Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Shanna van West

Shanna van West

Personalia

Leeftijd
42 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

PROFIEL

Ervaren en ambitieus met leidinggevende vaardigheden. Specialisatie in veranderingen binnen organisaties. Operationeel, verbeteren van processen, analytisch, besluitvaardig, oplossings- en visiegericht. Creëren van positieve werksfeer en meer betrokkenheid bij de organisatie. Het trainen en begeleiden van personeel, d.m.v. open communicatie, positieve motivatie en feedback.

WERKERVARING

HRM/Projectmanager ( regionale Verandermanager) Centrum Mondzorg
Periode: 2012 – maart 2014
Werkzaamheden:
• Interne en externe bedrijfsvoering van alle vestigingen. Het zorg dragen voor de correcte uitvoer van het opgestelde beleid
• Verandermanagement. Het verbeteren en veranderen van processen.
• Personeelsmanagement: Aansturen personeel, sollicitatieprocedures, functioneringsgesprekken, exitgesprekken, personeelsplanning vestigingen en verlof. Agendabeheer, aansturen balies, klachtenafhandeling, Voorraad- en inkoopbeheer, administratieve organisatie, Financiële administratie, logistieke processen en kwaliteitsbeleid.
• Acquisitie: Contact met patiënten en zorgverzekeraars. Declaraties Famed en zorgverzekeraars. Verwerken van de retrosessies, opstellen begrotingen.

Manager Bedrijfsvoering Van West Dental Studio
Periode: 2008 – 2012
Werkzaamheden:
• Interne en externe Bedrijfsvoering Aansturen van circa 20 fte’s en alle commerciële en zakelijke activiteiten binnen de organisatie.
• Kwaliteitsmanagement HKZ, WIP richtlijnen.
• Verandermanagement Het opzetten, doorvoeren van veranderingen en het integreren van de organisatie van de praktijk. Optimaliseren van processen.
• Financieelmanagement:Periodiek uitvoeren van betalingen, opstellen liquiditeitsprognoses, bewaking debiteuren- en crediteurenadministratie, Ondersteuning bij opstellen jaarafsluiting, vaststellen van het budget en begrotingen, opstellen rapportages. Realiseren van bedrijfsmatige, operationele en financiële doelstellingen.
• Personeelsmanagement Uitvoeren van het HRM beleid, functioneringsgesprekken, opstellen contracten, sollicitatieprocedures, personeelsplanning, het verzorgen van trainingen en opleidingen.
• Marketing / Office management ontwerpen website, organiseren open dagen, ontwerpen advertenties aansturen inkoop, drukwerk, kantoorinrichting, verwerken en beheren dagelijkse correspondentie, klachtenafhandeling, Leverancierbeheer, IT (aansturing partner)

Medewerker Customer Service SSL Healthcare
Periode: 2007 – 2008
Werkzaamheden:
• Telefonische verkoop grote B2B klanten België en Luxemburg en het bezoeken van klanten in België, rapportages maken. Klantenservice.
• Het verzorgen van orderintake t/m uitlevering, klantenservice en overige administratieve zaken, klachtenafhandeling, retouren, uitvoeren van marketingacties

Customer Service & Logistiek Possehl Electronics Nederland
Periode: 2006 – 2007
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor de productieplanning, productieorders, verantwoordelijk voor inkoopgoederen, transport,
• Levertijdbewaking inkoop- en verkooporders
• Klantenservice

Purchase Department Bostik B.V.
Periode: 2005 – 2006
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor het maken van forecasts voor hechtproducten, inkoop materialen,levertijdbewaking, regelen van transport
• Verantwoordelijk voor het inkoopproces voor grote projecten
• Archivering, correspondentie leveranciers, klachtenbehandeling

Verkoop Binnendienst Orlemans Dranken
Periode: 2004
Werkzaamheden:
• Telefonische verkoop, Klantenservice (B2B), Klachtenafhandeling en retouren
• Het factureren van verwerken van orders, bonussen, crediteringen, doorbelastingen en overige administratieve zaken

