Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Tiemen van der Linden

Tiemen van der Linden

Personalia

Leeftijd
40 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Als hobbies geniet ik ervan om jaarlijks als het kan 2 keer op wintersport te gaan. Daarnaast hou ik van motorrijden en kan ik erg genieten van mooie auto's.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • ICT
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

04-06-2013 tot 04-06-2013
Raet E&C, Gouda, Change & Release Manager, Verantwoordelijk voor het maandelijks onderhoud van het salarissysteem CASO.
Als Coördinator Product Ontwikkeling draag ik zorg voor het plannen, controleren en bespreken van het proces en de daar bijhorende voortgang met betrekking tot het onderhoud van het systeem. Ik ben verantwoordelijk voor de kwaliteit van het salarissysteem, dat wil onder andere zeggen dat ik, in het geval van een calamiteit, het aanspreekpunt ben en het voortouw neem om te komen tot een adequate oplossing.

04-06-2013 tot 04-06-2013
Call2, Zoetermeer, Project medewerker AEGON supportdesk, Begonnen als helpdeskmedewerker voor de AEGON support desk, verzekeringen. Gegroeid naar de rol van coördinator en projectbeheerder. Als coördinator en projectbeheerder hield ik mij bezig met het onderhouden van contact met AEGON over de afhandeling en het beheer van een hoge klanttevredenheid. Daarnaast heb ik mij bezig gehouden met de verdere ontwikkeling van het servicemanagement systeem.

04-06-2013 tot 04-06-2013
Call2, Rotterdam/Leiden, Helpdesk medewerker Ernst & Young, Senior helpdeskmedewerker voor de ICT Servicedesk bij Ernst & Young. Eerste lijn incident afhandeling met het plan door te groeien naar coördinator.

04-06-2013 tot 04-06-2013
Raet E&C, Gouda, Coördinator Servicedesk, Verantwoordelijk voor de klanttevredenheid en de tijdige afhandeling van de incidenten en foutmeldingen.

In deze rol adviseer/stuur ik mijn collega’s van de eerste en tweede lijn van de Servicedesk aan in het correct en tijdig afhandelen van de binnen gekomen incidenten en/of foutmeldingen.

04-06-2013 tot 04-06-2013
Raet E&C, Gouda, Implementatie medewerker, Implementeren van de software en opleiden van de gebruikers op verschillende vestigingen. Daarnaast het leveren van support op de vragen die ontstonden tijdens het eerste gebruik. Contactpersoon voor de consultant uit Engeland die ons heeft geholpen bij de implementatie.

04-06-2013 tot 04-06-2013
Raet E&C, Gouda, Assistent Manager, Plannen en organiseren, Uren declaraties, Input leveren en bespreken voor de beoordelingsgesprekken, Aanspreekpunt voor de organisatie, ondersteunen van de manager bij de dagelijkse werkzaamheden.

Opleidingen

01-01-2009 tot 01-09-2012
Bachelor Bedrijfskunde, Rotterdam, NCOI, Bedrijfskunde, , ja

01-09-2005 tot 01-01-2006
Autotechniek, Rotterdam, HRO, , , ja

01-09-2001 tot 30-06-2005
MBO+ IT Mediaproductie, Rotterdam, Grafisch Lyceum, IT management, , ja

Meer over mij

Werkgebied

  • Delft 50km
Talentcard®