Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Karin Westmaas

Karin Westmaas

Personalia

Leeftijd
59 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik vind het leuk om met mensen te werken, te adviseren en om deel uit te maken van een team.
Om binnen een organisatie samen met een team tot het optimale resultaat te komen, lijkt mij een mooie uitdaging waarnaar ik op zoek ben.

Bij mijn laatste werkgever was ik werkzaam als schadecorrespondent en receptioniste(oproep). Mijn takenpakket bestond uit het onderhouden van (telefonische en schriftelijke) contacten met klanten, assurantie tussenpersonen, het ontvangen van bezoekers, het behandelen van dossiers, afwikkelen van schadeclaims en overige secretariële werkzaamheden zoals agendabeheer, postbehandeling, facturatie en toewijzing van vergaderkamers. Mijn mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid zijn goed, zowel in het Nederlands als in het Engels. Ook heb ik ervaring met Windows, Word en Excel.

Wat mijn persoonlijke eigenschappen betreft: ik ben een enthousiaste, zeer gemotiveerde collega die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Daarnaast ben ik flexibel en kan ik goed met deadlines omgaan. Tevens ben ik communicatief en contactueel vaardig en houd ik van dingen regelen en coördineren.

http://nl.linkedin.com/pub/*************************

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-11-1998 tot 31-12-2011
Allianz Global Assistance (voorheen Mondial Assistance) in Amsterdam
Werkzaam als Administratief Medewerkster/Schadecorespondent.

- Het afwikkelen van (medische) reisschades, zelfstandig behandelen van dossiers, onderhouden van contact met verzekerden, (assurantie) tussenpersonen, zorgverzekeraars en ziekenhuizen i.v.m. het verhalen van medische kosten.
- Boeken van facturen en verwerken van regres.
- Realiseren van normen met betrekking tot telefonische bereikbaarheid, schadeafhandeling en e-mail verwerking, bijhouden in- en externe ontwikkelingen in deel kennisgebied van het vakgebied.

01-03-2008 tot 31-12-2011
Allianz Global Assistance (voorheen Mondial Assistance) te Amsterdam.
Werkzaam als Receptioniste / Telefoniste (Oproep)

- Administratieve werkzaamheden.
- Klanten ontvangen, registreren in-en uitgaande bezoekers.
- Telefoon en postbehandeling, fax- en e-mail verkeer bijhouden.
- Agendabeheer, facturatie en toewijzing vergaderkamers.

01-03-1997 tot 30-09-1998
AGIS Zorgverzekeringen (voorheen ZAO Verzekerwinkel) in Amsterdam.
Werkzaam als Administratief Medewerkster.

- Het controleren of betaal bewijzen bijgesloten zijn bij kortlopende reisziektekosten verzekeringen, daar waar nodig deze opvragen, uitpakken, sorteren en vastleggen van inkomende post, het ophalen en verspreiden v.d. post.
- Op drukke momenten overnemen v.d. telefoon en verzorgen van berichten/afspraken voor collega's en leiding, in voorkomende gevallen assisteren v.d. adviseurs bij uitwerken van brieven.

07-01-2013 tot 31-12-2014
Stichting Booa ( ABBS De Zuiderzee IJburg ) te Amsterdam.
Werkzaam als Vrijwilliger Overblijf Begeleider.

- Zorg dragen voor het welzijn v.d. kinderen die gebruik maken van de TSO, voor een groep kinderen en een gezellige, veilige en hygiënische opvang.
- Toezicht houden tijdens de lunch en verdere activiteiten.
- Het bijhouden v.d. administratie, informeren v.d. groepsleerkracht of directie over waargenomen ontwikkelingen in de groep.
- Zorg dragen voor de staat v.h. speelmateriaal.
- Deelnemen aan de door georganiseerde scholing, uitvoeren van algemene huishoudelijke werkzaamheden, zoals het lokaal vegen, afwassen, schoonmaken van speelmateriaal en het controleren v.d. sanitaire ruimte v.d. eigen groep.

21-05-2014 tot 18-06-2014
CSU Cleaning Services ( Hotel CASA 400 ) te Amsterdam.
Werkzaam als Medewerker Housekeeping

- Hotelkamers verblijf gereed maken voor de gasten.
- Schemalijst bijhouden.
- Verschonen en opmaken van de bedden, meubilair, badkamers, toiletten, legen van prullenbakken en stofzuigen van de kamers.
- Het vervangen van handdoeken en het aanvullen van de gasten supplies.
- Het controleren van voorzieningen, signaleren van mankementen.

Opleidingen

01-07-1994 tot 31-06-1995
Centrum Vakopleiding (M.B.O.) te Amsterdam
Receptionist - Diploma Behaald.

- Bedienen van de Vox-telefooncentrale en de Canon-telefax.
- Balie- en telefoontraining ( Nederlands, Engels ).
- Inschrijven, coderen, dateren en selecteren van alle post in postregistratieprogramma.
- Frankeren van de uitgaande post.
- Bijhouden van adressenbestanden.
- Inventariseren en beheren van de kantoormiddelenvoorraad en het verwerken van mutaties met behulp van een geautomatiseerd programma.
- Bijhouden van de presentatielijst.
- Registreren kopieer-, fax-, telefoon- en modemkosten.
- Presenteren van de weekcijfers via een rapportage.
- Agenderen en archiveren.

01-07-1983 tot 31-06-1989
Stichting Vakopleiding in het Kappersbedrijf (M.B.O.) te Amsterdam
Haarstyling - Diploma's Behaald.

- Omgang met mensen.
- Verkoopkunde, Tekenen.
- Modern knippen.
- Haar Verven.
- Permanenten.
- Slagen in het haar leggen.
- Knippen/Snijden.
- Opkammen vrije watergolf.-* Modelleren.
- Inleggen en opkammen verplichte watergolf op Slip-on.

01-07-1979 tot 31-06-1983
Augustinus College (L.B.O) te Amsterdam
Middelbaar Onderwijs - Diploma Behaald.

- Nederlands
- Engels
- Wiskunde
- Biologie
- Gezondheidszorg / Kinderverzorging
- Naaldvakken

Meer over mij

Werkgebied

  • Amsterdam 25km
Talentcard®