Inkoop, Verkoop en Marketingassistente Van Leeuwen Stainless
Periode: 2000 – 2003
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor inkoop materialen, controleren en factureren inkooporders, organiseren van douanedocumenten
• Levertijdbewaking, regelen van transport, Opvragen en controleren certificaten voor projecten
• Telefonische verkoop, verantwoordelijk voor het maken en opvolgen van telefonische en schriftelijke offertes en algehele verkoop(order)proces
• Verantwoordelijk voor correcte uitvoering van nieuwe en lopende projecten
• Collega’s bijstaan, versturen van catalogi, Telefonisch prospects werven in buitenland
• Klanten: eindgebruikers Scandinavië, UK, Franstalige landen, zusterbedrijven



OPLEIDINGEN EN CURSUSSEN

Opleidingen: BBA Bachelor Business Administration
(Bedrijfskundig Management) – Avans+
Periode: 2009-2012 Diploma behaald

HAVO – Luzac College
Periode: 1994-2000 Diploma behaald

Cursussen: Frans – Taleninstituut R. Coeli te Vught
Periode: 2007 Diploma behaald

Nima Sales A (Verkoop en Marketing) – ISBW
Periode: 2002-2003 Diploma behaald


TALENKENNIS
Nederlands Woord: Uitstekend Geschrift: Uitstekend
Engels Woord: Uitstekend Geschrift: Uitstekend
Duits Woord: Goed Geschrift: Goed
Frans Woord: Redelijk Geschrift: Redelijk

IT KENNIS / SOFTWAREVAARDIGHEDEN
Internet Explorer Windows 2000 t/m 2010/ XP / Vista / Imac
Lotus Notes Microsoft office pakket t/m versie 2010
SAP Five-S
Navision Documentum
IFS Applications Exquise
Twinfield

COMPETENTIES
Doorzettingsvermogen Flexibel
Ambitieus Zowel zelfstandig als teamplayer
Analytisch Visiegericht
Besluitvaardig Resultaatgericht
Organisatorisch Operationeel
Verantwoordelijk Kritisch
Leergierig Perfectionistisch

NEVENACTIVITEITEN

1995 – 2008 Op Nationaal en Internationaal niveau gedanst
2002 – 2007 Dansles gegeven
2001 – 2004 Barmedewerker Horeca

Lezen, detectives en psychologie, wandelen (hond), dansen en koken.


‘Referenties op aanvraag’

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • intercedent
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-09-2012 tot 31-03-2014
HRM/Projectmanager ( regionale Verandermanager) Centrum Mondzorg
Periode: 2012 – maart 2014
Werkzaamheden:
• Interne en externe bedrijfsvoering van alle vestigingen. Het zorg dragen voor de correcte uitvoer van het opgestelde beleid
• Verandermanagement. Het verbeteren en veranderen van processen.
• Personeelsmanagement: Aansturen personeel, sollicitatieprocedures, functioneringsgesprekken, exitgesprekken, personeelsplanning vestigingen en verlof. Agendabeheer, aansturen balies, klachtenafhandeling, Voorraad- en inkoopbeheer, administratieve organisatie, Financiële administratie, logistieke processen en kwaliteitsbeleid.
• Acquisitie: Contact met patiënten en zorgverzekeraars. Declaraties Famed en zorgverzekeraars. Verwerken van de retrosessies, opstellen begrotingen.

