Personalia
- Leeftijd
- 66 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Sterke eigenschappen:
Goede communicatievaardigheden, stressbestendig, flexibele instelling, oplossingsgericht, zelfstandig, weet een goede balans te vinden tussen klant en bedrijfsbelang, accuraat.
Mijn volledige cv:
Next Squash: (huidige werkgever) Januari 2011 - heden
Functie: Facilitair medewerker – Squash jeugdtrainer
Werkzaamheden:
Het onderhouden van 10 Squashbanen, het Squashcentrum in het algemeen controleren op verbeteringen en het schoonhouden daarvan.
Het geven van Squashles aan kinderen in de leeftijd van 8 t/m 14 jaar, verder het begeleiden van kinderen tijdens Squash evenementen.
KPN
(3,5 jaar) 2006-2009
Periode: februari 2007 tot augustus 2009
Functie: Senior medewerker klachten afdeling
Werkzaamheden:
Behandeling van geëscaleerde klachten, die ingediend werden via Raad van Bestuur, consumenten programma’s als Kassa (Vara) en Radar (Tros) mediavoorlichting, en/of Rechtsbijstand (Achmea, SRK). Dit betrof klachten op het gebied van InternetPlusBellen (VOIP), ADSL, televisie van KPN, en tevens Planet/Het Net hieronder viel ook het behandelen van schadeclaims. Het aansturen van technische en financiële afdelingen en ontevreden klant aan de balie te woord staan.
Periode: juni 2006 t/m januari 2007
Functie: Medewerker Telefoonteam
Werkzaamheden:
Het eerste contact leggen met zeer geïrriteerde klanten, dit in verband met de aanloop problemen (klachten) omtrent InternetPlusBellen (VOIP) tevens het invoeren daarvan.
Periode: januari 2006 t/m mei 2006
Functie: Medewerker Verhuisservice
Werkzaamheden: het invoeren van afwijkende verhuisopdrachten en het registreren van de InternetPlusBellen (VOIP) problemen.
debitel Nederland
( 7 jaar 1998-2005)
Periode: 2002 – 2005
Functie: Senior Medewerker Kaartbeheer
Werkzaamheden:
Het registreren en invoeren van klantorders, het adviseren van grote klanten, tevens het aanspreekpunt voor de afdeling verkoop/dealerservice m.b.t. nieuwe verkoopacties. Voorraad bewaken bij verkooppunten, het uitgeven van mobielenummers, nummerreeksen toekennen, het beantwoorden van externe en interne vraagstukken. Registratie en blokkeren simkaart i.v.m. verlies/diefstal.
Periode: 2000 - 2002
Functie: Senior Medewerker Klantenservice
Werkzaamheden:
Callcenter agent, zowel inkomend als uitgaand alle voorkomende klantvragen beantwoorden, klant offertes voorleggen en het invoeren daarvan.Tevens het inwerken van nieuwe collega’s. Verantwoordelijke voor training on the job.
Periode: 1998 – 2000
Functie: Administratief Medewerker (Order Entry)
Werkzaamheden:
Het invoeren van nieuwe klantgegevens, simkaart wissels, opzeggingen, abonnementswissels. Het verwerken van contractsovername. Het verweken van nummerportering* verzoeken, en het inwerken van nieuwe collega’s.
Diverse uitzendbureau’s
Periode: februari 1997 t/m augustus 1998
Werkzaamheden:
Data-entry medewerker, ING BANK, ABN AMRO
3 jaar contracten bij ABN AMRO
Periode: januari 1996 t/m januari 1997 (einde project)
Periode: januari 1989 t/m januari 1990 (einde project)
Periode: september 1991 t/m augustus 1992 (einde project)
Werkzaamheden:
Data-entry en administratief medewerker.
ING BANK
Periode: januari 1995 t/m december 1995 (einde project)
Werkzaamheden:
Data-entry en administratieve medewerker voor de afdeling crediteuren.
Diverse uitzendbureau’s
Periode: september 1992 t/m december 1994
Werkzaamheden: data-entry en administratief medewerker.
