
Personalia
- Leeftijd
- 67 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Gelukkig verkeer ik in goede gezondheid, ben nooit ziek en ook niet geweest, sterk gemotiveerd. Momenteel stelt de overheid € 20.000 loonsubsidie ter beschikking voor de werkgever bij aanname van mensen ouder als 55 jaar verdeeld over 3 jaar. Ook stelt de overheid een financiële vergoeding ter beschikking van € 750 voor een studie of opleiding.
Voor de bemiddelende instantie is het mogelijk een bemiddelingsfee te ontvangen, welke kan oplopen tot € 1500, bij aanname van een jaar. Dit word verstrekt via het UWV.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaringen.
2012 – 2013 Gemeente Boxmeer/Stichting Actief/RMB Land van Cuijk
Werkleider in een gezamenlijk project van het RMB Land van Cuijk, de Gemeente Boxmeer en Stichting Actief Boxmeer met een commerciële partij.
In dit project heb ik mensen begeleid met een afstand tot de arbeidsmarkt. Mensen uit de WWB werden door de afdeling sociale zaken van de gemeente Boxmeer geplaatst in een werkgelegenheidsproject op het gebied van textielinzameling en verwerking. Hier werd getracht om deelnemers de basale zaken rond het werken aan te leren. Vaardigheden zoals op tijd komen, zich aan pauze en rusttijden houden, rekening houden met, samenwerken met collega’s, werken met opdrachten van en voor een werkgever vormden hierbij de rode draad. Ongeveer 35% van de deelnemers hebben van hieruit een weg naar werk gevonden. Dit project is per 31 december 2013 beëindigd. Trefwoorden in deze functie: samenwerken met klantmanagers sociale zaken, jeugdzorg, ggz, maatschappelijk werk, jobcoaches, schuldsanering en bewindvoering, uitzetting en ontruiming van woningen.
2011 – 2012 Intos Facilitair in Heijen. Teamleider Facilitair, en plaatsvervangend hoofd facilitaire dienst t.b.v. een groep van ongeveer 38 personen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Deze groep bestaat uit mensen met een verstandelijke beperking die begeleid wonen, mensen met een laag IQ die onder bewindvoering staan en mensen met een WWB of Wajong uitkering .
2008 - 2010 Hahebo Boxmeer
Verkoper en adviseur in kantoormeubelen, projectmeubilair, audiovisuele meubelen en apparatuur, magazijninrichtingen. Hier heb ik o.a. veel zaken gedaan op de Duitse markt. Het onderhouden van een verkoopstrategie, zoals het opzetten van mail acties en zorg dragen voor opvolging.
2003 – 2008 WM Computersupplies inclusief mijzelf verkocht aan Delo te Uden.
Door middel van deze verkoop volledig opgegaan in Delo. Binnen- en buitendienstfunctie bij Delo de functie als bedrijfsadviseur/verkoper in kantoormeubelen, projectmeubilair, audiovisuele meubelen en apparatuur bekleed.
1996 – 2003 Eigen onderneming WM Computersupplies
Het betrof hier een kantoorvakhandel welke alles rondom computers, zowel software als hardware en kantoorbenodigdheden leverde aan zakelijke ondernemingen door heel Nederland.
1980 – 1996 Nutreco International Boxmeer ( Voorheen Hendrix Fabrieken NV)
Hoofd intern magazijn, assistent inkoper facilitaire zaken, Intern transport leider t.b.v. diverse dochterondernemingen in Nederland.
1975 – 1980 Vroom & Dreesmann
Verkoper hardware
Hoofd logistieke stromingen subfilialen
Werkervaringen vakgebied
In april 2012 ben ik begonnen als werkleider in een gezamenlijk project van het RMB Land van Cuijk, de afdeling Sociale zaken van de Gemeente Boxmeer en Stichting Actief en een commerciële partij op het gebied van textielinzameling en verwerking. Aan dit textiel project hebben in 22 maanden 40 personen deelgenomen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Omdat ik bij deze commerciële partij een eenmanspositie bekleedde, moest ik samenwerken met diverse partijen, o.a. de afdeling Sociale zaken van de gemeente, het RMB Land van Cuijk en Stichting Actief. Tegelijkertijd moest er nog veel geregeld worden on the job, en kreeg ik te kampen met inbedding van het project door de commerciële partij. Toch hebben we een mooi resultaat van 35% uitstroom gerealiseerd. Ook trefwoorden als positiebepaling, standpunten inname, bewustwording van het appel wat op je gedaan wordt, plaatsbepaling aangeven, respect af dwingen en einddoelen vaststellen zijn in deze opdracht een rode raad geweest.
