Gert Hoogenkamp
Uitdagende facilitaire / ondersteunende /administratieve functie
Personalia
- Leeftijd
- 60 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben een gedreven, enthousiaste en betrouwbare werknemer die niet alleen goed zelfstandig kan werken, maar ook in teamverband goed kan functioneren.
Als persoon ben ik flexibel, collegiaal, werk nauwkeurig en positief ingesteld.
Ik vind het een uitdaging om "ergens de tanden
Mijn hobby's zijn sport (hardlopen) en muziek:(luisteren en zelf gitaar leren spelen)
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Flexibel, accuraat, klantgericht, collegiaal, positief ingesteld.
Stressbestendig en zaken goed en duidelijk op papier kunnen zetten
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Weken 39 t/m 41 2015: Productiemedewerker bij Hamat BV in Genemuiden.
(I.v.m. weinig werk bij BVD tijdelijk overgeplaatst)
Taken: Diverse productiewerkzaamheden
Weken 35 t/m 38 2015: Tufter bij BVD te Genemuiden.
Taken: bedienen van tapijtmachine(s)
zorgdragen voor goede kwaliteit tapijt; verhelpen verstoring(en)
vervangen (bijna) lege klossen voor volle / nieuwe klossen
2003 - 2013: Medewerker Calculatie en Contractbeheer bij ISS Cleaning Services te Zwolle.
Taken: maken van (New Sales) calculaties (aan de hand van gebouwinventarisaties).
maken van offertes
verwerken van mutaties en eventueel overleg hierover met klanten
contractbeheer grote accounts (Hanzehogeschool, RUG, Politie)
adviseren interne en externe klant inzake calculatieaanpassingen
up-to-date houden financiële overzichten klanten
overleg met commerciële en operationele afdeling intern
overleg met opdrachtgevers en intermediairs extern
Tijdens deze periode ben ik er een jaar uit geweest en heb gewerkt als calculator bij facilitair adviesbureau CSG te Culemborg.
2001 - 2003: Hoofd facilitaire dienst / Projectmedewerker bij verzorgingscentrum “Oldenhaghen” te Ommen.
Taken: Als Hoofd facilitaire dienst leiding geven aan afdelingen huishouding, keuken, linnenkamer en technische dienst (ca. 20 medewerkers), fungeren als “mental coach” bij een begeleidingstraject voor een van de medewerkers en onderzoek gedaan naar voor - en nadelen van integratie huishouding bij afdeling verpleegafdeling
Als Projectmedewerker vervolgen en afronden ingezette trajecten tijdens functioneren als Hoofd facilitaire dienst
Het betrof een tijdelijk contract, in eerste instantie ter vervanging van zwangerschapsverlof).
1985 - 2000: Facilitaire functies binnen de gezondheidszorg (1e Huishoudassistent en Relatiebeheerder) en zakelijke dienstverlening (Rayonleider schoonmaak)
Opleidingen
1994 - 1999 HBO Facilitaire Dienstverlening (avondstudie) te Den Haag (diploma)
1982 - 1985 MBO Civiele Dienstverlening te Meppel (diploma)
1980 - 1982 HAVO 4 te Zwolle
1976 - 1980 MAVO 4 te Meppel (diploma)
Aanvullende cursussen
1997 Vereniging Schoonmaak Research Kwaliteitsinspecteur
1991 - 1993 Leergang Management Civiele- en Facilitaire Diensten (hoger kader)
1994 Cursus Werkoverleg (intern)
1994 Cursus Ziekteverzuim (intern)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Sporten (hardlopen)
Muziek