Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Kelly Zemering

Kelly Zemering

Personalia

Leeftijd
34 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Direct op zoek naar een nieuwe baan. Liefst met doorgroei mogelijkheid en een uitdaging om mij nog verder te ontwikkelen.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • receptionist
Sector(en):
  • Horeca
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

December 2012 - juni 2014
Bedrijf : 4* Worldhotel Grand Winston
Functie : Shiftleader front office
Plaats : Rijswijk
Als shiftleader front office waren mijn taken het goed
leiden van de dienst en het aansturen van mijn
collega’s. o.a. zorgde ik voor de communicatie met de verschillende afdelingen. Regelmatig was ik ook eindverantwoordelijke als manager on duty. Administratieve taken behoorde ook tot mijn taken pakket.

Juni 2011 - november 2012
Bedrijf : 4* Worldhotel Grand Winston
Functie : Receptioniste front office
Plaats : Rijswijk Als receptioniste waren mijn taken het in en
uitchecken van de gasten. Ook was ik verantwoordelijk om mijn gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te verzorgen. Administratieve taken behoorde ook tot mijn taken pakket.

Januari 2011 - mei 2011
Bedrijf : De Rotterdam B.V. (SS Rotterdam)
Functie : Customer service steward (stage)
Plaats : Rotterdam
Als leidende functie customer service steward was ik
verantwoordelijk voor het goed informeren van de gasten aan boord en administratie verwerken. Andere taken die ik hier heb verricht waren het verzorgen van vergaderingen. Ook heb ik stagiaires van het 1e jaar toerisme begeleid. Ook heb ik een koffiecorner opgezet en de stagiaires opgeleid om hierin werkzaam te zijn.

Juli 2009 – december 2009
Bedrijf : 2*- 4*Dema Hotels International
Functie : Receptioniste en reserveringsmedewerker (stage)
Plaats : Antwerpen (België)
Hier ben ik begonnen op de reserveringsafdeling die
verantwoordelijk is voor de reserveringen van de toen 4 hotels van de hotelgroep. Mijn taken waren het verwerken van binnen komende reserveringen, e-mails beantwoorden en alle administratieve taken die er bij kwamen. Als receptioniste stond ik in het 3* Diamond hotel. Hier was ik verantwoordelijk voor het in en uit checken van de gasten en zorgen dat ze een zo aangenaam mogelijk verblijf hadden. Ook was ik hier verantwoordelijk voor de hotel bar.

Opleidingen

Opleidingen:
MBO niveau 4 Horeca ondernemer/ manager op het Zadkine Horeca & Toerisme (hotelschool) te Rotterdam
VMBO - TL economie op het Krimpenerwaard college te Krimpen aan den IJssel

Diploma’s en certificaten

Certificate Pitching and Winning – Professional Selling Skills in Hotel Sales
Certificate Quality in Professional Reservation Sales
Certificate Professional Up-Selling in Room Reservations
Certificate Customer service 360° Making the “Service Delivery Difference”
Certificaat Bedrijfshulp verlener + AED
Diploma Horeca ondernemer / manager MBO niveau 4 (hotelschool)
Certificaat Sociale hygiëne
Diploma VMBO - TL economie

Meer over mij

Werkgebied

  • Rotterdam 25km
Talentcard®