Dit project zal per 31 december a.s. worden stopgezet.
Bij Intos in Heijen ben ik 1 maart 2011 in dienst gekomen als Teamleider Facilitair en plaatsvervangend hoofd afd. Facilitair. Ondank grootse toezeggingen en een goed functioneren komt hier door reorganisatie en strategiewijziging bij Intos een abrupt einde op 1 december. Bij Intos ben ik wel in de gelegenheid gesteld om me in de schoonmaak te specialiseren hetgeen resulteerde in 4 diploma’s in 6 maanden. Het regelen, begeleiden, aansturen en controleren vind ik een leuke en fascinerende bezigheid.
In de periode bij Nutreco International te Boxmeer ( voorheen Hendrix Fabrieken) heb ik dagelijks sturing en leiding gegeven aan mensen met een medische handicap. Het betrof hier collega’s die een medische ingreep of behandeling achter de rug hadden,en daar door niet meer volledig arbeid konden verrichten. Bij Hahebo te Beugen ( Boxmeer) was ik verantwoordelijk voor de totale verkoop van gebruikt en nieuw kantoormeubilair, projectmeubilair, audiovisueel meubilair en apparatuur, magazijninrichtingen. Hierdoor erg veel contact met Duitse ondernemingen. Ook het marketing plan onderhouden en opvolgen was een van de taken die bij mijn werk hoorde. Daarnaast gaf ik dagelijks sturing en leiding aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Hier betrof het werkzaamheden op facilitair gebied, maar ook eenvoudige seriematige werkzaamheden. Ook het één op één begeleiden van deze cliënten bij bv. het vernieuwen en veranderen van een showroom behoort ook tot mijn werkzaamheden.
Vrije tijd
Sinds mijn 10e levensjaar speel ik 2 maal per week volleybal.
Na 10 jaren jeugdteams ( 10 tot 16 jaren oud) getraind en gecoacht te hebben, geef ik nu training aan de recreanten.
Vanaf 1991 ben ik 15 jaar lang ben ik secretaris-penningmeester geweest van Stichting Gemeenschapshuis Vortum-Mullem, waar ook de dagelijkse organisatie onder mijn hoede viel tot 2007. Dit hield in dat ik buiten de administratieve verantwoordelijkheid, zoals de BTW aangifte en de jaarlijks eindverantwoording ook een uitgebreid takenpakket had.
Deze taken waren o.a.:
1. Begrotingen en offertes op stellen.
2. Programma van wensen overleggen met klanten.
3. Ontvangst van gasten.
4. Inkoop.
5. Personeel en vrijwilligers.
6. Facturatie en vergoedingsregelingen.
7. Regel en wetgeving toepassen.
8. Schoonmaak.
9. Technisch onderhoud.
10. Verbouwingen.
11. En tot slot ook zelf meewerkend.
Opleidingen
Diploma’s.
2013 Supervisie bij Carin Cox in Deurne
2011+2013 BHV incl. AED Bedrijfshulpverlener
2011 VOL VCA veiligheidscertificaat voor leidinggevenden.
2011 SVS Vakopleiding Vloerenonderhoud
2011 SVS Schoonmaken Microvezel en Traditioneel.
2008-2009 SoWieSo Taaltrainingen Venray. Duits voor gevorderden.
2006 Kyocera Communicatie training gesprekstechniek te Hoofddorp
1998-1999 Oranjefonds training: Leiding geven aan vrijwilligers in dorps- en gemeenschapshuizen
1996-1997 Oranjefonds training: Hoe administreer ik een gemeenschapshuis
1991-1992 L.T.C. Cursus Engels II te Boxmeer
1988-1990 NEVIE 1 Rijkserkend inkoper te Utrecht
1988 C.K.I. Cursus MS-Dos te Venray
1985-1986 Nevem Logistiek en Magazijn management te Utrecht
1979-1980 Diploma Brandwacht, Brandweerman te Grave
1977-1978 Middenstandsdiploma Nijmegen
1976 Elektrisch Booglassen te Boxmeer
1974-1975 M.A.V.O. 4 te Stevensbeek
1973-1974 M.A.V.O. 3 te Stevensbeek
1970-1973 L.E.A.O. te Stevensbeek
Meer over mij
Werkgebied


