechten ( HAN Arnhem)
1990 secretaresse Nederlands (Scheidegger)
1982-1985 HBO Jeugdwelzijnswerk
1976-1982 Havo

Lees meer
Stimuleer je carrière, volg je passie, blijf leren!

Opleiding

01-09-2006 tot 01-06-2010
HBO-rechten, HAN te Arnhem

Opleiding

01-09-2006 tot 01-06-2010
HBO-rechten, HAN te Arnhem

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: administrateur, hoofd administratie, salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Saskia van der Spaa te bekijken