Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Carina Blom-Keizer

Carina Blom-Keizer

Personalia

Leeftijd
57 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mijn naam is ****************, ik ben 46 jaar jong en zoals te lezen in mijn cv heb ik de laatste jaren gewerkt als administratief / secretarieel / projekt ondersteunend medewerkster bij bouw / technisch gerelateerde bedrijven en heb ik mijn handen flink uit de mouwen moeten en kunnen steken. Hierbij heb ik veel kennis opgedaan.
Helaas zit ik de laatste jaren in de hoek waar de ontslag klappen vallen. Dan wel door reorganisatie, dan wel doordat de vestiging ging sluiten of zoals bij mijn laatste job waarbij het projekt de eindfase naderde, ben ik mijn baan kwijt geraakt. Dus ben ik weer beschikbaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik ben een enthousiast aktief/sportief persoon die graag haar handen laat wapperen, houd van organiseren, een uitdaging niet uit de weg gaat en die service hoog in een vaandel heeft staan. Ook lees ik op zijn tijd een boek of kijk ik graag naar een film of serie.
Ik heb gewerkt met o.a. Word, Excel en Outlook en programma’s zoals Synergy en Syntess en Metacom en ik ben er van overtuigd dat een eventueel ander programma met een beetje geduld en uitleg snel aan te leren is.
Ik ben op zoek naar een baan op het administratieve / secretariële / projekt ondersteunende vlak waar ik mijn schouders onder kan zetten en spreekwoordelijke ei in kwijt kan. Ik ben per direkt beschikbaar, op elke doordeweekse dag inzetbaar en in bezit van eigen vervoer.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Techniek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-10-2011 tot 01-12-2013
MNO Vervat wegen b.v. (nu Boskalis), assistent project administratie, o.a. bestellen kantoor/kantine artikelen, notuleren vergaderingen, controle werkzaamheden, uitschrijven ontvangst bevestigingen, termijn specificatiestaten, aanwezigheidsstaten, organiseren personeelsuitjes, kerstpakketten, document controle, post verwerking (18-40 uur p.w.). Referentie: dhr. M. (Mark) Brobbel, 06-53472927, project adm. Mevr. M. (Maud) Brugman, 06-55710688, doc.control.

Opleidingen

01-09-1984 tot 01-07-1987
Rijnlands Instituut voor ondernemers Onderwijs met vakken als:
NE, EN, WIS, warenkennis, commerciele vorming, Marketing en Management

01-09-1987 tot 01-07-1988
NIMA-A als vervolg cursus op de Middelbare Detailhandel School

Meer over mij

Werkgebied

  • Nieuw Vennep 25km
Talentcard®