Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Yvonne Moratis

Yvonne Moratis

Personalia

Leeftijd
60 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Hobby's/vrijetijdsbesteding
Mozaïek, binnenhuisarchitectuur, kunstgeschiedenis, antiek, reizen, dansen, koken

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Onderwijs
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

Rijnmond NetWerkt, Rotterdam
december 2013 – heden
Verantwoordelijke projectadministratie
- Ondersteunen en assisteren projectleider en netwerkregisseur
- Voorbereiden en notuleren van diverse overleggen
- Projectadministratie bijhouden
- Contacten onderhouden met scholen, gemeente en kenniscentra over deelnemers

Intermax Managed Hosting B.V., Rotterdam
oktober 2013 – november 2013
Receptioniste
- Ontvangen van bezoek, behandelen inkomende en uitgaande post, verzorgen van lunches, bestellingen en
bijeenkomsten (tijdelijke vervanging van de vaste receptioniste)

ZsaZsa en Zusje mozaïek, Rotterdam
januari 2012 – januari 2014
Eigenaar
- Maken van objecten en uitvoeren van projecten in (glas)mozaïek en epoxyhars

Gemeente Rotterdam, Programmabureau Duurzaam, Rotterdam
maart 2011 – december 2011
Stafmedewerker
- Ondersteunen en assisteren programmasecretaris
- Voorbereiden en notuleren van diverse overleggen, o.a. MT, Board en Council van het Rotterdam Climate
Initiative, Wethoudersstaf Duurzaam, Directieoverleg Duurzaam
- Correspondentie: wethoudersbrieven, agendaposten wethouder

Gemeente Rotterdam, Gemeentewerken, afdeling Begraafplaatsen en Crematorium, Rotterdam
september 2005 – maart 2011
Officemanager (2005 – 2007)
Teamleider Administratiekantoor (2008 – 2011)
- Voorbereiden en notuleren MT-vergaderingen
- Overleg en afstemming met gemeentebelastingen
- Facturatie van graf- en crematierechten in BPA4All
- Procedures en werkwijzen voor secretariaat en administratiekantoor formuleren en implementeren
- Schriftelijk en mondeling contact met burgers, uitvaartondernemers en gemeentebelastingen
- Procedures aanpassen n.a.v. wetswijziging
- Leidinggeven aan 8 medewerkers
- Planning rooster ter vervanging van baliemedewerkers begraafplaatsen
- Voeren van functionerings- en verzuimgesprekken
- Overleg met afdeling financiën m.b.t. inning van grafrechten
- Lid managementteam

Gemeente Rotterdam, Gemeentewerken, afdeling Waterhuishouding, Rotterdam
augustus 2002 – augustus 2005
Secretaresse
- Agendabeheer afdelingshoofd en subhoofden
- Correspondentie, o.a. (wethouders)brieven
- Voorbereiden en notuleren van diverse overleggen
- Archivering

Diosynth N.V. (Organon), Moeders voor Moeders, Oss (standplaats Rotterdam)
juni 2002 – april 2003
Informatrice
- Werving zwangeren die hun urine willen verzamelen en afstaan aan “Moeders voor Moeders” o.b.v. jaarlijks
vastgesteld aantal deelneemsters
- Bezoeken van de kandidaten die zich aanmelden en testen van hun urine op voldoende aanwezigheid van
zwangerschapshormoon hCG
- Informeren van kandidaten over de werkwijze van de inzameling, invullen van inschrijfformulier en de
organisatie volgens de richtlijnen op hoogte stellen
- Bezoeken van (huis)artsen, verloskundigen, gynaecologen, consultatiebureaus, apotheken t.b.v. werving
kandidaten (promotiemateriaal beschikbaar)
- Lezingen organiseren over doel en werkzaamheden van “Moeders voor Moeders”
- Administratie bijhouden om de organisatie inzicht te geven in de resultaten die bereikt zijn
- Bijwonen vergaderingen en bijeenkomsten met als doel informatie en adviezen uitwisselen

Ocean Atlantic Logistics B.V., Rotterdam
2000 – 2002
Administratief medewerker
- Administratieve ondersteuning directie
- Agendabeheer
- Archivering

Geriatrisch Centrum Stadzicht, Rotterdam
1991 – 2000
(Medisch) Secretaresse
- Agendabeheer en secretariële ondersteuning directeur patiëntenzorg en hoofd verplegingsdienst
- Secretariële ondersteuning verpleeghuisartsen, maatschappelijk werkers en fysiotherapeuten
- Verzorgen van correspondentie, o.a. artsenbrieven, uitwerken medische verslagen screeningsonderzoek
- Voorbereiden en notuleren van diverse overleggen, o.a. directieoverleg en verplegingsdienstoverleg
- Ambtelijk secretaris van de cliëntenraad van het geriatrisch verpleeghuis

Deli Universal N.V., Rotterdam
1987 – 1991
Secretaresse
- Secretariële en administratieve werkzaamheden t.b.v. de financiële afdeling

Bataafsche Teekenmaatschappij B.V., Rotterdam
1983 – 1987
Secretaresse
- Secretariële en administratieve werkzaamheden t.b.v. algemeen directeur en art director

Randstad Uitzendbureau, Rotterdam
1983
Diverse secretariële en administratieve functies

Opleidingen

1976 - 1983 HAVO, City College Sint Franciscus, Rotterdam
1987 – 2007 Diverse cursussen o.a. Microsoft Office, Patiënten-V, SIVIS, Oracle, BPA4All
2007 Officemanagement, Schouten & Nelissen
2008 – 2009 Diverse trainingen bij Gemeentewerken, Rotterdam: o.a. voeren van functioneringsgesprekken
en verzuimgesprekken

Meer over mij

Werkgebied

  • Rotterdam 10km
Talentcard®