
Personalia
- Leeftijd
- 54 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
PERSOONLIJKE KWALITEITEN:
Enthousiast Assertief Leergierig Analytisch
Zelfstandig Sociaal Flexibel Gestructureerd
Organiserend Punctueel Duidelijk Stressbestendig
Aansturend Meedenkend Communicatief
Klantvriendelijk en Klantgericht Gemotiveerd en Motiverend
Met al mijn kwaliteiten en ervaring op zoek naar een leuke en uitdagende baan.....
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
TouchPro Europe Office Manager
7/2014 – Werkzaamheden: o.a. alle werkzaamheden m.b.t. opleidingen ontwikkelen
(15 uur per week) Inplannen supervisies-workshops-examens, jaar planning, facturatie, klantencontact onderhouden, debiteuren/crediteurenbeheer, voorbereiden boekhouding, volledige kantoor administratie beheren.
OSM Distribution Office Manager
7/2013 – 7/2014 Werkzaamheden: o.a. facturatie, klantencontact onderhouden, debiteuren/crediteurenbeheer, planning, voorbereiden boekhouding, volledige kantoor administratie beheren.
VPInstruments Office Manager
12/2011 – 7-2013 Werkzaamheden: o.a.Offertes/orders maken, facturatie, klantencontact onderhouden, serviceafhandeling, debiteuren/crediteurenbeheer, voorbereiden boekhouding, personeelszaken, uren registratie, salaris voorbereiden, beurzen voorbereiden, volledige kantoor administratie beheren.
Heuvelman Hout Verkoop binnendienst
04/2008 – 02/2009 Werkzaamheden: offertes maken, orders invoeren, klantencontact onderhouden, klachtenafhandeling, verkoop actie bedenken, uitvoeren en nabellen, administratieve ondersteuning op diverse afdelingen.
FSSE BV Manager
Fire & Safety Solutions Europe BV Werkzaamheden: begeleiden werknemers, alle P&O werkzaamheden,
02/2007 - 03/2008 planning, facturatie, debiteurenbeheer, VCU opzetten, acquisitie, klantencontacten onderhouden, overeenkomsten realiseren, werving en selectie en alle verdere werkzaamheden om continuïteit en groei te realiseren.
Present Detachering BV Manager
06/2006 – 12/2006 Werkzaamheden: opzetten en verder opbouwen van detacheringbureau. Contact met opdrachtgevers, inleenovereenkomsten bespreken en maken. Kandidaten binnenhalen voor detacheren/W&S/uitzenden, contracten, matchen, prijsafspraken, urenregistratie..etc.
P & R Automatisering Administratief/commercieel medewerker
10/2002 – 09/2005 Werkzaamheden: inkoop, verkoop, offertes maken, facturatie, debiteurenbeheer, urenregistratie, postafhandeling, werkzaamheden inplannen en alle andere voorkomende administratieve werkzaamheden.
Woonplus Schiedam Mutatie opzichter via Yacht technology
10/2000 – 06/2002 Werkzaamheden: mutatie en klachten bezoeken afleggen, registratie mutatie en bijbehorende correspondentie en opdrachten naar aannemers, overleg met afdeling verhuur, controle op openstaande opdrachten van aannemers en werkzaamheden en afspraken hierover bewaken.
Randstad Uitzendbureau Intercedente
11/1999 – 09/2000 Werkzaamheden: hout/metaalsector, binnenhalen uitzendkrachten en opdrachten van bedrijven, sollicitatie- en functioneringsgesprekken voeren, matchen, urenregistratie, prijsafspraken maken, klanten en werkplek bezoeken.
Stichting Volkswoningen Medewerker technisch beheer
06/1997 – 10/1999 Werkzaamheden: beheren klachtentelefoon, verwerken van klachten, doormelden naar aannemers, bewaken openstaande meldingen, overleg met opzichters en aanverwante ondersteunende en administratieve werkzaamheden
Opleidingen
TouchPro Zwangerschaps-stoelmasseur CERTIFICAAT 2014
12 Collect Commercieël Credit Controller CERTIFICAAT 2011
TouchPro stoelmasseur DIPLOMA2010 / licentie
V.I.L./V.C.U. DIPLOMA 2007
I.S.W. Office management DIPLOMA 1996
MTS voor de Meubilerings- en Houtbedrijven DIPLOMA 1991
Studierichting:Houthandel
Specialisaties: Commerciële houthandel, Complete keukeninrichting
M.A.V.O. D-niveau DIPLOMA 1987
Vakkenpakket: Nederlands, engels, wiskunde, economie, biologie, tekenen.
Alle opleiding in Rotterdam gevolgd
Meer over mij
Werkgebied


