Personalia
- Leeftijd
- 64 jaar
Skills, Digitale vaardigheden
Skills, Soft skills
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Als Adviseur / Relatiebeheerder heb ik een sterke focus op het behalen van resultaten. Ik werk graag met en voor mensen en heb geen negen tot vijf mentaliteit. Heb oog voor kwaliteit en details en als ik eenmaal ergens aan begonnen ben, ben ik niet makkelijk te stoppen. Ben eigenwijs maar weet dit positief te gebruiken. Mijn ervaring is zeer breed te noemen, Mijn ambitie gaat uit naar een functie in de particuliere of zakelijke dienstverlening. Omdat in dit werkgebied mijn ervaring en competenties het best tot hun recht komen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Doorzetter, tikkeltje eigenwijs, ga graag met mensen om
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2016/2017
Fintrex
Klantadviseur Welzorg inbound
•Als klantenservice medewerker Welzorg (een organisatie die gespecialiseerd is in het leveren van revalidatie hulpmiddelen), beantwoord ik telefonisch de meest uiteenlopende vragen van klanten. Tijdens het gesprek ben ik in staat om met de beste oplossing te komen welke passend is voor de huidige klantsituatie. De informatie en verdere gegevens die voortvloeien uit het gesprek leg ik vast in de daarvoor beschikbare systemen. Ik spreek elke dag verschillende soorten klanten (particulieren en hulpverleners) aan de telefoon. Ieder met een eigen vraag, klacht of uitdaging.
Klantadviseur Zilveren Kruis inbound
•Het behouden van klanten, het verwerken van wijzigingen en het binnenhalen van nieuwe klanten.
2015- Callstars
Funcite: Retail Coach
Werkzaamheden: Het begeleiden en managen van de Callstarsstore
2013-2014 - Uw Advies BV
Functie: Adviseur Minderloonbeslag
Werkzaamheden: Het actief werven van bedrijven die medewerkers in dienst hebben die loonbeslag opgelegd hebben gekregen, zodat deze medewerkersgebruik kunnen maken van onze diensten. Het regelen van beurzen waar we ons product konden presenteren.
Resultaat: Op een beurs van 2 dagen, het maken van 35 terugbel afspraken
1980-2012 - KPN
2008-2012 - Shared Service Center Management Information
Functie: Consultant Management Informatie(relatiebeheerder)
Werkzaamheden: Procesbeheer bij het ontwikkelen van nieuwe informatieproducten
en van bestaande informatieproducten voor KPN’s management.
Financieel resultaatverantwoordelijk voor de eigen trajecten.
Relatiebeheer met diverse interne KPN afdelingen
Resultaat: Het uitzetten van de Management Letter Consumenten Markt (196 pagina’s)
Welke werd vervangen door Cognos rapporten.
2007- 2008 - IT Finance
Functie: Adviseur/Controller
Werkzaamheden: Control werkzaamheden Stafafdelingen.
Verantwoordelijk voor de informatievoorziening binnen de IT-afdeling van KPN.
Vertegenwoordiger namens IT- afdeling van KPN binnen diverse projectgroepen
om formats van managementrapportages KPN breed op één lijn te krijgen.
Resultaat: Het terugdringen van handmatige rapporten met 50%. Waardoor de financiële resultaten twee dagen eerder gepubliceerd konden worden. Het maken van Balance scorecard voor alle afdelingen met bijbehorende KPI’s en definities.
2006-2007 - Mobiel Finance Control Planning & Reporting
Functie: Senior medewerker Bestuurlijke Informatie
Werkzaamheden: Analyseren van management informatie
Opzetten en maken van managementrapportages
Uitvoeren van interne klantonderzoeken
Aanspreekpunt voor diverse KPN afdelingen
Het formuleren en maken van Balance Scorecards met alle facetten.
2001-2006 - Services Assortiment Introductie Beheer
Functie : Senior Informatiespecialist.
Werkzaamheden: Verwerken van datastromen in Excel
Opzetten en maken van managementrapportages
Afdelings financiën en cijfermatig jaarplan
Resultaat: Het maken van rapporten voor de raad van bestuur van KPN op het gebied van product introducties.
1996-2001 Telecom Retail
Functie: Interim-manager Primafoon
Werkzaamheden: Managen van winkels zonder manager, Verbeteren van de performance van slecht draaiende winkels.
Opleiden en begeleiden van nieuwe managers.
Resultaat: Primafoon Terneuzen in drie maanden tijd van slecht draaiende winkel naar winkel van de maand( best scorende winkel van Nederland op basis van acties)
1989-1996 - Telecom, Retail
Functie: Primafoon-manager Regio West Brabant Zeeland
Resultaat: Tijdens vijf jarig bestaan Primafoon Roosendaal door middel van acties de omzet met 90% verhoogd.
1980- 1989 - Centrale Directie
Vervullen van diverse administratieve en commerciële functies op het hoofdkantoor van KPN in Den Haag en in de Telecom regio Breda
Opleidingen
Opleidingen
2017 Hofelijk finanacieel WFT Basis
2016 Hofelijk finanacieel WFT Zorg
2015 Avans Plus Financieel Adviseur
2010/2011 NCOI HBO Informatie management/
Module Business Informatie Plan
1985-1987 ISW Industriële marketing / NIMA-A
1972-1978 HAVO
Cursussen Opleidingsinstituut Cursusbenaming
2010 Stanton/Rijksuniversiteit - Goldlabel Standard Reporting
Groningen
2009 Finance Academy - Finance 4 Non Financials
1997 Boertien en Partners - Selectievaardigheden
1992 Boertien en Partners - Commercieel management
KPN Telecom Diverse Primafoon en Management opleidingen
Automatisering Microsoft Office , Cognos, Sharepoint en Outlooksoft
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Koken, reizen, film en sport