01-12-2008 tot 31-08-2012
Manager Bedrijfsvoering Van West Dental Studio
Periode: 2008 – 2012
Werkzaamheden:
• Interne en externe Bedrijfsvoering Aansturen van circa 20 fte’s en alle commerciële en zakelijke activiteiten binnen de organisatie.
• Kwaliteitsmanagement HKZ, WIP richtlijnen.
• Verandermanagement Het opzetten, doorvoeren van veranderingen en het integreren van de organisatie van de praktijk. Optimaliseren van processen.
• Financieelmanagement:Periodiek uitvoeren van betalingen, opstellen liquiditeitsprognoses, bewaking debiteuren- en crediteurenadministratie, Ondersteuning bij opstellen jaarafsluiting, vaststellen van het budget en begrotingen, opstellen rapportages. Realiseren van bedrijfsmatige, operationele en financiële doelstellingen.
• Personeelsmanagement Uitvoeren van het HRM beleid, functioneringsgesprekken, opstellen contracten, sollicitatieprocedures, personeelsplanning, het verzorgen van trainingen en opleidingen.
• Marketing / Office management ontwerpen website, organiseren open dagen, ontwerpen advertenties aansturen inkoop, drukwerk, kantoorinrichting, verwerken en beheren dagelijkse correspondentie, klachtenafhandeling, Leverancierbeheer, IT (aansturing partner)

01-03-2007 tot 30-11-2008
Medewerker Customer Service SSL Healthcare
Periode: 2007 – 2008
Werkzaamheden:
• Telefonische verkoop grote B2B klanten België en Luxemburg en het bezoeken van klanten in België, rapportages maken. Klantenservice.
• Het verzorgen van orderintake t/m uitlevering, klantenservice en overige administratieve zaken, klachtenafhandeling, retouren, uitvoeren van marketingacties

01-01-2006 tot 28-02-2007
Customer Service & Logistiek Possehl Electronics Nederland
Periode: 2006 – 2007
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor de productieplanning, productieorders, verantwoordelijk voor inkoopgoederen, transport,
• Levertijdbewaking inkoop- en verkooporders
• Klantenservice

01-01-2005 tot 31-12-2005
Purchase Department Bostik B.V.
Periode: 2005 – 2006
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor het maken van forecasts voor hechtproducten, inkoop materialen,levertijdbewaking, regelen van transport
• Verantwoordelijk voor het inkoopproces voor grote projecten
• Archivering, correspondentie leveranciers, klachtenbehandeling

01-01-2004 tot 31-12-2004
Verkoop Binnendienst Orlemans Dranken
Periode: 2004
Werkzaamheden:
• Telefonische verkoop, Klantenservice (B2B), Klachtenafhandeling en retouren
• Het factureren van verwerken van orders, bonussen, crediteringen, doorbelastingen en overige administratieve zaken

01-08-2000 tot 31-12-2003
Inkoop, Verkoop en Marketingassistente Van Leeuwen Stainless
Periode: 2000 – 2003
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor inkoop materialen, controleren en factureren inkooporders, organiseren van douanedocumenten
• Levertijdbewaking, regelen van transport, Opvragen en controleren certificaten voor projecten
• Telefonische verkoop, verantwoordelijk voor het maken en opvolgen van telefonische en schriftelijke offertes en algehele verkoop(order)proces
• Verantwoordelijk voor correcte uitvoering van nieuwe en lopende projecten
• Collega’s bijstaan, versturen van catalogi, Telefonisch prospects werven in buitenland
• Klanten: eindgebruikers Scandinavië, UK, Franstalige landen, zusterbedrijven

Opleidingen

01-09-2009 tot 05-06-2012
Opleiding: BBA Bachelor Business Administration (Bedrijfskundig Management) – Avans+ te Breda
Bedrijfsadvisering, Bedrijfskunde, Engels, Financieel Management, HRM, Informatiemanagement, Kwaliteitsmanagement, Leiderschap, Logistiek, Marketingmanagement, Projectmanagement en Recht.
Periode: 2009-2012 Diploma behaald

28-05-2007 tot 01-06-2007
Cursus Frans – Taleninstituut R. Coeli te Vught
Periode: 2007 Diploma behaald

01-09-2002 tot 30-06-2003
Opleiding Nima Sales A (Verkoop en Marketing) – ISBW te houten
Periode: 2002-2003 Diploma behaald

01-09-1994 tot 30-06-2000
HAVO – Luzac College
Periode: 1994-2000 Diploma behaald

Meer over mij

Werkgebied

  • 's-Hertogenbosch 100km
Talentcard®