
Personalia
- Leeftijd
- 48 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Sterk in organiseren en plannen, flexibel, creatief, communicatief, energiek, gedreven en resultaatgericht. Weet mensen in beweging te krijgen en ze met mijn enthousiaste houding te motiveren en overtuigen, goede teamspeler, sociaal en betrokken bij collega’s en organisatie
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
04-2013/01-2014 Consultant / Project Manager – NetWyse ASP
Automatiseringsbedrijf van de Vereniging van Netwerk Notarissen (NNCO).
Verantwoordelijk voor het opzetten van een nieuwe telefonie service afdeling gericht op een mobiele of VoIP omgeving met als doel kostenbesparing en de aangesloten notariskantoren te ontzorgen. Project Manager rapporteert aan Directie:
• Definiëren van de projectomvang en het schrijven van de business case
• Opstellen van de projectplanning, voortgang bewaken en waar nodig tussentijds bijstellen
• Managen van het begrotingsbudget
• Analyses maken van de huidige telefonieomgeving bij notariskantoren
• Advies uitbrengen op basis van de analyseresultaten
• Actief deelnemen aan het Management Team
• Trainen van medewerkers hoe te moeten werken met het Broadsoft platform
• Bedenken en uitvoeren van marketingmateriaal en inzetten van de juiste communicatiemiddelen
09-2012/12-2012 Project Management Officer, Florensis B.V.
Leverancier van hoogwaardig uitgangsmateriaal en biedt oplossingen voor de professionele tuinbouw. Project Management Officer rapporteert aan Project Manager:
• Opstellen en tussentijds bijwerken van de projectplanning afhankelijk van de situatie gedurende het
implementatieproces van een nieuw software systeem
• Verantwoordelijk voor de organisatie en begeleiding van het trainingstraject
• Uitzetten communicatielijnen en bijhouden van de activiteiten
• Voortgang bewaken om de kwaliteit van het project te waarborgen
• Schrijven en vertalen van projectdocumentatie zoals werkinstructies
08-2011/08-2012 Diverse projecten
• Event Manager – CongresArchitect
• Office en Hospitality Services – CAK
01-2009/07-2011 Project Manager of Campaign Marketing Services, Asentus Europe B.V.
Internationale aanbieder van evenement, training en marketing services. Project Manager rapporteert aan de Senior Project Manager Campaign Marketing Services:
• Adviseren en uitvoeren van on- en offline marketingacties en communicatie uitingen
• Community building; relatiebeheer van interne en externe klanten
• Toepassen van e-mailmarketing gebruikt om commerciële uitingen te sturen en klantloyaliteit te vergroten
• Inzetten van telemarketing om de klantwensen en –behoeften te bepalen om vervolgens op gerichte wijze
de klant bedienen
• Actualiseren website en web content, tekst schrijven en updaten
• Social media onderhouden, updaten en acties bedenken
• Organiseren van evenementen, netwerkbijeenkomsten en online trainingen
• Opstellen en bijwerken van de projectplanning
• Signaleren van knelpunten in processen en daarvoor oplossingen aandragen en uitvoeren
• Budgetbeheer en –bewaking
• Managementrapportages maken, eindresultaat presenteren aan de klant
01-2006/12-2008 Event Manager, Asentus Europe B.V.
Internationale aanbieder van evenement, training en marketing services
• Verantwoordelijk voor het gehele logistieke proces van (internationale) evenementen en (online) trainingen
• Opstellen en beheren van projectbudgetten en evenementenkalender
• Bedenken en uitvoeren van eventmarketing acties, inzetten van social media
• Relatiebeheer; contact met klanten, leveranciers, cateraars en dergelijke
• Contractmanagement; tariefafspraken maken en onderhandelen met leveranciers
• Onsite coördinatie en personeel aansturen
• Draaiboeken en reisinformatie handleidingen schrijven
• Evaluatierapportages en presentatie maken
09-2003/12-2005 Management Assistent, Nationale Nederlanden
Aanbieder van verzekeringen, hypotheken en pensioenoplossingen voor particulieren en ondernemers
• Agendabeheer, afspraken maken, optreden als gastvrouw van het Management team
• Vergaderingen voorbereiden, notuleren en toezien op uitvoering van acties.
• E-mail en documentenbeheer
• Officemanagement en huisvesting zoals kantoorartikelen bestellen
• Organiseren en coördineren van diverse interne en externe activiteiten
• Schrijven en redigeren van de interne nieuwsbrief
Opleidingen
1998 – 2002 HEAO-CE, Haagse Hogeschool te Den Haag.
Afstudeervariant: International Management, HBO diploma: januari 2002
1993 – 1997 MEAO-CE, Triborgh College te Tilburg, MBO diploma:1997
1989 – 1993 MAVO, Michael Mavo te Waalwijk, MAVO diploma: 1993
Meer over mij
Werkgebied


