Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Maria Kuijpers

Maria Kuijpers

Personalia

Leeftijd
61 jaar

Video

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Expertise
Agenda beheer, verzorgen mailingen, zakenreizen, meetings, controleren en goedkeuren urenregistratie, onderhouden klantcontacten, regelen telefonie en overige facilitaire zaken.
Opstellen en controleren offertes.
Notuleren en actielijst bewaken.
Contactpersoon medewerkers, beheren personeelsdossiers. Begeleiden en opleiden nieuwe medewerkers. Ziekmeldingen, beter meldingen, contact re-integratie en Arbo diensten. Plannen en aansturen diverse groepen medewerkers. Controleren Cv’s medewerkers voor detachering.
Leasewagenpark beheer, mobiele telefoon beheer.
Debiteurenbeheer, Inboeken facturen, crediteurenbeheer, verwerken urenstaten, facturering, systeembeheer, website onderhouden. Eerstelijns contact met klanten en medewerkers.
Regelen teambuilding activiteiten en meetings, vooral voor grotere groepen klanten en medewerkers.

Over mijzelf
Jarenlange ervaring na een HBO opleiding als allround secretaresse en management assistent
MS-office heeft bijna geen geheimen meer voor mij zowel in oudere of de nieuwste versie.
Zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Uiteenlopende administratieve en communicatieve activiteiten zijn mij op het lijf geschreven.
Overzicht houden op mijn werkzaamheden is mijn tweede natuur.
Zeer zelfstandig maar ook een echte teamspeler.
Pro actief meedenken in de ondersteuning en verbeteringen voorstellen.
Als team je inzetten voor verdere groei en professionalisering van een organisatie;
Kortom, een echte spin in het web.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2007 – 01-01-2014: Ordina B.V. te Nieuwegein. Management assistente/directiesecretaresse.
1999 – 2007: Telengy B.V te Eindhoven. Administratief medewerkster/secretaresse
1998 – 1999 Origin B.V. te Eindhoven. Secretaresse migratieproject
1993 – 1998 Gran Dorado te America. Medewerkster Horeca algemeen
1985 – 1989 Philips Medical Systems in Best. Printmonteuse
1982 – 1985 Diverse. Uitzendbureaus

Opleidingen

2000 Management Assistent
1999 Administratief Assistent
1998 Basiskennis Boekhouden
1985 Basiskennis Belastingen
1982 HAVO
1979 MAVO
1998 – 2013 Basiskennis ICT, Slimmer werken, Kernkwadranten, Social Media, offertes schrijven, verkooptechnieken horeca.

Meer over mij

Werkgebied

  • Asten 50km
Talentcard®