Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van jacqueline Verrijth-Linders

jacqueline Verrijth-Linders

Personalia

Leeftijd
57 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Goede zelfkennis, rechtvaardig, eerlijk, gedreven, begaan, meelevend, perfectionistisch. Mijn minder goede kant dat ik moeite heb met onrechtvaardigheid en autoriteit.
Ik ben een echte dienstverlener.

Ik ben beschikbaar voor 2 hele dagen per week, maandag en donderdag.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2015 - 2018 Medewerkster Burgerzaken gemeente Geldrop-Mierlo. Alle voorkomende werkzaamheden voor wat betreft de eerste lijn. receptie, telefonie en balie werkzaamheden.

2015 Eigenaresse Hairstyling bij Haar

2014-2015 Diverse gemeenten op uitzendbasis, gemeente Nederweert, Deurne, Someren, Horst aan de Maas, Geldrop-Mierlo. Diverse werkzaamheden binnen het KCC, van telefooncentrale, receptie, balie en backoffice werkzaamheden.


2014 – 2014 : Gemeente Geldrop-Mierlo, afdeling Burgerzaken, Balie; het aanvragen van
rijbewijzen, paspoorten, identiteitsbewijzen, legaliseren van handtekeningen, VOG's aanvragen, bewijs van
in leven zijn, verhuizingen muteren, uittreksels verstrekken zowel GBA als Burgerlijke Stand, inname en uitgiften reisdocumenten en rijbewijzen, omwisselen buitenlandse rijbewijzen. Aannemen van stukken voor 1e inschrijvingen.
Receptie; het aanspreken van burgers, vragen beantwoorden en als gastvrouw
fungeren. Telefonisch Informatie Centrum; alle binnenkomende telefoontjes
beantwoorden in de breedste zin van het woord. (Tijdelijke aanstelling via
uitzendbureau)

2013-2014 : Nimagen BV, Order entry; telefonische- en e-mail orders aannemen, pakbonnen
maken, inboeken, factureren, orders controleren, inpakken en verzenden. Verder alle
voorkomende administratieve werkzaamheden.


2012-2013 : Gemeente Bergen, 1e lijnsmedewerker Klant Contact Centrum. Receptie; het
aanspreken van burgers, vragen beantwoorden en als gastvrouw fungeren. Het
uitreiken van de aangevraagde reisdocumenten en rijbewijzen.
Telefonisch Informatie Punt; alle binnenkomende telefoontjes beantwoorden in de
breedste zin van het woord. Alle voorkomende werkzaamheden aan
de servicebalie/receptie en telefooncentrale.

2010 – 2012 : Gemeente Horst aan de Maas, medewerkster front-Office; het aanvragen van
rijbewijzen, paspoorten, identiteitsbewijzen, legaliseren van handtekeningen,
verhuizingen muteren, uittreksels verstrekken zowel GBA als Burgerlijke Stand
Ambtenaar Burgerlijke Stand; huwelijken voltrekken, geboorte- overlijdens- en
Huwelijksaangiften/akten opmaken. Erkenningsakten opmaken. Alle verdere
voorkomende werkzaamheden. Lid van de OR binnen deze gemeente gedurende
2 jaar.
Oktober 2010 : Vrijwilligerswerk bij de Wereldkampioenschappen Turnen in Rotterdam. Het
begeleiden van buitenlandse turners/turnsters en het in goede banen leiden van
hun trainingstijden, vervoerszaken begeleiden en het zoeken naar oplossingen bij problemen.

2006 – 2009 : Gemeente Sevenum, 2006-2007 telefoniste/receptioniste,
Administratief medewerkster. Alle voorkomende werkzaamheden
binnen de receptie. Januari 2008 medewerkster front-Office, ambtenaar
Burgerlijke Stand; het aanvragen van rijbewijzen, paspoorten, identiteitsbewijzen,
legaliseren van handtekeningen, verhuizingen muteren, uittreksels verstrekken zowel
GBA als Burgerlijke Stand. Alle voorkomende werkzaamheden voor de balie en
ook BackOffice werkzaamheden; muteren van migraties en immigraties, muteren
van GBA gegevens.

2005 – heden : CenterParcs het Heijderbos, entertainment, het verzorgen van
live-shows in zowel zang, dans en animatie/presentatie. Bingo-avonden,
spelavonden. Zangavonden presenteren en zingen/dansen/animeren.

1995-2005 : CenterParcs het Meerdal, entertainment. Hier heb ik op
diverse afdelingen gewerkt op de afdeling front-Office:
 Kids-klub; het organiseren en begeleiden van activiteiten met kinderen tot 12 jaar.
 Kindertheater PéPéTéVé; het spelen van voorstellingen en activiteiten in de rol van Woops de Wave. Theatervoorstellingen voornamelijk voor kinderen
 Receptie; als front-Office medewerkster gasten te woord staan, vragen beantwoorden, telefoongesprekken voeren, mutaties verwerken
aankomsten voorbereiden, boekingen verzorgen, klachten afhandelen,
activiteiten promoten en toeristische informatie verstrekken
 Receptie; vervangen leidinggevende
 Entertainment; het verzorgen van liveshows in zowel zang, dans en animatie
 Operational Office; alle ondersteunende werkzaamheden voor diverse managers, agendabeheer, post verzorgen/verwerken, mutaties verwerken, diverse computerwerkzaamheden, voorbereiden van bijeenkomsten, koffie verzorgen, notulen uitwerken

2000-2002 : Eurotech, receptioniste, administratief medewerkster; telefoon aannemen aan een
centrale, werkorders inboeken, pakbonnen verwerken, facturatie verzorgen en
controleren..

1993-1995 : Truck & Trailer Service Venlo, receptioniste/telefoniste,
Administratief medewerkster

1991-1993 : Salon Hermanns Viersen (D), dames en heren kapster

1988-1991 : Hairstyling Michel Panningen, dames en heren kapster

1986-1988 : Salon Hermanns Viersen (D), dames en heren kapster

1984-1986 : De Herenkappers Venlo, dames en heren kapster

Opleidingen

2007-2008 : BOBZ bestuursacademie Zuid Nederland
Diploma: ja

1991-1992 : Secretaresse opleiding Nederlands, Instituut Scheidegger
Diploma: ja

1983-1985 : Kappersopleiding, Blerick-Venlo
Diploma: ja

1979-1983 : LHNO, Kapelveld Panningen
Diploma: ja
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Wiskunde, Gezondheidszorg,
Tekenen, Lichamelijke Opvoeding.


Cursussen:



2012 : Workshop omgaan met agressie, gemeente Bergen
Training WABO en vergunningen, gemeente Bergen

2011 : Cursus GBA, Segment-groep
Certificaat: ja

2009 : Module Bouwen en Wonen, Segment-groep
Certificaat: ja

2009 : aanvulling Burgerlijke Stand, Segment-groep
Certificaat : ja

2009 : omgaan met agressie, gemeente Sevenum

1992 – 2005 : Diverse cursussen, interne training Center Parcs.
Klachtenafhandeling, gastvriendelijkheidstraining, communicatieve
vaardigheden, commerciële vaardigheden.
Certificaten: ja

1993 : Cursus Windows en Excel, computerwork


Computervaardigheden:

Word, Excell, Centric/Cypers, Key2Burgerzaken, AccountVieuw, Outlook,
GIS4Web.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Zingen in een koor en solo optredens, dansen, hardlopen, bezig zijn, wandelen, genieten!

Werkgebied

  • Oostrum 50km
Talentcard®