Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Max van Doesburg

Max van Doesburg

Personalia

Leeftijd
70 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een loyale generalist: daadkrachtig, no nonsense en resultaatgericht.
Als nevenactiviteiten heb ik:
• Tuinieren
• Opknappen oud meubilair
• Ouderen met hun computer helpen

Mijn hobby’s zijn:
• Wandelen in de natuur (met mijn hond)
• Werken met computers
• Lezen

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • facilitair manager
  • facilitair medewerker
  • medewerker facilitaire dienst
Sector(en):
  • Facilitaire Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-07-2012 tot 01-06-2013
Gedetacheerd bij Pré Wonen in Beverwijk
Mijn werk omvat het beheren van een aantal complexen en toezicht houden in enkele wijken. Dit toezicht bestaat uit het net en leefbaar houden van de omgeving, spreekuur houden en het eventueel bewoners hiervoor aanspreken. Ook moet ik kleine reparaties zelf uitvoeren en grotere reparaties door derden laten uitvoeren (en hierop toezicht houden). Tot slot ondersteun ik de opzichter, verhuurmakelaar en sociaal medewerker bij hun taken.

30-07-2013 tot 17-08-2013
Gedetacheerd op een complex in Rotterdam via Unique uitzendbureau.
• Mijn taak omvat het vervangen van de gebouw manager in de Spaanse Kubus in de Spaanse Polder.
Hierin zijn een aantal bedrijven gevestigd waarvan het grootste deel data
opslagbedrijven.
Mijn werkzaamheden zijn divers, zoals het ondersteunen van de bedrijven bij
periodieke controles en testen van brandalarm installaties.
Verder kleine taken zoals kleine reparaties, het plaatsen van plafond platen, onderhoud
van koffie machines en schoonmaak controle en het in en uit alarm zetten van het
gebouw.

14-11-2011 tot 23-02-2012
Via Habitask (Intermediair woonsector) Gedetacheerd bij wonenCentraal in Alphen a/d Rijn.
• Mijn functie: huismeester/complexbeheerder voor vijf complexen van ongeveer zeshonderd woningen. Hierbij heb ik te maken met zowel huurders en kopers (VVE). Mijn werkzaamheden bestaan onder meer uit het controleren van de gebouwen op technische mankementen. Kleine zaken los ik zelf op. In het geval van ernstige mankementen schakel ik het juiste bedrijf in en controleer op de uitvoering. Daarnaast heb ik ook sociale taken, zoals bewoners aanspreken op gedrag en bemiddelen bij conflicten.

01-08-2011 tot 11-11-2011
Via detacheringsbureau Emarkus (woonsector) gedetacheerd bij Eigen Haard als Wijkbeheerder in Holendrecht (stadswijk in Amsterdam).
Tot mijn taken behoren:
• Aanspreken van bewoners op gedrag en overlast.
• Controleren op, en doorgeven van technische gebreken.
• Bewoners aanspreken op vervuiling.
• Bemiddelen bij conflicten.
• Vermoedens van woonfraude doorgeven.
• Vermoedens van criminele activiteiten doorgeven aan de wijkregisseur (wijkagent).
• Ondersteunen bij leefbaarheidsprojecten.

01-03-2010 tot 01-08-2011
Via Habitask (intermediair woonsector) gedetacheerd bij Woonzorg Nederland als beheerder van een 55+ -complex. Daarvoor enkele maanden bij Qua Wonen in Krimpen a/d IJssel als huismeester van een aantal flats die op de nominatie staan om gesloopt te worden en van een aantal nieuwbouwcomplexen. Daarnaast enkele maanden gewerkt als sociaal huismeester voor Rochedale in Amsterdam in een ‘Vogelaarwijk’. Tot mijn werkzaamheden behoren:
• Het houden van spreekuren.
• Gebouwbeheer.
• Het helpen van bewoners bij technische en sociale problemen.
• Inspectie huureinde en huuraanvang.

01-02-2008 tot 01-08-2009
Gewerkt P&O Services Groep In het kader van een loopbaantraject en bemiddeling naar de arbeidsmarkt. Inzetbaar als huismeester of facilitair medewerker.

01-03-1993 tot 01-02-2008
In dienst geweest bij Algemene Rekenkamer als Bode/Huismeester/Technisch beheerder. Tot mijn werkzaamheden behoorden:
• Technisch beheer en onderhoud van gebouw en installaties.
• BHV.
• Tuinonderhoud.
• Het beheer en onderhoud van multimedia-apparatuur met de daarbij behorende software, zoals bijvoorbeeld PowerPoint.
• Toezicht op werkzaamheden van derden.
• Sleutelbeheer.
• ARBO-werkzaamheden betreffende werkplekinstellingen.
• Het aansturen van interne verhuizingen, inclusief PC’s en randapparatuur.

Opleidingen

01-03-2006 tot 01-03-2008
MHBO diploma Facilitair Management bij NCOI

Meer over mij

Werkgebied

  • Den Haag 25km
Talentcard®