Gemeente Amsterdam
Periode: januari 1990 t/m augustus 1991 (einde project)
Werkzaamheden: data-entry werkzaamheden voor de afdeling Dienst Openbare Werken
Diverse uitzendbureau’s
Periode: juli 1983 t/m december 1988
Werkzaamheden:
Data-entry en administratief medewerker.
Bank Mees en Hope
Periode: juni 1981 t/m juni 1983 (einde project)
Werkzaamheden:
Data-entry en administratief medewerker.
Diverse uitzendbureau’s
Periode: juli 1977 t/m juni 1981
Werkzaamheden:
Diverse functies, waaronder Medewerker Klacht Registratie Brandsteder Electronics (SONY), koerier XP Express, restaurant medewerker (Ahold Distributie Centrum)
Opleidingen: 1972 – 1976 Katholieke Mavo Noord 4 jaar
Diploma: ja
Vakkenpakket: Nederlands, Duits, Engels, Biologie, Wiskunde en Aardrijkskunde
1976 – 1977 Havo 1 jaar Waterland College
Diploma: nee
Vrijwilligerswerk:
Periode: december 2009 tot januari 2011
Werkzaamheden:
Assistent squashtrainer, het opleiden van jeugdtalenten in de regio Amsterdam in opdracht van Next Squash.
Periode: medio 2005 t/m december 2005
Werkzaamheden: het bijstaan van minder valide bewoners van een tehuis tijdens uitstapjes
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
1-10-1998 tot 30-6-2005
debitel Nederland functie: Senior Medewerker Kaartbeheer
Periode: 2002 – 2005 werkzaamheden:
Het registreren en invoeren van klantorders, het adviseren van grote klanten, tevens het aanspreekpunt voor de afdeling verkoop/dealerservice m.b.t. nieuwe verkoopacties. Voorraad bewaken bij verkooppunten, het uitgeven van mobielenummers, nummerreeksen toekennen, het beantwoorden van externe en interne vraagstukken. Registratie en blokkeren simkaart i.v.m. verlies/diefstal.
Periode: 2000 - 2002 functie: Senior Medewerker Klantenservice
Werkzaamheden:
Callcenter agent, zowel inkomend als uitgaand alle voorkomende klantvragen beantwoorden, klant offertes voorleggen en het invoeren daarvan.Tevens het inwerken van nieuwe collega’s. Verantwoordelijke voor training on the job.
Periode: 1998 – 2000
Functie: Administratief Medewerker (Order Entry)
Werkzaamheden:
Het invoeren van nieuwe klantgegevens, simkaart wissels, opzeggingen, abonnementswissels. Het verwerken van contractsovername. Het verweken van nummerportering* verzoeken, en het inwerken van nieuwe collega’s.
06-01-2006 tot 01-09-2009
Periode: januari 2006 t/m mei 2006
Functie: Medewerker Verhuisservice
Werkzaamheden: het invoeren van afwijkende verhuisopdrachten en het registreren van de InternetPlusBellen (VOIP) problemen
Periode: juni 2006 t/m januari 2007
Functie: Medewerker Telefoonteam
Werkzaamheden:
Het eerste contact leggen met zeer geïrriteerde klanten, dit in verband met de aanloop problemen (klachten) omtrent InternetPlusBellen (VOIP) tevens het invoeren daarvan.
Periode: februari 2007 tot augustus 2009
Functie: Senior medewerker klachten afdeling
Werkzaamheden:
Behandeling van geëscaleerde klachten, die ingediend werden via Raad van Bestuur, consumenten programma’s als Kassa (Vara) en Radar (Tros) mediavoorlichting, en/of Rechtsbijstand (Achmea, SRK). Dit betrof klachten op het gebied van InternetPlusBellen (VOIP), ADSL, televisie van KPN, en tevens Planet/Het Net hieronder viel ook het behandelen van schadeclaims. Het aansturen van technische en financiële afdelingen en ontevreden klant aan de balie te woord staan.
Meer over mij
Werkgebied