Personalia
- Leeftijd
- 61 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Profiel
Administratief sterk
Behulpzaam
Sociaal
Probleemoplossend
Aanpassingsvermogen
Procesmatig
Deskundig
Organiseren van eigen werk
Ik ben op zoek naar een baan waarin aangegeven wordt binnen welke kaders ik moet werken, maar waarin ik ook mijn eigen invulling aan het werk kan geven. Een baan waarin ik mij prettig voel en werk waarbij je resultaat kunt zien; ik pak een taak op of neem het over, maar dan wil ik hem ook graag afmaken. Ik ben praktisch ingesteld en kan me goed concentreren op een bepaalde taak. Ik beheers de Nederlandse en Engelse taal goed. Ik kan werken met de microsoft office pakketten Word, Excel, PowerPoint en Acces.
Werkervaring:
2011-heden ABN AMRO Bank N.V.
Historisch archief.
Functie: administratief medewerkster.
Administratieve ondersteuning te weten gegevens invoeren in het daarvoor bestemde systeem, uitzoeken van reclamedrukwerk en deze archiveren, invoeren boekenlijsten in Excel, personeelsbladen categoriseren, bibliotheek bijhouden en alle andere voorkomende werkzaamheden
1987-2011 Fortis Bank Nederland
1990-2011 Afdeling Tekst en Design
Functie: Secretariële ondersteuning van de afdeling en leidinggevende:
Verzorgen van inkomende en uitgaande correspondentie.
Het ontvangen van bezoekers.
Het beantwoorden van de telefoon. Agendabeheer. Plannen van overleggen en afspraken.
Het maken van rapportages ten behoeve van de leidinggevende
Functie: Coördinator Grafische Produkties.
Op deze afdeling hield ik mij bezig met het ontwikkelen en inkopen van commercieel drukwerk. Dit hield onder andere in:
Begeleiding pre-press, productie, afwerking, handling, verzending en nazorg bij grafische projecten.
Plannen van drukwerk bij externen; verzorgen van de administratieve verwerking van opdrachten (aanvragen van offertes, controle van facturen aan de hand van de offerte).
Beoordelen van offertes op prijs, kwaliteit en levertijd.
Bewaken van het inkooptraject en voortgang van het productietraject en informeren van belanghebbenden bij afwijkingen en/of vertragingen.
Adviseren van de opdrachtgever en ontwerper bij het ontwikkelen van grafische producties op het gebied van formaat, beelddrager, materiaalkeuze en productiemethode.
Regelmatig contacten onderhouden met leveranciers om te komen tot een optimale kwaliteitsbeheersing en dit proces uitwerken, samen met de teamleiding.
1987-1990 Afdeling controlling & budgettering.
Functie: administratief medewerker.
Het verzorgen van rapportages ten behoeve van de Raad van Bestuur.
De rapportages bestaan uit de volgende gegevens: budgetten toegewezen aan de afdeling marketing ten behoeve van commerciële reclame uitingen. De uitgaven hiervan moest dagelijks worden bijgehouden en er moest maandelijks gerapporteerd worden.
2008-2010 TNT Post (in de avonduren)
Functie: Data entry typiste.
Het invoeren van gegevens in de computer ten behoeve van een snelle
afhandeling bij de bezorging van pakketten.
1980-1987 Drukkerij Habo Dacosta
Functie: administratief medewerkster.
Alle voorkomende werkzaamheden en ondersteuning van de verkoop medewerkers. Daarbij ook verzorgen van mailingen, beheren van de telefooncentrale en assistentie op de boekhouding.
Opleidingen en Cursussen
1988 – 1990 Grafische School Utrecht 1996 Projectmatig werken
1978 - 1980 L.E.A.O. 1995 Klantgerichtheid training
1976 – 1978 MAVO 1995 Time management training
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
01-01-1980 tot 01-01-1987
Drukkerij HaboDaCosta
01-01-2008 tot 01-01-2010
Data entry typiste bij KPN
01-01-1987 tot 31-12-2012
Fortis Bank/ABN AMRO Bank
Opleidingen
0101-1988 tot 31-12-1995
grafische school, leao, mavo, projektmatig werken, klantgerichtheidtraining, time management training